نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
۲ |
۰
خارجی‌های استقلال به بازی حذفی می‌رسند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم استقلال در اولین بازی رسمی خود در دور برگشت 20 بهمن ماه باید در رفسنجان به مصاف تیم مس برود.

مصاف مس رفسنجان – استقلال از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی برگزار می‌شود و حضور بازیکنان جدید در ترکیب استقلال مشروط است.

استقلال در تعطیلات زمستانی و تا به اینجای کار رافائل سیلوا مدافع برزیلی و جلال‌الدین ماشاریپوف هافبک ازبک را به ترکیب اضافه کرده است اما این دو در شرایطی می‌توانند در ترکیب استقلال به میدان بیایند که استقلال با پرداخت بدهی‌های معوقه پنجره نقل و انتقالات خود را باز کند و بتواند قرارداد این دو بازیکن را در سازمان لیگ ثبت کند.

با وجود جذب این دو بازیکن هیچ بازیکنی از ترکیب استقلال خارج نمی‌شود، به این خاطر که استقلال در تعطیلات زمستانی سعید مهری را از دست داده و از سویی آرتور کوین یامگا هم به دلیل مصدومیت ازترکیب تیم در دور برگشت بازی‌ها خارج می‌شود. در صورت جذب بازیکن سوم استقلال باید یک بازیکن از جمع بازیکنان فعلی را از لیست خارج کند.

به نظر کادر فنی تیم استقلال در پست یامگا  هم نیاز به یک بازیکن جدید دارد، به این خاطر که صالح حردانی پست اصلی اش دفاع راست است و از سویی اگر او بتواند جای یامگا را پر کند، باید یک رقیب هم داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پیروزهیس IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    فیفابه موکلان دستیاران ساپینتونامه زده اگرجواب ندن چون پول ازطریق فیفاپرداخت شده خودفیفا پنجره ی نقل وانتقالاتی استقلال روبازمیکنه 💙💙💙💙🥇🥇💐
  • لنگی سوز IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    سولوله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی