نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
مشکل بزرگ نکونام برای بازی با صنعت نفت آبادان/ دو استقلالی فعلا نمی‌توانند بازی کنند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که تیم استقلال از فردا جلال الدین ماشاریپوف مهاجم تازه وارد ازبکستانی‌اش را در اختیار خواهد گرفت اما این بازیکن فعلاً قادر به همراهی استقلال نیست.

به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال به خاطر شکایت دستیاران ریکاردو ساپینتو، این باشگاه فعلاً قادر به ثبت قرارداد بازیکنان جدید و تازه ورودش نخواهد بود. با گذشت بیش از یک هفته از حضور رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال حالا مسئولان و هواداران این باشگاه در انتظار ورود جلال الدین ماشاریپوف مهاجم ازبکستانی جدید خود هستند تا او نیز در تمرینات استقلال شرکت کند.

هنوز خبری از باشگاه استقلال در رابطه با تلاش برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی به گوش نمی‌رسد و این در حالی است که جواد نکونام و شاگردانش باید روز جمعه هفته آینده بیست و هفتم بهمن ماه در تهران به استقبال اولین دیدار از دور برگشت مقابل صنعت نفت آبادان بروند. در صورت تداوم شرایط فعلی و باز نشدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال قطعاً این تیم در خط دفاع و حمله قادر به استفاده از دو خرید خارجی خود یعنی سیلوا و ماشاریپوف نخواهد بود.

سازمان لیگ در اواخر آبان ماه سال جاری اعلام کرد تاریخ فصل نقل و انتقالات از دهم بهمن ماه تا هفتم اسفند است. با توجه به تاریخ امروز نوزدهم بهمن ماه این باشگاه تنها ۱۸ روز فرصت دارد تا قرارداد بازیکنان خود را ثبت کند که البته این منوط به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال است. با گذشت ۹ روز از باز شدن این پنجره نقل و انتقالاتی  هنوز اقدامی برای باز شدن پنجره این باشگاه انجام نشده و یا اگر شده در باره اش اطلاع رسانی صورت نگرفته است.

مسابقه استقلال و تیم آبادانی روز جمعه هفته پیش رو و از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • ارتش سرخ US ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    سه پنجره نقل و انتقالاتی کیسه بطور قطعی بسته است اصلا نمیتونه بازیکن بگیره .نمی‌دونم چطور می‌خواین با جعل وکلک این دفعه هم قالب کنین این دفعه طرفتون فیفاست دیگه نمیتونین جعل کنید
    • محمد IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      شماکه اصلا معنی جعل ونمیدونید. ام والفساد فوتبال ایران پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی