نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
الخاندرو گارناچو
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

آنخل دی‌ماریا به الخاندرو گارناچو می‌گوید که از تقلید از خصوصیات کریستیانو رونالدو خودداری کند و به جای آن از لیونل مسی الگوبرداری کند.

آنخل دی‌ماریا، هافبک پیشین منچستریونایتد، از آلخاندرو گارناچو به خاطر الگوبرداری از کریستیانو رونالدو به جای لیونل مسی، انتقاد کرد. دی‌ماریا یکی از معدود بازیکنان خوش‌شانسی است که هم با کریستیانو رونالدو و هم با لیونل مسی همبازی بوده است. بر کسی پوشیده نیست که مرد سابق بنفیکا طرفدار کیست و او اخیراً رونالدو را به طور کامل از ترکیب هم‌تیمی‌های منتخب خود کنار گذاشت.

علیرغم حضور در تیم ملی آرژانتین، به نظر می‌رسد گارناچو نظر مخالفی دارد و عشق وینگر یونایتد به رونالدو به خوبی مشهود است. این نوجوان اولین گل خود در یونایتد در لیگ اروپا را در کنار رونالدو با کپی‌برداری از شادی پس از گل این بازیکن ۳۸ ساله جشن گرفت. گارناچو همچنین یکی از بهترین گل‌های لیگ برتر تمام تاریخ را به ثبت رساند و جشن نمادین «Siu» را در گودیسون پارک پس از ضربه دوچرخه‌ای دیدنی‌اش انجام داد.

این جشن‌ها دقیقاً همان چیزی است که دی‌ماریا با آن مشکل دارد، و از گارناچو خواسته که از نمایش رونالدویی دست بکشد و بیشتر شبیه هم‌تیمی‌اش در تیم ملی یعنی لیونل مسی باشد. دی‌ماریا به روزنامه آرژانتینی «اوله» گفت: «تنها کاری که انجام نمی‌دهم این است که مثل کریستیانو شادی کنم. گل می‌زدم و مثل مسی عمل می‌کردم.»

دی‌ماریا علیرغم این انتقادها به شدت از وینگر ۱۹ ساله تعریف می‌کند: «او بازیکن بسیار سریعی است، توانایی فوق‌العاده‌ای دارد. او تجربه زیادی کسب خواهد کرد و در تیم ملی خیلی چیزهای بیشتری یاد خواهد گرفت و به پیشرفت ادامه خواهد داد. او آینده خیلی خوبی در پیش دارد. این به خودش بستگی دارد که بتواند از عهده آن برآید. من چیز بیشتری برای گفتن ندارم، دلیلی وجود دارد که او برای منچستریونایتد بازی می‌کند.»

دست از تقلید از کریستیانو رونالدو بردار و از لیونل مسی الگو بگیر!

آنخل دی‌ماریا کریستیانو رونالدو را از ترکیب یازده هم‌تیمی خود کنار گذاشت، علیرغم اینکه این زوج چندین فصل موفق را با هم در رئال مادرید سپری کردند. دی‌ماریا در سال ۲۰۱۰، یک سال پس از اینکه رونالدو با یک رکورد جهانی در آن زمان با این باشگاه قرارداد امضا کرد، به مادرید پیوست. این بازیکن آرژانتینی پنج سال در این باشگاه اسپانیایی ماند و در سال ۲۰۱۴ راهی منچستریونایتد شد. در طول مدتی که این زوج هم‌تیمی بودند، یک بار لالیگا، دو کوپا دل‌ری را بردند و از همه مهمتر در نهایت با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۴، لادسیما را به دست آوردند. رونالدو علیرغم تمام آن خاطرات مشترک و ۵ بار بردن توپ طلا، به عنوان یکی از بهترین هم‌تیمی‌های دی‌ماریا شناخته نشد.

هافبک بنفیکا در مصاحبه‌ای با مارکا انتخاب‌های خود را انجام داد و گفت: «من این فرصت را داشتم که با خیلی‌ها بازی کنم و انتخاب سخت است.» تیم منتخب هم‌تیمی‌های دی‌ماریا به شرح زیر هستند: امی مارتینس، سرخیو راموس، نیکولاس اوتامندی، مارسلو، خاویر ماسکرانو، روی کاستا، لیونل مسی، زلاتان ایبراهیموویچ، نیمار، کیلیان امباپه.

دی‌ماریا همچنین با انتخاب امی مارتینس به جای ایکر کاسیاس، یکی دیگر از هم‌تیمی‌های مادریدی خود را نادیده گرفت.

بیشتر بخوانید:

دست از تقلید از کریستیانو رونالدو بردار و از لیونل مسی الگو بگیر!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی