تیک‌تاکر ژاپنی؛ از کری‌خوانی همراه عرب‌ها با «ایرانی توی سرت بزن» تا «دوستت دارم» به فارسی بعد از شکست! +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تایو کیمورا تیک‌تاکر معروف ژاپنی که پیش از دیدار مقابل ایران در جام ملت‌های آسیا کری می‌خواند، بعد از شکست از ایرانی‌ها تشکر کرد!

انتشار ویدیویی از یک تیک تاکر معروف ژاپنی، خبرساز شده بود. این فرد که با لباس تیم ملی کشورش در بازارهای قطر حضور داشت، به همراه تعدادی از هواداران عرب و به زبان عربی، برای تیم ملی ایران کری خوانده بود.

او در این ویدیو و در شرایطی که با بیش از ۲۰ فرد عرب زبان در حال به کار بردن جمله «ایرانی توی سرت بزن» بود، با حرکاتی که انجام می‌داد، دستش را روی سرش می‌گذاشت که پس از پیروزی تیم ملی، مهدی قایدی، علی قلی‌زاده و سردار آزمون در رختکن تیم ملی، حرکت او را تکرار کرده و اینگونه جواب کری‌خوانی این فرد ژاپنی را دادند.

در همین رابطه: عکس| کری سنگین ملی پوش استقلالی برای ژاپنی‌ها

حالا این تیک‌تاکر ژاپنی ویدیوی جدیدی را در صفحه شخصی خود بارگذاری کرده که ضمن تبریک پیروزی تیم ملی، چند کلمه فارسی را نیز به زبان می‌آورد که با استقبال زیادی در فضای مجازی همراه شده است. این تیک تاکر می‌گوید: «مرسی تیم ملی ایران و هواداران کشور ایران. مبارک ایران، دوستت دارم!»

بیشتر بخوانید و ببینید: ستاره سابق پرسپولیس، مسن‌ترین بازیکن تاریخ جام‌جهانی را به چالش کشید/ ایران بُرد، حالا شنا برو! +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رضا IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    چون می‌دونستن ایرانی ها سر ملیت شوخی ندارن و به فناش میدن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی