نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
شلیک توپچی‌ها به قلب کلوپ و شاگردانش/ این کورس قهرمانی ۳ ضلع دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیروزی آرسنال مقابل لیورپولِ صدرنشین، کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس را بیش از پیش داغ کرد.

حساس‌ترین بازی هفته بیست‌سوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه امارات برگزار شد، جایی که آرسنال به مصاف لیورپول رفت و با نتیجه ۳-۱ پیروز شد.

بازی را آرسنال بهتر شروع کرد و نیمه نخست هم می‌توانست با برتری به رختکن برود، اما بدشانسی و تعلل توپچی‌ها باعث شد این نیمه ۱-۱ تمام شود. گل نخست بازی را بوکایو ساکا در دقیقه ۱۴ زد. در این صحنه ضربه کای هاورتس را آلیسون بکر در موقعیت تک‌به‌تک گرفت، اما بوکایو ساکا در برگشت آن را تبدیل به گل کرد. در دقیقه ۳+۴۵ هم لوئیس دیاس به قلب دفاع آرسنال زد و تأثیرگذاری او باعث شد گابریل ماگالائس به اشتباه دروازه خودی را باز کند.

نیمه دوم را لیورپول بهتر شروع کرد و چند موقعیت خوب هم داشت، اما در ادامه آرسنال از لاک دفاعی خارج شد و مثل نیمه نخست شانس گلزنی داشت. سرانجام در دقیقه ۶۷ شاهد گل در این نیمه هم بودیم. اشتباه آلیسون بکر و ویرجیل فان‌دایک توپ را تقدیم گابریل مارتینلی کرد و مهاجم برزیل موفق شد دروازه خالی را بگشاید. در حالی که لیورپول برای جبران گل دوم سراپا حمله بود، اخراج ابراهیما کوناته در دقیقه ۸۸ کارشان را سخت‌تر هم کرد. در دقیقه ۲+۹۰ هم لئاندرو تروسار تیرخلاص را از بین پاهای آلیسون بکر به تور دروازه لیورپول زد.

لیورپول با این شکست هم هنوز با ۵۱ امتیاز صدرنشین است، اما این جایگاه را آرسنال ۴۹ امتیازی بیش از پیش تهدید می‌کند. ضمن این که منچسترسیتی هم با ۲ بازی کمتر و ۵ امتیاز کمتر نسبت به صدر در رده سوم قرار گرفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی