نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
حسن جوهرچی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره فقید سینما و تلویزیون ۷ سال پیش، چند روز قبل از مرگ ناگهانی‌اش، در گفت‌وگو با خبرورزشی پرده از دلیل علاقه‌اش به استقلال برداشت.

حسن جوهرچی بازیگر خوش‌اخلاق سینما و تلویزیون که هنوز کارهایش در سریال‌ها و فیلم‌های ماندگاری مانند «در پناه تو» و «ضیافت» از یاد مردم نرفته، نیمه بهمن ماه سال ۱۳۹۵ چشم از جهان فرو بست و همه ما را در شوک فرو برد. این اتفاق برای تحریریه خبرورزشی غم مضاعفی داشت چون چند روز قبل از مرگ ناگهانی این بازیگر، با او پیرامون فوتبال صحبت کرده بودیم. جوهرچی قاطعانه تاکید داشت که هوادار استقلال است...

این مصاحبه روز شانزدهم بهمن سال ۹۵ و دقیقا پس از مرگ او منتشر شد و چقدر دوست داشتیم خودش هم زنده بود و آن را می‌خواند. ستاره فقید سینما و تلویزیون در مورد استقلالی بودنش به خبرورزشی گفت: برادر من طرفدار استقلال بود و با ناصرخان حجازی رفاقت داشت. هرازگاهی نیز با ایشان تمرین می‌کرد به همین خاطر من هم با او می‌رفتم و از نزدیک حجازی را دیده بودم. مگر می‌شود چنین مرد بزرگی را از نزدیک ببینی و استقلالی نشوی؟ هیچ‌وقت علاقه خودم به استقلال را پنهان نکردم و معتقدم فوتبال با کری مودبانه زیباتر می‌شود البته این را هم بگویم که تا امروز حتی یک هوادار پرسپولیس هم با وجود این‌که می‌دانند من استقلالی هستم، کوچکترین توهینی نکرده‌اند و همواره با من محترمانه برخورد می‌کنند.

جوهرچی در ادامه آن مصاحبه که دوباره تاکید می‌کنیم زمستان سال ۹۵ و چند روز قبل از فوت او گرفته شده بود، از سه نفر به عنوان افرادی که جای خالی آن‌ها در استقلال احساس می‌شود یاد کرد و گفت: به نظرم جدا از علی فتح‌الله‌زاده که سال‌ها مدیرعامل استقلال بود، این روزها جای حنیف عمران‌زاده و آرش برهانی هم در استقلال خالی است.

از ۱۶ بهمنِ سال‌های گذشته بخوانید:

خبرورزشی‌گردی| ستاره فقید سینما قبل از مرگ راز استقلالی بودنش را فاش کرد/ مگر می‌شود ناصر حجازی را دید و استقلالی نشد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • موج آبی IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    روحش شاد
  • پیروزهیس IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    💙💙💙💙💐💐خدارحمتش کنه
  • محمدرضا IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    حیف شد روحت شاد
  • MIS قرمزته IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    حدا رحمتش کنه ولی ستاره نبود و یک بازیگر معمولی تلویزیون نه سینما
  • ... IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    روحش شاد. آدم خوبی بود، خوش‌تیپ بود ولی خوب بازی نمیکرد. مصنوعی بازی میکرد و خلاقیت بازیگری نداشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی