نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
هیجان آرتتا بعد از برد بزرگ آرسنال؛ این بهترین بازی فصل ما بود/ برای قهرمان شدن همیشه باید این‌چنین باشیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرسنال با شکست دادن لیورپول صدرنشین به تهدیدی بزرگ برای قهرمانی لیگ برتر تبدیل شده و سرمربی توپچی‌ها به شدت از عملکرد بازیکنانش راضی است.

آرسنال در ورزشگاه امارات موفق شد با نتیجه ۳-۱ لیورپول صدرنشین را شکست دهد و سه امتیاز مهم به دست بیاورد. میکل آرتتا، سرمربی توپچی‌ها به شدت از بازی تیمش راضی است و این بازی را مهمترین بازی فصل آرسنال می‌داند.

آرتتا در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی گفت: «بازی فوق‌العاده‌ای بود. عملکردی باورنکردنی از سوی بازیکنان و هواداران. این بهترین بازی تیم ما در کل فصل بود. پس از چند بازی نه‌چندان قدرتمند باید به سطح دیگری می‌رفتیم و فکر می‌کنم بازیکنان پاسخ مناسبی دادند. من نمی‌توانم از این خوشحال‌تر و مغرورتر باشم.»

سرمربی در مورد عملکرد جورجینیو توضیح داد: «باورنکردنی. همیشه گفته‌ام که او یک نمونه و الگو است. او درد و فشار زیادی را متحمل شده و مشکلی دارد که ماه‌هاست آن را به دوش می‌کشد. برای همه بازیکنان می‌گویم، فقط به او و نحوه رفتارش نگاه کنید. من واقعا خوش‌شانس هستم که چنین بازیکنانی دارم. مارتینلی هم عالی بود. ببینید که چقدر سماجت به خرج داد و توانست گل دوم را بزند. واقعا خوشحالم که او را دارم و تمام بازیکنانم عالی بودند.»

سرمربی جوان در انتها افزود: «ذهنیت تیم ما فوق‌العاده بود. برای قهرمان شدن باید چنین ذهنیتی را در همه بازی‌ها داشته باشیم. امروز مقابل یکی از بهترین تیم‌های جهان چنین ذهنیتی داشتیم و می‌خواهم آن را در بازی‌های بعدی هم ببینم.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی