نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
کنایه رسانه اماراتی به حسرت ۵۰ ساله ایران در آسیا
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک رسانه اماراتی به دنبال حذف ایران از جام ملت‌های آسیا نوشت تیم ملی ایران برای جبران ۵۰ سال ناکامی در رسیدن به فینال باید منتظر جام ملت های ۲۰۲۷ عربستان باشد.

تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست برابر قطر در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا از راهیابی به دیدار نهایی بازماند تا حسرت رسیدن به فینال این مسابقات برای فوتبال ایران به نیم قرن برسد.

پایگاه خبری «الاتحاد» امارات در یادداشتی با عنوان «دوری ۵۰ ساله ایران از فینال» به حذف تیم ملی ایران پرداخت و نوشت: تیم ملی ایران در دیداری دراماتیک پر نوان در حالی که ابتدا پیش افتاده بود شکست خورد تا ناکامی این تیم در رسیدن به فینال ۵۰ ساله شود چرا که که این تیم از سال ۱۹۷۶ به این دیدار نرسیده است.

این رسانه در ادامه نوشت: تیم ملی ایران ۷ بار نتوانست از نیمه نهایی صعود کند، در سال ۱۹۸۰ برابر کویت حذف شد و سپس ۳ بار متوالی (۱۹۸۴، ۱۹۸۸، ۱۹۹۲) مقابل عربستان سعودی شکست خورد و در سال ۲۰۰۴ در ضربات پنالتی مقابل چین ناکام ماند و پس از آن ۱۵ سال در نیمه نهایی غایب بود تا اینکه در سال ۲۰۱۹ مقابل ژاپن به نیمه نهایی برگشت اما با ۳ گل حذف شد و در سال ۲۰۲۳ هم با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب قطر شد. این شکست موجب شد مردم ایران حالتی از خشم و غم را تجربه کنند چرا که پس از برتری برابر ژاپن، امیدها برای صعود به دیدار نهایی زیاد شده بود.

«الاتحاد» در پایان نوشت: تیم ملی فوتبال ایران به این ترتیب باید منتظر جام ملت‌های ۲۰۲۷ عربستان باشد تا دوباره تلاش کند و بتواند پس از نیم قرن به دیدار نهایی برسد.

بیشتر بخوانید: ادعای عجیب کارشناس قطری با مدرک؛ گل سوم قطر آفساید بود/ VAR را دستکاری کردند! +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ناشناس IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    جناب کارشناس وروزنامه نگار جام بعدی روهم خودعربستان میبره درکشورخودشه حتما امتیازمیزبانی واون رفتاربا تماشاگران ایرانی که کل بلیطها روقطریها خریدن دوربعدی هرکشوربرهرفینال بازعربستان همه بلیطهارومیخره نمیزاره کسی این بازیهاروتماشاکنه باز کمک داور ویدیویی رودستکاری کنن تابازهم یکی ازشما قهرمان شه دیگه فکرنکنم هرگز بذاریدایران ببره ما حامی مردم مظلوم فلسطین ولبنان هستیم اونوقت شماها فقط به خودتون اهمیت میدید با اینکه فلسطین مظلوم وبیگناه ازشماست امیدوارم بازیها ی بعدی درایران عزیزمابرگزاربشه تابهتون نشون بدیم مهمانوازی وبردوباخت یعنی چه
    • Wien AT ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      ،از طرف خودت صحبت کن،اکثریت مردم ایران،فلسطین و لبنان،اصلا براشون اهمیت نداره،به درک که چه بلایی سر مردم آن کشورها میاد.
  • ع ق QA ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    تا ما باند بازی داریم و حتی در فوتبال خودی و نخودی همینه باند خودی زرد آبی متاسفانه فوتبال و حتی گزارش فوتبال و رسانه ها را به گند کشیده مربی بی دانشی شکست خورده که سبب اصلی حذف است چرا باید بماند ؟! بازیکنان میلی پس از افتضاح انگلیس و جام جهانی چرا ماندند؟! سه تا شون هنوز هستند چرا اصلا عملکردها بررسی نمیشود و ناتوان و نام خالص را کنار نمی گذارند ؟!
    • Ramin IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      یعنی میخوای بگی باند قرمز تو فوتبال ما نبوده و نیست؟؟؟؟؟؟
  • ... IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    ههه. صحنه افساید گل سوم که وار دسکاری شد . دسکاری وار کاملا دیه عادی شده . شک ندارم عربستان تا نیمه نهایی حد اقلش میاد
  • عدالت خواه IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    تا امثال منقار وند، طارمی، شجاع، انصاری فر، حاج صفی، و و خدا حافظی نکنن، این تیم درست بشو نیست که نیست، حالا چه میخواد مربیش نامبر 1 اروپا باشه، چ، امیر قلعه نویی
  • صابر IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    عربستانی ها از الآن شادی قهرمانی رو تمرین میکنن! کلا باخت توو زمین، دردش به کنار، نیش و کنایه ی کشورکها، دردش بیشتره...
  • جبارسینگ IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    چکارکنیم دیگه همینه دیگه بازیه دیگه نکنیین دیگه اینکارارو،اره دیگه
  • سید IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    در گزینه نظر سنجی جای عملکرد حاکم ج.ا ایران خالی گذاشتید کدام زمین و امکانات شما هم بازیها آسیا برگزار کنید مثل شاهنشاه آریامهر قهرمان هم می شویم ! تا حاکم نا ایرانی هست عرب می خندد
  • بیضاوی US ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    متاسفیم که ژاپن روشکست دادن خیال کردند دیگه تمومه قهرمان شدیم مجری اماراتی حرف خیلی ازایرانیاروزدکه چراقایدی وقتی زاده که آماده وتکنیکی وسرعتیه روبازی نداداونم باقطرکه کندبازی میکنه،ایران بااین که دوست دارم ولی خراب کردی داداش خراب کردی لحظه اخر
  • محمدحسین IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    کلا دیگه امیدی به این فوتبال نیست امید داشتن به قهرمانی عین وقت تلف کردنه بچسبیم به زندگیمون
  • علی IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    هروقت شاه اومد ، اونوقت ایران قهرمان میشه 👍👍👍👍👍
  • حسام US ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    این کجاش کنایه است ؟!!!!!! بعضی هر موضع گیری معمولی رو با چشم بدبینی عمیقی میبینن که مدام در صدد نهادینه تر شدن این حس بدبینی ناشی از کج فهمی تاریخی هستند ...!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی