نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
افشاگری تازه درباره بازگشت مسی به بارسلونا؛ خیلی خیلی نزدیک بود اما...
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خاویر تباس معتقد است که آمدن مسی به بارسلونا در سال گذشته بسیار محتمل بود و هم خودش و هم باشگاه به شدت تمایل به این انتقال داشتند.

لیونل مسی تصمیم گرفت به جای بازگشت به بارسلونا به آمریکا برود. مسی پس از اتمام قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ سه گزینه برای طولانی‌تر کردن دوران حرفه‌ای خود داشت. مشکلات مالی مانع از بازگشت او به بارسلونا شده بود و کاپیتان آرژانتین انتقال به لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی را نپذیرفت. مسی در نهایت با پیوستن به اینترمیامی موافقت کرد و راهی تیم دیوید بکام شد.

خاویر تباس، رئیس لالیگا تایید کرد که بارسلونا در حال مذاکره با مسی برای بازگشت به اسپانیا بود و مذاکرات پیشرفت خوبی داشت، اما توافقی بین دو طرف حاصل نشد. به گزارش نشریه کیک، تباس گفت: «به دلیل تمایل مسی و بارسلونا، بازگشتش به نظرم خیلی نزدیک و محتمل بود. آن را ممکن می‌دانستم. مطمئنم که مسی دوست داشت در بارسا بازنشسته شود.»

مسی در حال حاضر در تمرینات پیش‌فصل با اینترمیامی حضور دارد و به زودی اولین فصل کامل خود در فلوریدا را آغاز می‌کند. او از زمان ورود به ایالات متحده ۱۱ گل به ثمر رساند و لیگزکاپ را در بازی مقابل نشویل در ماه آگوست به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی