نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
علی انصاریان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سه سال قبل در پانزدهم بهمن ویروس نحس کرونا یکی از خوش‌روحیه‌ترین فوتبالیست‌های استقلال و پرسپولیس را از ما گرفت.

همواره عادت کرده بودیم علی انصاریان را با لبانی خندان و شیطنت‌های خاص خودش ببینیم. فوتبالیستی که با فجر سپاسی در لیگ آزادگان مطرح شد و روزهای بسیار خوبی را در پرسپولیس سپری کرد اما پس از اتفاقاتی که بهار سال ۸۵ به وقوع پیوست، ترجیح داد به استقلال بیاید و یک فصل را هم با پیراهن آبی سپری کند؛ فصلی که خودش سال‌ها بعد در مورد آن گفت: پرسپولیس من را در لیست مازاد خودش گذاشت به همین خاطر راهی استقلال شدم اما هواداران پرسپولیس هیچ توهینی به من نکردند. البته حالا می‌گویم حضورم در استقلال اشتباه بود اما انصافا طرفداران استقلال هم هرگز با من بی‌ادبانه برخورد نکردند.

انصاریان که در همان دوران فوتبالش نشان داده بود به سینما علاقه دارد و حتی در فیلم «پاداش سکوت» هم حضور یافته بود، پس از این‌که کفش‌هایش را آویزان کرد قضیه سینما را جدی‌تر گرفت و در چند فیلم و سریال حضور یافت. او که یک بار در جریان مصاحبه‌ای تلویزیونی از مادرش به عنوان تنها ستاره زندگی خود یاد کرده بود، اواخر دی سال ۱۳۹۹ به ویروس کرونا مبتلا شد و متاسفانه پانزدهم بهمن ماه همان سال چشم از جهان فرو بست تا همه ما از دیدن پسر خنده‌روی فوتبال ایران محروم شویم. روحش شاد و یادش گرامی.

وقتی کرونا پسر خندان استقلال و پرسپولیس را از ما گرفت/ علی انصاریان: مادرم تنها ستاره زندگی من است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Azzurri IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    لعنت بر باعث و بانی اون کسانی که از عمد این ویروس کشنده و بدبخت کننده رو توی آزمایشگاه تولید کردند تا دنیا به این وضع در بیاد.روح علی انصاریان شاد،و یادش گرامی.این ویروس جون خیلیا رو گرفت و خیلی از زندگی ها رو واقعا از هم پاشوند.خیلیا رو به مریضی روحی و روانی مبتلا کرد و هر لحظه از زندگیشون شده ترس و اضطراب از مبتلا شدن به این ویروس آزمایشگاهی و هر روز بارها با این وضع اضطراب میمیره و زنده میشه.روحت شاد علی انصاریان.روح هر کسی که یا مبتلا شدن به این ویروس جونش رو از دست داد،شاد و یادش گرامی.و کسایی که مبتلا به استرس و اضطراب شدند هم که از مرگ بدتره،امیدوارم هر چه زودتر به زندگی عادی برگردند و هیچ ترس و اضطرابی هم از اینکه مبتلا به این ویروس آزمایشگاهی بشن،نداشته باشند.
    • محمد IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
      درسته ولی اون زمان واکسن بود اجازه ندادن وارد بشه شاید هنوز بعضی ها زنده می موندن مثل خواهرم
  • ناشناس IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    کسانی که بخاطر کرونا مردند مظلومترین بودند نه هیشکی تشیعشون کرد نه خونواده هاشونو دیدن نه اوما متوفی رو دیدن نه تونستن خداحافظی کنن خدا نیاره خیلی سخته تو مظلومیت رفتند خدا بهترین جار و بهشون بده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی