نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
خواسته‌های عجیب غیرقابل تحمل‌ترین بازیکن رئال مادرید برای امضای قرارداد
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کیلیان امباپه لقب «غیر قابل تحمل‌ترین بازیکن تاریخ» رئال مادرید را به خود اختصاص داد و برای امضای قرارداد با لوس بلانکوس خواسته‌های زیادی دارد.

قرارداد کیلیان امباپه در تابستان امسال با پاری‌سن‌ژرمن تمام می‌شود و گزارش‌ها حاکی از آن است که او تصمیم دارد با یک انتقال آزاد هیجان‌انگیز به رئال‌مادرید بپیوندد. قهرمان جام‌جهانی که تاکنون ۲۹ گل در این فصل به ثمر رسانده، به زودی می‌تواند در تیم پر ستاره رئال با وینیسیوس جونیور برزیلی و جود بلینگام انگلیسی هنرنمایی کند. اما علیرغم اینکه امباپه از نظر فنی رایگان است، خریدش برای رئال ارزان نخواهد بود و کارشناسان ادعا می‌کنند که او قرار است با پاداش‌هایش بیشتر از کل مبلغ ۱۱۴ میلیون پوندی جود بلینگام به دست آورد.

شبکه رادیویی کادنا سِر ادعا کرده که این مهاجم برای تکمیل انتقال سه تقاضای مالی سرسام‌آور را مطرح کرده است. اولین مورد با حقوق چشمگیر ۴۲.۶ میلیون پوندی او در سال شروع می‌شود، که تقریباً دو برابر حقوق وینیسیوس و بلینگام است. امباپه همچنین خواهان پاداشی برای امضا با قیمت باورنکردنی ۱۰۶ میلیون پوند است. این گزارش حاکی از آن است که این مبلغ هنگفت بین ستاره و مادر و ایجنتش، فائزه لاماری، تقسیم خواهد شد.

و سومین خواسته او این است که درصد قابل توجهی از حقوق تصویر خود را در دست بگیرد. غول‌های لالیگا معمولا ترجیح می‌دهند حقوق کامل بازیکنان را نگه دارند. اما این گزارش ادعا می‌کند که رئال باید ۶۰ درصد از این حقوق را به او واگذار کند تا در نهایت پس از دو سال تعقیب و گریز، این بازیکن را بدست آورد.

برخی از هواداران مادرید از این مهاجم دلزده و خسته شده‌اند. توماس رونسرو، روزنامه‌نگار اسپانیایی، در مورد خواسته‌های بالای امباپه و رد پیشنهادهای قبلی باشگاه گفت: «هر کاری هم انجام دهد غیرقابل تحمل‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید خواهد بود. واقعا خسته‌کننده است. پرداخت بدهی‌های او به رئال مادرید تقریبا غیرممکن است. او باید خطای خود را بپذیرد و بداند که پول مهم‌ترین چیز نیست.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی