مدت‌هاست از پرسپولیس خبری ندارم/ حق تیم ملی قهرمانی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از ماندگارترین چهره‌های پرسپولیس که با تیم ملی هم سابقه قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را دارد، در گفتگو با خبر ورزشی لب به تحسین شاگردان امیر قلعه نویی گشود.

حسین کلانی چهره‌ای فراموش نشدنی در تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود. مرد تحصیلکرده‌ای که اگرچه با پیراهن پرسپولیس به میدان می‌رفت و سابقه گشودن دروازه استقلال را هم دارد ولی همواره مورد احترام پیشکسوتان و هواداران استقلال نیز بوده است. مهندس کلانی را پس از اینکه به عیادت مهدی حاج محمد بازیکن اسبق استقلال رفته بود، دیدیم و فرصت را برای یک گفتگوی کوتاه غنیمت شمردیم.

شما با تیم ملی قهرمان آسیا شده‌اید و حالا این تیم پس از ۴۸ سال در آستانه تکرار چنین افتخاری قرار دارد

واقعا ‌ها تا همین جا هم غیرت به خرج داده‌اند. در نیمه دوم بازی با ژاپن دیدم که چطور فوتبال بازی کردند و توانستند قدرت خودشان را به حریف دیکته کنند. انشالله در بازی آینده هم پیروز می‌شویم و بچه‌ها با جام به ایران برمی‌گردند. حق این بچه‌ها قهرمانی در آسیا است.

نمی‌شود حسین کلانی مقابل ما باشد و در مورد پرسپولیس از او چیزی نپرسیم

واقعا نمی‌دانم چه کسانی برای پرسپولیس تصمیم می‌گیرند اصلاً تصمیم سازان در مورد شرایط پرسپولیس را نمی‌شناسم! پیرامون استقلال هم همینطور است من مدت‌هاست هیچ خبری از بچه‌های پرسپولیس ندارم. این روزها استقلال و پرسپولیس جزو دلخوشی‌های مردم هستند و امیدوارم شرایط به گونه‌ای جلو نرود که این دو تیم افت کنند و باعث ناراحتی مردم شوند.

به ملاقات مهدی حاج محمد هم دوره‌ای خودتان در جمع آبی‌ها رفته بودید

بله. وقتی شنیدم مهدی بیمار شده خیلی ناراحت شدم شاید اغلب مردم صرفاً جنبه ورزشی او را مد نظر قرار بدهند اما من به عنوان کسی که یک عمر است او را می‌شناسم  و میدانم که چه انسان وارسته‌ای است. شاید خودش راضی نباشد این را بگویم ولی می‌دانم چقدر خیر است و چقدر دسته نیازمندان با آبرو را در سال‌های گذشته گرفت امیدوارم با دعای مردم خدا به او شفا عنایت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ا.شهرضا(شهر شهید همت) IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    خدابه شماپیشکسوت تیم پرسپولیس وهمینطور پیشکسوت تیم رقیب‌آقای حاج محمدسلامتی وطول عمرباعزت عنایت کنه که غیراز پیشکسوت موفق ومردم فوتبال،کارهای خداپسندانه زیادی انجام میدیدکه راضی به افشاشدن نیستید انشاءالله اونایی که بافیلم برداری وسلفی ازکمک کردنشون به افرادمحتاج یادستفروش دنبال جذب فالوور و دیده شدن هستندازشما۲نفروامثال دایی وزرینچه ونویدکیا یادبگیرند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی