سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
۰ |
۰
کیلیان امباپه
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیورپول و آرسنال از کورس رقابت برای جذب امباپه کنار رفتند و رئال مادرید به عنوان تنها گزینه باقی ماند.

اتفاق نظر در فرانسه بر این است که کیلیان امباپه سرانجام تصمیم خود را به ناصر الخلیفی، مدیرعامل پاری‌سن‌ژرمن اعلام می‌کند و در پایان فصل آنها را ترک خواهد کرد. با توجه به اینکه امباپه بارها در لحظات آخر دست رد به سینه رئال مادرید زده، احتمال رفتنش به این باشگاه قابل تصور نیست اما ممکن است که او انتخاب دیگری جز سانتیاگو برنابئو نداشته باشد.

اگر واقع‌بینانه نگاه کنیم، تنها تیم‌های دیگری که می‌توانند دستمزد او را بپردازند در عربستان سعودی یا لیگ برتر هستند که اولی به دلیل رقابتی نبودن حذف می‌شود. ایندیپندنت گزارش داد که هنوز اختلاف زیادی بین رئال مادرید و امباپه از نظر دستمزد وجود دارد، اما به نظر می‌رسد مذاکرات برای دستیابی به توافق ادامه خواهد داشت. لیورپول و آرسنال که ظاهراً به دنبال انتقال امباپه بودند، تصمیم گرفتند که ساختار دستمزد خود را برای به خدمت گرفتن او در هم نشکنند. به این ترتیب، آنها از رقابت خارج شدند و لوس بلانکوس را به عنوان تنها گزینه باقی گذاشتند.

رئال مادرید نیز در سال‌های اخیر به شدت به ساختار دستمزد خود پایبند بوده و ظاهراً مایل است امباپه را در بالاترین سطح خود جای دهد، اما این باشگاه حداقل کشش احساسی برای مذاکره را دارد. از سوی دیگر، بدون وجود رقبا برای امضای او، خواسته‌های امباپه کمتر نیز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی