نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
واکنش فغانی به جنجال انتخاب داور کویتی برای بازی ایران - قطر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا فغانی به انتخاب داور کویتی برای بازی تیم ملی فوتبال ایران و قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا واکنش نشان داد.

بازی تیم ملی فوتبال ایران و قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا در حالی تا دقایق دیگر آغاز می‌شود که یکی از حاشیه‌های این مسابقه انتخاب احمد العلی داور کویتی برای قضاوت این دیدار بوده است.

علیرضا فغانی داور بین‌المللی ایران که چند سالی‌ است تابعیت استرالیا را گرفته و در همین تورنمنت سوت زده و سابقه قضاوت در جام جهانی را هم نیز در کارنامه خود دارد، نسبت به انتخاب داور کویتی برای این دیدار صحبت کرد.

فغانی درخصوص شائبه گفت: این مسایل فقط در این چند کشور عنوان می‌شود. در جام جهانی تیم آمریکایی با تیم اروپایی بازی می‌کند و داور اروپایی انتخاب می‌شود. شاید سیاست خاصی را مسئولان فنی فوتبال ما در نظر گرفتند شاید انگیزشی برای بازیکنان تیم ملی باشد وگرنه در تصمیماتی که AFC بخواهد بگیرد این صحبت‌ها خللی ایجاد نمی‌کند و آنها اعتماد کامل به این داور دارند.

فغانی در خصوص عملکرد احمد العی افزود: این داور بیشترین قضاوت را در این تورنمنت را داشته و عملکرد خیلی خوبی هم در قضاوت قبلی‌اش است. داوران جوانی که در این تورنمنت حضور داشتند سعی می‌کنند بهترین عملکردشان را داشته باشند چرا که عملکرد آنها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و کاندید جام جهانی بعدی خواهند شد و به همین خاطر تیم‌های داوری سعی می‌کنند بهترین عملکرد خود را در این مسابقات داشته باشند.

بیشتر بخوانید: حکم فغانی اعدام است/ ادعای شوکه‌کننده یک دیپلمات ایرانی علیه داور مشهور +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • محمد IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    ما میخوایم ای اف سی بیاد از مردم کشور ما نظر بخواد واسه تعیین داور به چنین حاشیه های میپردازیم که از متن اصلی وا میمونیم وگرنه داور عملکرد بدی نداشت این ماییم که تا هنوز یاد نگرفتیم وخودما واسه خودمون حاشیه درست میکنیم وتواون مسئله گم میشیم ایران ژاپن یادتون که نرفته بازیکنانمون میخواستن بجا داوراعلام خطا کنن داور توجهی نکرد وهمون توپ پاشنه اشیل ماشد ما هنوز خیلی زود حرفه ای بشیم هرچند بازیکن تولیگا خارجی داریم
  • هاشمی IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    این تفکرات نژاد پرستانه متاسفانه در بین مردم ما رواج دارد و ممکنه برایAFC تعجب آور باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی