نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پیروزی زمستانی استقلال بر پرسپولیس/ محرومیت کاپیتان استقلال به خاطر درگیری با جلال حسینی/ منصوریان حیا کن، برانکو را رها کن!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال ۷ سال قبل در ۲۴ بهمن پیروزی تاریخی و ارزشمندی برابر پرسپولیس به دست آورد.

علیرضا منصوریان که با حمایت بخش وسیعی از طرفداران استقلال در تابستان سال ۹۵ هدایت این تیم را بر عهده گرفت، در نیم‌فصل اول لیگ شانزدهم اصلا خوب کار نکرد و حتی شایعاتی مبنی بر جدایی او نیز به گوش می‌رسید ولی در دور برگشت همه چیز تغییر کرد و استقلال که به خاطر بسته شدن اجباری پنجره نقل و انتقالاتی خود، مجبور به تمرکز روی بازیکنان جوان شد، آن‌قدر خوب بازی کرد که تا رتبه نایب‌قهرمانی هم بالا آمد و البته دربی برگشت را نیز به سود خودش تمام کرد.

در ۲۴ بهمن سال ۹۵ استقلال و پرسپولیس در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که روی کاغذ قرمزها بهتر بودند. آن‌ها توسط سروش رفیعی در همان اوایل کار به گل برتری هم رسیدند اما استقلال در همان نیمه اول با گل‌های علی قربانی، فرشید اسماعیلی و کاوه رضایی شوک بزرگی به پرسپولیس وارد کرده با نتیجه ۳ بر یک پیش افتاد. در نیمه دوم استقلال عقب کشید و تا دقایق تلف‌شده نتیجه تغییری نکرد اما سیدجلال حسینی توانست گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند و بلافاصله پس از این گل میان او و سیدمهدی رحمتی درگیری پیش آمد. قضیه حسابی بالا گرفت و کار به جنجال کشیده شد اما علیرضا فغانی داور مسابقه توانست جو را آرام کند. در نهایت سوت پایان بازی به صدا درآمد و استقلال با نتیجه ۳ بر ۲ از سد پرسپولیس گذشت تا به یک پیروزی ارزشمند و تاریخی در آن مقطع دست یابد.

البته این پیروزی به قیمت محرومیت مهدی رحمتی به واسطه درگیری با جلال حسینی تمام شد. ۲۴ ساعت بعد از پایان این مسابقه، هواداران استقلال که به واسطه پیروزی مقابل پرسپولیس سر از پا نمی‌شناختند در تمرین آبی‌ها حاضر شده و با اشاره به پیروزی‌های متعدد منصوریان مقابل برانکو ایوانکوویچ، شعار می‌دادند: منصوریان حیا کن، برانکو را رها کن!

علیرضا منصوریان هنگامی که سرمربی نفت تهران بود هم پرسپولیس را با برانکو شکست داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یکشنبه سیاه دربی IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    عجب روزی بود برای داشعلیمنصور اونروز ، برانکو شال قرمزش رو برای هواداران پرسپولیس میچرخاند و میگرداند و دلبری میکرد بعد از خوردن سه تا گل در همون نیمه اول ، پرفسور خمیده و خمیده تر شد و عاقبت با اشک و آه استادیوم رو ترک کرد میگن همین الان هم پرفسور از راه دور وقتی یه آدم طاس رو میبینه سریع فرار میکنه !!!!
  • ع ق QA ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    این منصوریان در نابود کردن پاس همکار اولیائی و مربی باند بود ؟!؟!
  • پیروزهیس IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    بخاطراین خبرخطیر خبرورزشی رو تحریم میکنه 🍅😡🍅😡#اخراج خطیر خائن😡🍅😡
    • Parsa IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
      خطیر ادم حرفه ای هست صبر کن زمان همه چیز رو درست میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی