نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
لیونل مسی
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی حقیقت را در مورد علت غیبتش در بازی دوستانه اینترمیامی مقابل هنگ‌هنگ فاش کرد و قبل از رویارویی با ویسل کوبه از وضعیت مصدومیت خود صحبت کرد.

نیمکت‌نشینی مسی در دیدار دوستانه اینترمیامی و هنگ‌کنگ خشم هواداران آسیایی را برانگیخت. هواداران خشمگین پس از اینکه دیدند اسطوره آرژانتینی روی نیمکت باقی ماند و در زمین حاضر نشد، او و دیوید بکام را هو کردند. خبرنگاران در مورد احتمال حضور مسی در برابر ویسل کوبه پرسیدند و خودش توضیح داد: «حقیقت این است که نسبت به چند روز پیش احساس بسیار خوبی دارم. و بسته به اینکه تمرین چگونه پیش می‌رود. اگر صادق باشم هنوز نمی‌دانم که بتوانم بازی کنم یا نه. اما احساس خیلی بهتری دارم و واقعاً می‌خواهم بتوانم این کار را انجام دهم.»

مسی در ادامه درباره شرایط ناراحت کننده‌ای که او را مجبور به ناامید کردن هواداران هنگ‌کنگ کرد، گفت: «حقیقت این است که این بدشانسی بزرگی بود که نتوانستم مقابل هنگ‌کنگ بازی کنم. متاسفانه در فوتبال در هر بازی ممکن است چنین اتفاقاتی بیافتد و ممکن است دچار مصدومیت شویم. مایه شرمساری است زیرا من همیشه می‌خواهم در زمین حاضر باشم، به خصوص زمانی که چنین مسافت طولانی‌ای را طی می‌کنیم و می‌دانیم هواداران برای تماشای بازی ما هیجان‌زده هستند. امیدوارم بتوانیم برگردیم و بتوانیم یک بازی دیگر انجام دهیم و من هم حضور داشته باشم. واقعا ناراحتم که نتوانستم بازی کنم.»

مسی به همراه اینترمیامی در آخرین بازی تور بین‌المللی خود با ویسل‌کوبه روبرو خواهند شد. آنها یک بازی دوستانه دیگر در خاک آمریکا مقابل اولین باشگاه مسی، نیولز اولد بویز دارند، و بعد در تاریخ ۲۱ فوریه (۲ اسفند) فصل ۲۰۲۴ را در خانه مقابل رئال سالت لیک آغاز خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی