نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
جنجال جدید و توهین‌آمیز عراقی‌ها علیه فغانی/ چهره داور ایرانی لگدمال شد +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

توهین و رفتارهای جنجالی عراقی‌ها علیه فغانی همچنان ادامه دارد.

حاشیه‌های قضاوت علیرضا فغانی در بازی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ بین تیم‌های عراق و اردن همچنان ادامه دارد.

فغانی در حالیکه بازی با تساوی یک بر یک در جریان بود زمانیکه تیم عراق توسط امین حسین به گل دوم رسید این مهاجم را که از قبل یک کارت زرد داشت به دلیل شادی طولانی بعد از گلش با دومین اخطار و کارت قرمز از زمین بازی اخراج کرد تا تیم ملی عراق در فاصله ۱۵ دقیقه مانده به پایان بازی در برابر فشار حملات اردن تسلیم شده و درنهایت بازی برده را با نتیجه ۳ بر ۲ ببازد.

هواداران عراقی و سرمربی و مهاجم این تیم پس از حذف تیم ملی عراق به شدت علیه داور ایرانی موضع گرفتند.

مردم عراق هم در ادامه هجمه‌ها علیه فغانی با انجام اقدامی جنجالی و زشت پوستر داور ایرانی را روی زمین در محل رفت و آمد قرار دادند و چهره فغانی را لگدمال کردند.

بیشتر بخوانید: توییت زشت خبرنگار عربستانی علیه تیم ملی فوتبال/ واکنش عجیب به بازی ایران - سوریه +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • ناصر IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    خطاهای با دلیل و وحشتناک فلسطینیا و سوریه ایا مقابل ایران و حرکتای پر از غضب عراقیا نشون داد چه نفرتی مردم این کشورا از ما ایرانیا دارن.مقصر تمام گرفتاریاشونو ما ایرانیا رو میدونن!!
    • امیر IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      مقصرهمه این اوضاع حمایت مسئولین کشورماازکشورهای عربی مثل فلسطین،سوریه،عراق ویمن هستش که معلوم نیست به اونااین حس روداده که ایران از اوناترسی داره یاماایرانیها بی غیرت هستیم که بااین همه بی احترامیهای اوناومخصوصاظلمی که توجنگ عراق وایران همه اعراب به ایران کردندوازهمه کشورهای عربی مزدورانشون تو رژیم عراق علیه ایران جنگیدندوشاهدشم تعدادبالای اسرای غیرعراقی درایران بود مخصوصااسرای فلسطینی و یمنی.حالا بازم باوجوداینهمه توهین بیاییدازاعراب وفلسطینیهاولبنانیهاوسوریها حمایت کنیدوتوعراق براشون مدرسه و ورزشگاه بسازیدتاتوی همون ورزشگاه هنگام سرودملی ایران بهمون توهین کنندخودمون توفقروبدبختی دستوپامیزنیم اونوقت بیت المال روببخشیدبه اعراب یه عده معلوم الحال هم با ادعای مسلمانی و حرفای مزخرف دیگه ادعای مقابله بااسرائیل میکنن واراجیفی مثل برادری با فلسطینیها سرمیدن بروتو فلسطین،عراق وسوریه بگو ایرانی هستی تاپاره پارت کنن برادر والا ماظلمی که ازاعراب تواین ۱۴۰۰سال دیدیم یکبارهم ازاسرائیل دشمنی ندیدیم مگر مقابله به مثل اونابه خاطرحمایت خودمون ازتروریسم. شک ندارم نظرات من رومنتشرنمیکنیدچون حرف حق زدم.
  • امیرخان DE ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    غلط کرد هر شخصی که به ایران و ایرانی توهین کنه
    • حسین IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      دم داوران عراقی var گرم که بازی استقلال با لنگ عدالت رعایت کردن،فغانی با عراقیان مشکل داشت چه ربطی به ایرانیا داره،داور استرالیایی
  • زیگزاگ IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    این دو ملت با هم مشکل دارند.‌جنگ تحمیلی فراموش شدنی نیست.صد هزار شهید فراموش شدنی نیست.
    • مهدی IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      فغانی یه داور بین المللیه و بی طرف قضاوت میکنه.ایمن حسین به دلیل اتلاف وقت و شادی گل طولانی و حرکت غیر ورزشی اخراج شد.عراق ضربه رفتار غیر حرفه ای بازیکنشو خورد.تو اینجور مواقع بعضی داورا خویشتنداری و مدارا میکنن مثل بازی ایران امارات که محبی رو به اماراتی ها شادی کرد یه داوری هم ممکنه نظرش متفاوت باشه و برخورد کنه.اخراج ایمن حسین روی بازی تاثیر داشت و عراق نتونست تمرکزشو حفظ کنه و ۲ تا گل خورد تو ۳ دقیقه.الان عراقی ها عامل حذف تیمشون رو فغانی میدونن در حالی که مقصر نیست.ابن ربطی به رابطه ایران و عراق نداره.فغانی هم داور بین المللیه و بی طرف سوت میزنه.
  • جرجینیو IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    عراقیا چه از قبل چه حالا از ملت ایران تنفردارن. همین الان هم اگر میتونستن وارد جنگ مجدد میشدن با ما. و هرجوربتونن میخوان به ما ضربه بزنن. ولی کور خوندن .
  • حسن شریف‌زاده US ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    لطفأسیاست راباورزش ربطش ندهیم مردم ایران چه گناهی کردندکه ازاین بابت هم بایدبسوزن
  • کامران IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    تصمیم فغانی درست بود و ایمن حسین به دلیل اتلاف وقت و شادی گل طولانی و عدم توجه به سوت داور و رفتار غیر ورزشی اخراج شد.اما در کل دفاع عراق هم ضعیف بودو نتونست برتری رو حفظ کنه و تو ۳ دقیقه پایانی ۲ گل خوردن.البته آقای فغانی هم میتونست سخت گیری نکنه چون معمولا تو اینجور بازی ها کل کل و کری خونی وجود داره توی بازی ایران امارات هم محبی رو به هوادارن اماراتی خوشحالی کرد که داور خویشتنداری کرد.اما خب هر داوری نظر خودشو داره.عراقی ها هم باید بپذیرن رفتار غیر ورزشی و حاشیه ایمن حسین و دفاع ضعیف عامل حذفشون بود.فغانی یه داور بیت المللی هست و بی طرفانه قضاوت میکنه و این ربطی به رابطه ایران و عراق و ...نداره.آقای فغانی هم بر اساس اتفاقات بازی سوت زده و ربطی به بیرون زمین نداره.
    • رضادستفروش IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      درسته فغانی داوربین المملیه ولی این دلیل نمیشه کهنفرت خودش علیه مردم یک کشوری روبه هردلیلی که باشه بیاره توفوتبال تلافی کنه وبانشون دادن کارت زرد دوم ایمن حسین بااون شدت وخشم نشون داد که داره تلافی میکنه واگه محبی رو بابت همین عمل بچه گانش اخراج کرده بودن الان شمااین حرفونمیزدین
  • عیسی IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    درود برایران وایرانی بابا ماچکار به دیگران داریم انشالله شنبه ساعت پنج ببعد کل ایران جشن باشه بعدبازی ژاپن
  • احمد IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    انسان های حقیر همیشه حقیر می مانند .سطح بعضی عراقیها خیلی پایینه .عراقی مهمان کش. عرب مهمان نواز
  • Abbas IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    ببین مقصر ما ایرانی ها هستیم که داریم به شما عربهای پا پتی آب ونون می‌دیم تا اینجور پرو بازی در بیارید یعنی قدرت دستم بود همتونو با خاک یکسان میکردم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی