نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
تمرین خاص قلعه‌نویی، تیم ملی را به یک چهارم جام ملت‌ها رساند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مروری بر اظهارات بازیکنان تیم ملی پس از صعود به دور یک چهارم نهایی یک موضوع مهم را مشخص می‌کند.

پس از پایان دیدار تیم‌های ملی فوتبال کشورمان و سوریه و صعود دراماتیک تیم ملی در ضربات پنالتی بازیکنانی که پس از این دیدار در گفتگو با رسانه‌ها صحبت کردند همگی از آمادگی بالای خودشان برای رسیدن به ضربات مرگ و زندگی خبر دادند.

مروری دوباره در صحبت‌های تعدادی از بازیکنان تیم ملی مشخص می‌کند بچه‌های ایران منتظر رسیدن بازی به ضربات پنالتی بودند. چرا که در هفته‌های اخیر به ویژه ظرف حد فاصله بازی آخر ایران مقابل امارات تا دیدار با سوریه بارها و بارها چنین لحظاتی را تمرین کرده بودند.

طبق گفته مهدی طارمی علیرضا جهانبخش و بقیه بازیکنان تیم ملی تمرینات ویژه امیر قلعه‌نویی روی ضربات پنالتی در روزهای گذشته کمک کرد تا فوتبالیست‌های کشورمان بدون استرس و با آمادگی کامل پشت ضربات پنالتی بایستند و از سوی دیگر علیرضا بیرانوند با اعتماد به نفس بالا روبروی بازیکنان تیم سوریه قرار بگیرد.

آنطور که مشخص است اعتماد به نفس بالای بازیکنان در زدن ضربات پنالتی و اعتماد به نفس خوب علیرضا بیرانوند در روزهای اخیر از سوی امیر قلعه‌نویی و در تمرینات پنالتی تقویت شد تا در دیدار مقابل سوریه به این شکل کمک کننده صعود ایران به دور یک چهارم نهایی باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی