نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵
۴ |
۰
مردیم تا بردیم!/ خدا کند مقابل ژاپن اینگونه نباشیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال ایران به زحمت سوریه را در ضربات پنالتی شکست داد. مردیم تا بردیم. این توصیف حال تماشاگران ایرانی در جریان بازی با سوریه بود.

ایران زننده گل نخست در این بازی بود و در ادامه موقعیت‌های خوبی برای گلزنی به دست آورد. اما ضربات در چارچوب خوب نبود. شاید ایران در فاز حمله نیاز به هماهنگی و از خود گذشتگی بیشتری دارد. در روزی که خط دفاعی اشتباه نکرد علی بیرو پنالتی داد تا بازی گره بخورد. اخراج مهدی طارمی هم مزید بر علت شد تا سوریه تا دقیقه ۱۲۰ پا به پای ایران بازی کند و یک جاهایی تیم برتر میدان باشد.

ایران بازی با سوریه را برد اما این برد خیلی دلچسب نبود. حرص در آور بود. اما خوب که این نمایش در بازی با سوریه بود و به طور حتم پیش از بازی با ژاپن درس‌های زیادی به امیر قلعه نویی و شاگردانش داد.

پیش از این بازی همه از بازی با ژاپن حرف می‌زدند. غافل از اینکه پیش از رسیدن به ژاپن باید سوریه را شکست می‌دادیم. این هشدارها را قبلا هم دریافت کرده بودیم. در بازی با هنگ کنگ که ایران با یک گل پیروز شد اما گویی برای ما درس نشده بود.

این نمایش در برابر ژاپن ما را در همان جایی متوقف خواهد کرد که ۴ سال پیش در آن موقعیت قرار گرفته بودیم. زمانی که موقعیت‌ها تبدیل به گل نمی‌شود باید چگونه بازی کنیم؟ زمانی که ۱۰ نفره می‌شویم باید چگونه بازی کنیم که حریف سوار بازی نشود؟ این‌ها باید خصیصه‌های ملموس در تیمی باشد که می‌خواهد قهرمان جام ملت‌ها شود.

خدا کند مقابل ژاپن اینگونه بازی نکنیم. بازی با ژاپن یک موقعیت به اندازه ده موقعیت است و اگر قرار باشد تیم ملی موقعیت از دست دهد، در برابر ژاپن و موقعیت‌هایش به راحتی تسلیم خواهد شد، چون کیفیت ژاپن بالاست و از حداقل موقعیت‌ها بیشترین بهره را خواهد برد.

بی تعارف این نمایش از تیم باتجربه امیر قلعه نویی بعید بود. تیمی که مهره‌هایش در تیم‌های شاخص اروپایی بازی می‌کنند و در حال گذر از رکوردها هستند.

مردیم تا بردیم. حق فوتبال ایران در برابر سوریه بیشتر از این بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کارلوس پرتغال CA ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    اگر کسی در حد آماتور هم از فوتبال بلد باشه با دیدن بازی ایران و سوریه متوجه میشد که ایران بی تاکتیک و سنتی بازی می کرد ، تیم سوریه اجازه نمی داد که ایران از ۱/۳ دفاعی اش جلو بیاید . تیم سطح ۳ آسیا را بردین و به آن افتخار کردیم .
    • کارلوس بزرگ IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      سردار آزمون در همین بازی چند تا گل باید میزد ؟ قلی زاده وقتی با گلر سوریه تک به تک شد چه شد ؟ طارمی چند بار پشت و داخل هجده قدم موقعیت گل و پاس گل رو خراب کرد ؟ حداقل سه گل باید به سوریه میزدیم
  • علیرضا IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    خدارو صدهزار مرتبه شکر که بردیم خوشگلا من ،مردم عزیز ایران دورتون بگردم....ما ایرانیم قدرت مطلق فوتبال آسیا درودگر ایران و ایرانی
  • ایران IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    واقعا از اقای قلعه نوعی این تعویض ها اشتباه بود . به نظر میرسه اگر قائدی نیمه دوم بیاد بهتر عمل میکنه چون اکثرا خسته میشن و این بازیکن میتونه خیلی اذیت کنه هر دفاعی را . اشتباه دوم تعویض علیرضا جهانبخش بود اشتباه سوم دیر اوردن ترابی اشتباه چهارم اصرار بر دفاع ماندن شجاع و چشمی که مطمئن باشید در بازی با ژاپن حتما از اینجا ما ضربه میخوریم اشتباه بعدی دیر امدن کریم انصاری فرد و تعارفات طارمی با سردار در زدن ضربات اخر مگر یه فوروارد باید چنت فرصت گیرش بیاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی