نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
طعنه خداداد عزیزی و اشک‌های وحید شمسایی/ فضای عجیب و احساسی بعد از پنالتی آخر تیم ملی +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خداداد عزیزی و وحید شمسایی در لحظه پنالتی آخر تیم ملی فوتبال ایران به سوریه حال و هوای عجیبی در استودیو برنامه تلویزیونی داشتند.

ویژه‌برنامه تلویزیونی جام آسیا ۲۰۲۳ شب گذشته درحاشیه صعود تیم ملی فوتبال ایران بعد از شکست سوریه در ضربات پنالتی حال و هوای عجیبی داشت.

جواد خیابانی مجری این برنامه در زمان پنالتی آخر احسان حاج صفی شور و هیجان خاصی در استدیو داشت و خداداد عزیزی و وحید شمسایی به عنوان میهمانان برنامه شرایط عجیبی را تجربه کردند.

وحید شمسایی بعد از گل شدن پنالتی آخر توسط حاج صفی شروع به اشک ریختن کرد و عزیزی از شدت استرس زیاد نمی‌توانست روی نشسته این صحنه را نگاه کند.

بعد از گل شدن پنالتی، خیابانی به عزیزی گفت صعود کردیم و چه صحبتی داری؟ خداداد درحالی که بسیار عصبی شده بود به طعنه گفت: بردیم ولی مردیم تا بردیم!

بیشتر بخوانید: قلعه‌نویی حق داشت بگوید باید ۴ گل می‌زدیم/ بازی با سوریه شب سردار آزمون نبود/ این خط دفاع، آرزوی تیم ژاپن است/ اشک‌های طارمی دلیل داشت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • امین IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    حالا قدر کی‌روش رو دونستیم.. بازم دوران استرس جلوی تیمای عربی و درجه سه شروع شد
    • عدالت خواه IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      اینکه یک مربی درجه 3 بخاطر رفاقت ها شده سرمربی ایران دلیل نمیشه که بگیم یادش بخیر اون مربی درجه 3 قبلی چقدر خوب بود که باهاش به لبنان باختیم از ژاپن 3 تا و از انگلیس 6 تا خوردیم
  • محمدحسین IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    دمشون گرم
  • حمید IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    آقایون کارشناسی که اصلا بادانش تحلیل فوتبال آشنایی ندارند چرا در انتقاد از مربی حرفی برای گفتن ندارید چرا نگفتید نباید آزمون و طارمی در ارنج اصلی تیم دربرابر سوریهای ابله نباشند نمیدونید در این مسابقه ای که اصلا حساسیتی نداشت و به قیمت خستگی و محرومیت نفرات ماتمام شد ما با تیم دوم کشورهم میتونستیم براحتی آنها را مغلوب کنیم و فقطدر صورت نیاز در انتهای بازی ازچند مهره اصلی استفاده کنیم واقعا شما اینقدر کم بین هستید که میگید قائدی کم میاره او که تنها تکنیکی تیم بود و دفاع رو بهم ریخته بود کجا کم آورد که هیچکس غیراز شما ندید برید مطالعه کنید و تحلیل کارشناسان خارجی رو ببینید تا دیگه پیش بینی غلط و پیشنهاد نادرست ندهید
  • سعدی IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    بابا عزیزی مقرور نیارید صدو وسیما لطفا چون با نشستن و نگاه به موبایل به کل مردم بی احترامی کرده ولش کنید این بی جنبه را

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی