نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
خدا آن‌هایی که در تلویزیون دنبال باخت ایران هستند را هدایت کند/ ایران از لج آقایان ژاپن را شکست داد/ فقط برزیل می‌تواند مثل ایران بازی کند!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کارشناس فوتسالی کشورمان گفت: خوشحال شدم تیم ملی ایران توانست ژاپن را شکست بدهد چون یک عده در تلویزیون دوست دارند ایران نتیجه نگیرد و این تیم را تحت فشار بگذارند.

حسین شمس، سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال و از کارشناسان این رشته که برای تماشای دیدارهای جام ملتهای آسیا این روزها در دوحه حضور دارد، در گفتگو با خبر ورزشی و در حین خروج از استادیوم محل برگزاری تیم ملی فوتبال مقابل ژاپن اظهار داشت: درست است که من فوتسالی هستم اما به هر حال نمی‌توانم علاقه‌ام به تیم ملی فوتبال ایران و امیر قلعه نویی را پنهان کنم. این بچه‌ها در دیدار مقابل ژاپن از جانشان مایه گذاشتند و بهترین نمایش فوتبالی شان را ارائه کردند. همین که در پایان بازی سکوها برای ۱۰ دقیقه روی هوا بود نشان می‌داد که مردم چقدر از این برد خوشحال شدند.

وی در این باره که آیا انتظار چنین پیروزی را داشته یا نه گفت: اغراق نمی‌کنم! اما می‌دانستم که تیم ملی ما این توانایی را دارد ژاپن را شکست بدهد. ما ۱۶ سال بود که به این تیم حتی گل هم نزده بودیم، چه برسد آنها را شکست بدهیم. خیلی‌ها تصور می‌کردند چون تیم ما به خاطر طولانی شدن بازی مقابل سوریه خسته است در این بازی می‌بازیم اما بچه‌ها واقعاً با غیرت ظاهر شدند و توانستیم یک پیروزی درخشان و تاریخی به دست بیاوریم.

کارشناس کشورمان اضافه کرد: نه تنها در فوتبال بلکه بچه‌های ورزشکار ایران در سایر رشته‌ها هم ثابت کرده‌اند در یک روزهایی اینقدر می‌توانند خوب باشند که هر حریفی را شکست بدهند. شاید در فوتبال فقط برزیلی‌ها بتوانند کاری که تیم ایران انجام داد را انجام بدهند و در شرایط ناممکن از نشدنی‌ها شدنی بسازند.

شمس خاطرنشان کرد: ما اینقدر در نیمه دوم روی تیم ژاپن فشار آوردیم که مدافعان این تیم با وجود تجربه اروپایی مرتکب اشتباه شدند و پنالتی دادند. البته ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم اما با همین دو گل هم به نیمه نهایی رسیدیم.

وی در این باره که آیا ایران را بخت قهرمانی می‌داند یا نه گفت: به احتمال زیاد ما قطر را می‌بریم. این تیم در شرایطی نیست که بخواهد ما را متوقف کند. در فینال هم کره جنوبی با عبور از اردن روبروی ما قرار می‌گیرد که قطعاً با وجود مهدی طارمی و شرایط خوب روحی بچه‌ها می‌توانیم برنده شویم. این لیاقت بچه‌های تیم ملی ایران است.

کارشناس فوتسال کشورمان همچنین در پایان صحبت‌هایش با اشاره به برنامه تلویزیونی در شبکه ورزش گفت: متاسفانه عده‌ای در تلویزیون نشسته‌اند و دائم دنبال ایراد گرفتن از تیم ملی کشورمان هستند و دوست دارند ایران ببازد. الحمدلله، خدا را شکر می‌کنم که از لج آنها بچه‌ها توانستند برنده شوند. خدا آن‌هایی که در تلویزیون دنبال شکست ایران هستند را به راه راست هدایت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • کابوی موج سوار اصل تگزاس IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    خدا خداد عزيزی رو به راه راست هدايت کنه. واقعا انسان به جایی ميرسه که منافع شخصي خودش رو به تيم ملی ترجيح ميده! تا بعد بگه ديدی منو از تيم ملی بيرون کرديد نتونستيد جام بياريد! طرف تو زندگيش هنوز نتونسته حتی يک تيم رو به ليگ برتر بياره يا رتبه يک تا سه ليگ برتر بشه بعد خودشو کارشناس ميدونه!!! شما فقط برای جنبه فان به اون برنامه دعوت شدي زياد خودتو جدی نگير عزيزیِ عزيزم
  • رمضانی IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    اصلاً فکر نمیکنم منظورشان خداداد یا در بیرون تلویزیون دایی ، فردوسی‌پور و مایلی و یا در خارج کشور کارشناسان معلوم الحال ورزشی رسانه‌های معاند و مروج خشونت باشه
    • مهدی IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
      حسین شمس کلا از فوتبال ایران اخراج شده راست میگه! بوی کباب به مشامش خورده خبری نیست آقاجون دیر اومدی باز ببین این چکار کرده فدراسیون تاج این آقا رو قبول نداره😂
  • مسعودازاراک IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    خداداد که دایم موج منفی میفرسته را از برنامه های ورزشی حذف کنید ،اواینقدر بی معرفته که اردوی تیم ملی را رها کرد وبرگشت حالا نشسته نظرمیده وکارشناسی میکنه ،اویک تیم دست دومی لیگ را هم نمیتوته مربی گری کنه
  • پرسپولیس همیشه قهرمان IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    خداداد همیشه بفکر منافع خودش بوده همیشه منم منم میکنه و میگه من درست میگم آره من درست میگم! بشدت از خود راضیه و توهم شدید بزرگ بینی داره اقای کارشناس هه بیخیال بابا کارشناس
  • ۴۰ IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    خداداد عزیزی همش میگه من فقط راست میگم،درحالیکه دروغگوترینه،از اول که اومده برای کارشناسی دلش میخواسته قلعه ببازه.
  • اژدر IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    براهمین برزیل دنبال قلعه نویی هستش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی