نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
AFC تصمیمات علیرضا فغانی را تایید کرد/ اخراج ایمن حسین درست بود به این دلیل که...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار یک بیانیه از تصمیم علیرضا فغانی در بازی عراق و اردن حمایت کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص دریافت کارت زرد دوم ایمن حسین و کارت قرمز متعاقب آن توسط داور مسابقه علیرضا فغانی در دقیقه ۷۷ دیدار عراق-اردن در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ قطر، سوالات متعددی دریافت کرد. AFC قصد دارد با ارائه تفسیری جامع از قوانین بازی و منطق پشت تصمیم داور به این سوالات پاسخ دهد.

تصمیم در زمین: کارت زرد اول ۴۵+۳ دقیقه (نشان دادن مخالفت با حرف و عمل)، کارت زرد دوم دقیقه ۷۷ (به دلیل تاخیر زیاد در شروع مجدد بازی).

تصمیم به صدور کارت زرد دوم برای بازیکن شماره ۱۸ عراق در دقیقه ۷۷، ایمن حسین، بر اساس قانون ۱۲ (خطاها و تخلفات - اقدام انضباطی: تاخیر) بود که به موجب آن داور باید به بازیکنانی که بیش از حد شروع مجدد را به تاخیر می اندازند، اخطار دهد. ایمن حسین پس از به ثمر رساندن گل در دقیقه ۷۵، شروع مجدد بازی را بیش از حد به تاخیر انداخت. در جریان جشن‌های این بازیکن، داور سه بار به ایمن حسین اخطار جدی داد تا در نهایت کارت زرد دوم را به او نشان دهد. در این خصوص دومین اخطاری که به ایمن حسین صادر شد تصمیم صحیح داور بود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به شدت از هواداران، رسانه‌ها و ذینفعان می‌خواهد که به تصمیمات اتخاذ شده توسط مسئولان مسابقه احترام بگذارند.

بیشتر بخوانید: عکس| فغانی از ادامه قضاوت در جام ملت‌های آسیا محروم شد! 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • ناشناس IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    اینم پارتی داره
  • شوتبال AT ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    متاسفانه تعصب هواداران کورشون میکنه، و از قضا صحنه اخراج ایمن حسین اصلا شبیه اخراج پولادی نبود اونجا دروازبان عراق واقعا با دست به صورت پولادی ضربه زد. دوستانی که میخوان این دو صحنه را در مقابل هم قرار بدن هم در حق خودمون و هم فغانی دارند دشمنی می‌کنند.
  • قدرت IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    در درستی تصمیم فغانی شکی نبود منتهی رسانه های عربی با جو سازی و نشر توییت هایی با منابع نامتعبر و مجهول مدعی محرومیت فغانی از ادامه قضاوت در این رقابت‌ها که لازمه رسانه های وطنی و هواداران مهین دوست در شبکه های اجتماعی با حمایت از فغانی جلوی این توطئه رو سد کنند.
  • ابراهیم مختاری IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    فغانی یک ملت را در این اوضاع عراق به غم واندوه برد من از شیراز متاسفم وناراحت شدم فکر کنم چون از استرالیا معرفی شده کار استرالیا وکره داشت کرد .داورها دربازیهای ملی باید دقت بیشتری داشته باشند .
    • رضا DE ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
      چرت نگو فوتبال برد و باخت داره. همه ی تیم ها متعلق به یک ملت هستن قرار نیس چون ملت هاشون غمگین میشن تیمی باخت نده و حذف نشه. اوضاع عراق دقیقا چشه الان؟؟ والا همه جوره از خود ما حداقل بیشتر تو رفاهن. باخت عراق هم ربطی به اخراجشون نداشت ما هم طارمی اخراج شد. فغانی طبق قانون عمل کرد.
  • ناشناس IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    رگ گردنتان پوف کرده برای عراق پس چرا برای این همه مربی و سرمربی های بازیکنانی که کنار گزاشتن رگ گردنتان پف نکرد دمت گرم فغانی
  • کیان IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    حقش بود خوب شد عراقی جماعت ذات ندارن و متاسفم که پول ایران خرج عراق سوریه لبنان میشه
  • مهدی IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    دمش گرم
  • فرزین IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    مثل اینکه یادتون رفته المپیک که وزنه بردار سنگین وزن مارا بناحق داور عراقی حقش راخورد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی