نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
رضا درویش - پرسپولیس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به نظر می‌رسد که در مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس که روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد، تغییراتی در ساختار مدیریتی باشگاه انجام می‌شود.

سرخ‌پوشان پایتخت در ایام تعطیلات زمستانه به سراغ تغییر و تحولات در کادرفنی خود رفتند و در حالی‌که یحیی گل‌محمدی حاضر به ادامه همکاری با پرسپولیسی‌ها نبود، بعد از طرح اسامی مختلف سرانجام سکان هدایت سرخ‌ها به اوسمار ویرا، دستیار اول گل‌محمدی رسید که این انتخاب جنجالی با واکنش‌های متفاوتی از سوی هواداران پرسپولیس همراه شد. جالب آنکه انتخاب اوسمار در حالی انجام شد که در واکنش به این انتخاب، حسین خبیری عضو هیات‌مدیره سرخ‌پوشان پایتخت از سمت خود کناره‌گیری کرد!

خبیری تنها عضو مستعفی هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس نیست و پیمان حدادی هم در طول روزهای گذشته از سمت خود کناره‌گیری کرده تا فعلاً ساختار هیات‌مدیره سرخ‌پوشان با حضور حسین شهریاری، محمد دلبری و مجید پوراحمدی تشکیل شده باشد! در چند نوبت قرار بود مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس با هدف ترمیم ساختار هیات‌مدیره انجام شود که این مجمع به تعویق افتاد و در نهایت قرار است طبق برنامه‌ریزی انجام شده، روز سه‌شنبه (بیست‌وچهارم بهمن‌ماه) مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس با هدف ترمیم ساختار مدیریتی باشگاه برگزار شود.

در انتظار مجمعِ سرنوشت‌ساز

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در طول ۲۵ ماه اخیر روزهای پرفرازونشیبی را در این باشگاه پشت سر گذاشته است. او که جایی در ساختار هیات‌مدیره باشگاه ندارد و صرفاً در قامت مدیرعامل کارش را پیش می‌برد، در نقل‌وانتقالات زمستانه موفق به جذب عبدالکریم حسن، عیسی آل‌کثیر و اوستون اورونوف شد اما با این وجود، به‌واسطه استخدام اوسمار ویرا در قامت جانشین یحیی گل‌محمدی، همچنان موردنقد هواداران پرسپولیس قرار دارد و از محبوبیت بالایی نزدیک هواداران سرخ‌پوشان برخوردار نیست.

مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس در حالی روز سه‌شنبه برگزار می‌شود که گفته می‌شود در این جلسه احتمال تغییر مدیرعامل هم وجود دارد! جالب آنکه در روزهای گذشته اسامی مختلفی نام‌شان در حوالی باشگاه پرسپولیس مطرح شده است. یکی از چهره‌هایی که رسماً به حضور در باشگاه پرسپولیس در کسوت مدیرعامل واکنش نشان داد، علی جوادی مدیرکل ورزش‌وجوانان استان تهران بود که جوادی با وجود شایعات مطرح شده در فضای مجازی، حضورش در باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرد.

لحظه شماری برای یک انفجار بزرگ در باشگاه پرسپولیس پس از خداحافظی یحیی!

چهره‌های سرشناس، کاندیدای جانشینی درویش شدند!

امیر عطابخش، مدیرعامل پیشین باشگاه پیکان که سابقه مدیریت در باشگاه ذوب‌آهن را هم دارد و عضویت در هیات‌مدیره باشگاه گل‌گهر سیرجان را هم تجربه کرده، جدی‌ترین گزینه مطرح شده برای جانشینی درویش است. گفته می‌شود که احتمال انتخاب عطابخش به عنوان سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس در جلسه روز سه‌شنبه دور از ذهن نیست. حمیدرضا گرشاسبی و علی‌اکبر طاهری که سابقه مدیریت در باشگاه پرسپولیس را دارند، دیگر گزینه‌های مطرح شده برای جانشینی رضا درویش هستند.

درویش در روزهای گذشته واکنشی به احتمال برکناری‌اش از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس نشان نداده اما پیگیری‌های بیشتر حکایت از آن دارد که احتمالاً در کنار تغییر سرمربی در تعطیلات زمستانی، سرخ‌پوشان پایتخت ساختار مدیریتی‌شان هم دستخوش تغییر می‌شود تا آن‌ها در شرایطی کاملاً متفاوت نسبت به نیم‌فصل نخست، مهیای حضور در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران شوند. البته که احتمال تغییر معادلات در ۷۲ ساعت آینده وجود دارد و باید دید سرانجام ساختار هیات‌مدیره سرخ‌پوشان ترمیم می‌شود و رضا درویش از سمت خود در کسوت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس کنار می‌رود یا شرایط به سود او پیش می‌رود و سرخ‌ها با مدیرعاملی درویش پا به رقابت‌های نیم‌فصل دوم می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: نسخه رسمی پرسپولیسِ اوسمار؛ ترسناک‌تر از همیشه!/ موفقیت در نقل و انتقالات با جذب ۳ مهره کلیدی اما...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • قدرت IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    طاهری و گرشاسبی هردو بازنشسته هستن و علت کنارگیری گرشاسبی از مدیریت باشگاه فولاد خوزستان هم همین موضوع بود پس قطعا نمیتونن گزینه مدیریت باشت.
  • ناصر IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    درویش رو بفرستید استقلال تا اونجا برای قهرمانی آبی پوشا تلاش کنه نه اینکه بیارید پرسپولیس تا با نابودی تیم استقلال رو قهرمان کنه.این چه کاریه؟!!
  • پرسپولیسی قدیمی IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    خداشاهده مدیرعامل لایق تر از همین آقای درویش نداریم. عیب نداره، بذارید بره بعدا نتیجشو میبینید. خود شما نمیگفتید یحیی بره بهتره؟؟!
  • پرسپولیسی قدیمی IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    کدوم مدیرعامل مثله درویش انقدر بازیکن خوب برامون جذب کرد؟؟! آکادمیو سروسامون داد. از رونالدو استقبال باشکوه کرد جوریکه رونالدو عکس فرش اهداییو گذاشت تو صفحش و کل دنیا دیدند. شما مدیرعاملی میخواید که افتضاحی مثله قرارداد رادوشویچ رو ببار بیاره که هنوز تاوانشو داره آقای درویش میده
  • پرسپولیسی قدیمی IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    کدوم مدیرعامل مثله درویش انقدر بازیکن خوب برامون جذب کرد؟؟! آکادمیو سروسامون داد. از رونالدو استقبال باشکوه کرد جوریکه رونالدو عکس فرش اهداییو گذاشت تو صفحش و کل دنیا دیدند. شما مدیرعاملی میخواید که افتضاحی مثله قرارداد رادوشویچ رو ببار بیاره که هنوز تاوانشو داره آقای درویش میده
  • کورده پرسپولیسی IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    اونایی که مخالف درویش هستند یا دنبال منافع شخصیشون هستند یا اینکه دشمن پرسپولیس هستند
  • مهران IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    عطابخش !!!!سوابق ورزشی این بنده خدا،تحصیلات این بنده خدا را کسی می دونه . این بابا تا حالا یک روز هم ورزش نکرده . من این بنده خدا را مثل کف دست می شناسم
  • پیروزهیس IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    دقیقا بلاهایی که تویک دهه ی گذشته سراستقلال میاوردن داره سرلنگ میاد خداجای حق نشسته وازاین به بعد تاده سال لنگ نفس نمیتونه بکشه 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • مهران NL ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    اونایی که از درویش حمایت میکنن یا عامل درویش هستن یا هدفشون نابودی پرسپولیس هست. ولی این اسامی هم به درد پرسپولیس نمیخوره چرا نباید یکی مثل دکتر محمد دادکان مدیریت پرسپولیس رو به عهده بگیره ؟ چون میدونید نون دلال ها آجر میشه ؟
    • پرسپولیسی قدیمی IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
      نه عزیز، من آقای درویش رو تا حالا یکبار هم از نزدیک ندیدم. ما هوادار واقعیه پرسپولیس هستیم. توسرما وگرما مرفتیم بازیهاشو از نزدیک دیدیم. فینال آسیا تو تهران که پرسپولیس قهرمان شد من استادیوم بودم
    • 6تاییا پارس نمیکنن🤣🤣 IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
      هدفش نابودی پرسپولیسه؟ این همه بازیکن برامون خرید... سه گانه برامون اورد...بازیکنایی خرید که ارزوی خیلی از کاجیا هستش...این همه بدی از سال 73 رو داده...این همه ایده خلاقانه از جمله سایت و خرید و فروش لباس پرسپولیس زده که درامد داشته باشه بعد تو نقضش میکنی؟ شما چجور هوادار فهیمی هستی که متوجه نیستی توی فیفادی همه سرمربی های رزومه دار تیم دارن؟ و اگه بخواد سرمربی بی رزومه زو بیاره اخر فصل با کلی بدهی اخراج میشه...اوسمار رو گذاشتن چون ب اتیم اشنایی داره و هرکی غیر از ایشون اگه الان بیان تا بخواد یه نیم فصل با فوتبال و جو ایران اشنا بشه جام از دستمون پریده...
  • طرفدار فوتبال IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    ای کاش بجای یحیی درویش میرفت ماچقدربایدازعدم مدیریت درست فوتبال ایران ضربه بخورند. تاکی؟ شماببینیدتاج چه بلایی سرفوتبال این مملکت درآورده ایشان فقط تیشه به ریشه ی این فوتبال میزنندشمابرویدپیشرفت تاجیکستان واردن راببینید بنظرشمادلیل این همه پیشرفت چیست فقط وفقط چون آدمهای ورزشی مسئولیت دارندنه مدیران سیاسی بی لایق شماشرایط تیم ملی ایران رادیدید؟ شمابازیهای تیم ملی درزمان اسکوچیچ دیدیدالان هم باقلعه نوعی دیدیدباانتخاب تاج این اشتباهاتی صورت گرفت. واقعا تاکی مابایدشاهدچنین مدیران بی خاصیت نابودکننده باشیم؟
    • 6تاییا پارس نمیکنن🤣🤣 IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
      شماها چرا اینطور شدید...اگه درویش کمر به نابودی تیم بسته بود برامون سه گانه نمیزد...کلی بازیکن که ارزوی کاجیا هستش رو نمیخرید...بدهی ها از سال 73 رو نمیداد...یحیی بعد از بازی با مس همه شماها بودید که میگفتید دوران یحیی تموم شد حالا میگید یحیی برگرده؟
  • خالقی IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    ناحق نگیم درویش مدیر عامل بدی نیست یحیی خودش خسته شده بود وگرنه بهترینهای لیگ تو پرسپولیس هستند
  • احمد IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    دشمنان پرسپولیس دست بکار شده اند، درویش عالیست
  • ایران CA ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    فقط یک آدم درست و دلسوز توی این فوتبال هست آقای حاج رضایی
  • پرسپولیسیم با افتخار IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    خیلی دلتنگ بازی های پرسپولیس زلزله هستیم با آرزوی موفقیت درخشش افتخار آفرینی برای تیم بزرگ مردمی پرسپولیس در ادامه این فصل فوتبالی ♥️♥️♥️♥️♥️♥️💪💪
  • جابر IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    به نظرم تو این مقطع تغییر مدیر عامل کاملا اشتباه است.اگه مخالفتها با درویش به خاطر برکناری یحیی است به نظر کاملا اشتباهه.
  • Fereydoun US ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    Gharshaseby ra biyavarid
  • کاربر جدید IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    به هوادار احترام بگذارید وبه او حق بدهید که اول: چرا این خرید ها را برای یحیی نکردید. دوم:کجای جهان مربی اولشان را به جرم گرفتن هر سه جام کنار میگذارند؟ سوم: عنصر تاثیر گذار درویش را در گرفتن همان سه جام چه کسی تضمین میکند که بعد از عدم موفقیت های اولیه با حیا کن حیا کن بدرقه نکنند ؟ و دو عنصر مهم یحیی ودرویش قربانی نشوند؟
    • کورده پرسپولیسی IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
      زمان یحیی بازیکن نگرفتند؟؟؟! فقط مونده بود مسیو براش بگیرند. سعید صادقی که پدیده فصل بود، گولسیانی، سروش، دانیال، کنعانی ... اینا بازیکن خوب نبودند؟؟! یحیی خودش 7بار قهر کرد
  • علی IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    ای کاش بجای یحیی ، درویش می رفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی