نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
۰ |
۰
ستاره بزرگی که بایرن از لیگ برتر می‌خواست
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به دنبال جذب بازیکن چلسی بود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به فکر جذب میخائیلو مودریک وینگر چلسی بود. طبق گزارش نشریه اتلتیک، غول‌های آلمانی پس از مصدومیت شدید زانوی کینگزلی کومان، به فکر جذب این بازیکن ۲۳ ساله افتادند. با این حال، تیم بوندسلیگا تصمیم گرفت برای به خدمت گرفتن برایان زاراگوزا از گرانادا سریعاً دست به کار شود، به این معنی که او به صورت قرضی به آنها ملحق شد تا در تابستان قراردادش دائمی شود.

مودریک از زمان امضای قرارداد با چلسی از شاختار دونتسک با مبلغ ۸۹ میلیون پوند (۱۱۲ میلیون دلار) در ژانویه ۲۰۲۳، با مشکل مواجه شده. ملی‌پوش اوکراینی در ۴۱ بازی برای تیم غرب لندن تنها ۴ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل داده و چندان فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا نمی‌کند. او کمی بیش از یک سال پیش با قراردادی هشت سال و نیمه تا سال ۲۰۳۱ به چلسی پیوست. آبی‌ها برای به دست آوردن امضای او آرسنال را از سر راه برداشتند، اما این انتقال هنگفت تا کنون ثمربخش نبوده است.

مودریک که در این فصل سه گل و دو پاس گل به ثبت رسانده، امیدوار است در بازی بعدی چلسی در روز یکشنبه که یک بازی خانگی مقابل وولوز در نبرد بین دو تیم میانه جدولی لیگ برتر است، فرصت بازی پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی