نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دنی آلوس خانواده‌اش را از دادگاه بیرون کرد/ این ستاره می‌تواند تا ۱۲ سال زندانی شود!
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دنی آلوس به اتهام تجاوز جنسی به مدت ۱۲ ماه بازداشت بود و اگر در جلسات این چند روز دادگاه مجرم شناخته شود بین ۹ تا ۱۲ سال حبس در انتظارش خواهد بود.

امروز دومین روز محاکمه دنی آلوس، فوتبالیست سابق، برگزار می‌شود و او قرار است از خود در برابر اتهام تجاوز جنسی دفاع کند. این اتهام پس از حادثه‌ای که در ۳۰ دسامبر ۲۰۲۲ در یک کلوپ شبانه بارسلونا رخ داد به او زده شد و آلوس ۱۲ ماه گذشته را در بازداشت سپری کرد و تاکنون مصرانه بر بیگناهی خود تاکید کرده است.

دادگاه روز دوشنبه شهادت قربانی و دوستانش که آن شب به همراه او در کلوپ حضور داشتند و کارکنان کلوپ را شنید. مادر آلوس نیز در جلسه دادگاه حضور داشت اما از جلسه بیرون رفت زیرا آلوس از دادگاه خواست که هیچ یک از اعضای خانواده‌اش برای بقیه مراحل رسیدگی حضور نداشته باشند. روزنامه آ اس می‌گوید آلوس قرار است چهارشنبه شهادت دهد.

در ابتدای محاکمه، وکلای آلوس با این ادعا که گزارش‌های رسانه‌ای حق او را برای محاکمه عادلانه مخدوش کرده است، درخواست کردند که این پرونده کنار گذاشته شود. همچنین ادعا کردند که هیچ آزمایش خونی روی آلوس انجام نشده تا میزان الکل بدن او مشخص شود. این می‌توانست عاملی برای تخفیف مجازات باشد اما هر دوی این دادخواست‌ها توسط قاضی رد شد.

اگر آلوس مجرم شناخته شود، با مجازات بین ۹ تا ۱۲ سال زندان و همچنین خسارت ۱۵۰ هزار یورویی برای قربانی مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی