ژاپن حرفی برای گفتن نداشت؛ توقع از تیم ملی بالا رفت/ قطر میزبان است کاش به ازبکستان می‌خوردیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: متاسفانه قبل از بازی هم گفته بودم که ما در خط دفاع دچار ضعف هستیم و اگر اشتباهی در این خط انجام بدهیم به ضررمان تمام می‌شود هرچند که شکر خدا در پایان برنده شدیم.

رسول کربکندی دروازه‌بان اسبق تیم ملی در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن اظهار داشت: ما در این دیدار از هر نظر مقابل حریف برتر بودیم و در طول مسابقه شاهد بودیم که غیر از یک موقعیت که ما روی یک اشتباه فردی به حریف موقعیت دادیم تا به گل برسد دیگر فرصت چندانی به این تیم قدرتمند ندادیم.

وی افزود: من پیش از این هم هشدار داده بودم که ما در همه خطوط قدرتمند هستیم و تنها جایی که ممکن است مقابل ژاپن به مشکل بربخوریم خط دفاعی مان است. متاسفانه یک ناهماهنگی کوچک در خط دفاعی باعث شد تیم ملی در دیدار مقابل ژاپن گل بخورد.

این کارشناس فوتبالی در ارتباط با نیمه اول و دوم این دیدار توضیح داد: ما در نیمه اول و با توجه به ذهنیت قبلی که از حریف داشتیم نتوانستیم فوتبال خوب همیشگی مان را ارائه بدهیم اما در نیمه دوم خودمان بودیم و دیدیم که ژاپن در مقابل ایران واقعی حرفی برای گفتن نداشت.

کربکندی ادامه داد: بازی خوب هافبک‌های میانی تیم ملی به علاوه فوتبال قابل توجهی که محمد محبی و سردار آزمون از خودشان نشان دادند باعث شد تا خط دفاعی و هافبک ژاپن تحت تاثیر این چند نفر نتواند دوام بیاورد و با آن پاس زیبا و تماشایی سردار آزمون محبی گل مساوی را به ثمر رساند.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره عملکرد امید ابراهیمی توضیح داد: یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی در این دیدار امید ابراهیمی بود که توانست در این دیدار تمام طراحی‌های حملات تیم ژاپن را خنثی کند. امید ابراهیمی با دوندگی و جنگندگی زیاد در خط هافبک عملاً کمربند میانی تیم ژاپن را از کار انداخت و کمک کرد تا بچه‌های خط جلو بیشتر به فکر فاز هجومی باشند تا کار دفاعی.

کربکندی درباره مصرف تیم ملی کشور ما مقابل قطر در مرحله نیمه نهایی گفت: من پیش از دیدار تیم‌های قطر و ازبکستان امیدوار بودم تیم قطر حذف شود و با ازبکستان روبرو شویم. چون تیم قطر به عنوان میزبان از حمایت همه جانبه هوادارانش برخوردار است اما با این فوتبال مثال زدنی که در دیدار با ژاپن از تیم ملی شاهد بودیم مطمئنم می‌توانیم این حریف را هم شکست بدهیم و به فینال برسیم.

وی همچنین درباره رویارویی احتمالی با تیم کره جنوبی درباره سبک فوتبال این تیم تصریح کرد: تیم فوتبال ژاپن تحت تاثیر سرمربی آلمانی اش با سبک فوتبال آلمان در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرده است. آنها خستگی ناپذیر و امیدوار تا دقیقه آخر مسابقه بازی می‌کنند و اگر ما به فینال برسیم و با یک آلمان کوچک و آسیایی روبرو بشویم. باید بدانیم این تیم تا لحظه آخر دست از تلاش نمی‌کشد.

کربکندی در پایان گفت: بابت این پیروزی و خوشحالی مردم باید به بچه‌های تیم ملی تبریک گفت و این همه شجاعت و غیرت را ستود. ملی پوشان کشورمان با این فوتبال زیبا حالا توقعات مردم را از خودشان بالا برده‌اند و دیگر به کمتر از قهرمانی راضی نخواهند شد. امیدوارم این اتفاق در نهایت روز فینال و با قهرمانی بچه‌ها رقم بخورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نیما IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    تیم کره با سبک آلمانی بازی می‌کنه نه ژاپن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی