واکنش جالب تومیاسو پس از باخت به ایران/ ستاره آرسنال اعتراف کرد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تاکهیرو تومیاسو، مدافع تیم ملی ژاپن، می‌گوید تیمش پس از شکست مقابل تیم ملی ایران، قوی‌تر باز خواهد گشت.

تیم ملی ایران با نتیجه ۱-۲ ژاپن را در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا شکست داد و به نیمه نهایی رسید. خط دفاع ژاپن در نیمه دوم در برابر حملات ایران تاب نیاورد و دو گل دریافت کرد. 

تاکهیرو تومیاسو ستاره آرسنالی تیم ملی ژاپن ضعف خط دفاع تیمش را پذیرفت: "ما در این مسابقه شایسته پیروزی نبودیم. به خصوص در نیمه دوم، ما کاملاً کنترل را به حریف سپردیم."

ژاپن ابتدای بازی صاحب توپ و میدان شد و در دقیقه ۲۸ نیمه اول با گل هیدماسا موریتا به گل برتری رسید و با همین برتری یک گله به رختکن رفت. با این حال در نیمه دوم در برابر حملات ایران که از توپ های بلند و پرتاب استفاده می کرد، به شدت به مشکل خوردند. آنها در دقیقه ۱۰ نیمه دوم گل تساوی را به ثمر رساندند و سپس در دقیقه ۶ وقت اضافه به یک ضربه پنالتی رسیدندکه نتیجه ۱-۲ را رقم زد.

تامیاسو درباره نیمه دوم، زمانی که ژاپنی ها تحت حملات سنگین قرار داشتند، گفت: "من فکر می کردم که باید این فشار را تحمل کنیم، و از خط دفاع فریاد می زدم و سعی می کردم تیم را رهبری کنم، اما کار بسیار دشواری بود. 

زمانی که اوضاع برای ژاپن خوب نیست، یا بهتر است بگوییم، زمانی که روزمان نیست، به سادگی توپ را از دست می دهیم و شلخته بازی می کنیم. فرصت های زیادی به حریف‌ها داده می شوند. ما اصلا سریع نبودیم. ایرادهای زیادی در کارمان وجود داشت و سرگشته بودیم."

تومیاسو همچنین انگشت اتهام را به سمت خود گرفت: "فکر می کنم تیم هنوز باید کارهای زیادی انجام دهد، از جمله خودم، ما باید کنار هم پیشرفت کنیم، از جمله در زمینه اشتیاق و زبان بدن در زمین، باید بهتر بجنگیم. من این را بعد از بازی عراق هم گفتم، بنابراین نمی خواهم زیاده گویی کنم، اما می خواهم بگویم باخت امروز من را قوی تر خواهد کرد و حالا باید به تیمم برگردم و اصلاحات را کنار هم تیمی هایم انجام دهم. مطمئنم ما می توانیم از پس این شکست بربیاییم."

بیشتر بخوانید: تصاویر| این بازوبند برازنده توست!/ فریم به فریم با پایه‌گذار صعود ایران به نیمه نهایی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تبریز IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    آفرین به اخلاق و ادب شما و کشورتان..‌‌
  • علی IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    دقیقا همینطوره چون فرهنگ ژاپنی برترین فرهنگ جهانه
  • محسن US ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    آفرین به این منشتون تو هر شرایطی به تیم حریف احترام میزارن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی