نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دلیل تصمیم غیرمنتظره سون در دیدار استرالیا – کره‌جنوبی چه بود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هئونگ مین سون ستاره تیم ملی کره‌جنوبی خستگی را دلیل پنالتی نزدن در دقیقه آخر مقابل استرالیا بیان کرد.

هئونگ مین سون پس از برتری ۲-۱ کره جنوبی مقابل استرالیا که با گل تماشایی خودش رقم خورد، در نشست خبری با خبرنگاران صحبت کرد.

سون در پایان این بازی گفت: «بازی سختی بود اما کارمان را عالی انجام دادیم. خوشحالیم که هر دو تیم عالی عمل کردند. تلاش می‌کنیم تا حد ممکن بهتر شویم.»

او در مورد پنالتی نزدن در دقیقه آخر هم بیان کرد: «پنالتی‌زن اول تیم هستم اما زمان ضربه کمی خسته بودم و به همین دلیل توپ را به چان دادم زیرا ضربه مهمی برای تیم بود. این مهم نیست که چه کسی پنالتی می‌زند، این مهم است که تیم گل بزند.»

کاپیتان کره‌جنوبی در پاسخ به این سوال که بازی کردن در چه پستی برایش راحت‌تر است، عنوان کرد: «این به مربی مربوط است‌. تیم ما بازیکنان خوبی دارد که باعث می‌شود عملکردم بهتر شود. هر جا که مربی بخواهد بازی می‌کنم تا به تیم کمک کنم.»

سون در بخش دیگری از صحبت‌هایش هم اظهار داشت: «مهمترین موضوع این است که نتیجه بگیریم. باید به حد کافی قوی شویم. نشان دادیم که با هم متحد هستیم و می‌خواهیم ببریم.»

ستاره تاتنهام درمورد انتقام شکست از استرالیا در فینال سال ۲۰۱۵ تاکید کرد: «آن شکست واقعا دردناک بود اما باید از ان بازی تجربه کسب کنیم. به عنوان تیم در این تورنمنت جلو می‌رویم.»

او درباره انجام دادن ۲ بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای هم گفت: «آنقدری که فکر می‌کنید بد نیست بلکه به ذهنیت شما برمی‌گردد. ۴ تیم الان شانس قهرمانی دارند و الان هیچ جای بهانه‌ای نیست.»

بیشتر بخوانید: ویدیو| گل تماشایی ضربه ایستگاهی سون در دیدار استرالیا - کره‌جنوبی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی