نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
واکنش احساسی جهانبخش به ضربه آخر مقابل قبل؛ حسرت آن به دل همه ماند/ قطر یک موقعیت داشت و ۳ گل زد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا جهانبخش کاپیتان دوم تیم ملی گفت: از ابتدای این رقابت‌ها تنها به یک هدف فکر می‌کردیم و آن هم قطعا قهرمانی بود و اولویت ما خوشحالی مردم کشورمان بود.

علیرضا جهانبخش هافبک تیم ملی فوتبال در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: همه بازیکنان در بازی با قطر تمام تلاششان را به کار گرفتند و از قبل بازی می‌دانستیم که چه بازی مهمی و سختی را در پیش رو داریم. در دقایق پایانی دیدار با قطر تمام تمرکزمان روی این بود که بتوانیم از لایه‌های دفاعی این تیم عبور کنیم.

ستاره ایرانی فاینورد در رابطه با ضربه دقایق پایانی که به تیرک دروازه قطر برخورد کرد گفت: وقتی سردار توپ را به من پاس داد، من تمام تمرکزم روی این بود که از بین پاهای مدافع قطر توپ را به گل تبدیل کنم. معمولا کمتر در فوتبال این اتفاق رخ می‌دهد که توپ به داخل تیرک برخورد کنم و به بیرون برود اما متاسفانه این اتفاق رخ داد و حسرت آن به دل بازیکنان و مردم کشورمان ماند.

جهانبخش ادامه داد: ما از اول این رقابت‌ها تنها به یک هدف فکر می‌کردیم و آن هم قطعا قهرمانی در این رقابت‌ها بود و اولویت ما خوشحالی مردم کشورمان بود. بازی قطر خیلی عجیب بود و من فکر می‌کنم گل زودهنگامی که به ثمر رساندیم در روند بازی تاثیرگذار بود و متاسفانه ۲ گل روی غافلگیری دریافت کردیم که کار را برای ما سخت کرد. بدشانس بودیم و قطر تنها یک موقعیت گل داشت و توانست ۳ گل را به ثمر برساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد DE ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    سرویس کردید ملت رو با حرفهای تکراری و معذرت خواهی های تو خالی. تو هنوز در گذشته هستی؟اما اگر ها نبودند منم یه کسب میشدم. حال رو توجه کن و به فکر اینده باشید. بله.ما هم ۳ بار قهرمان اسیا شدیم. بزرگ بودیم.الان کجاییم؟اینقدر از گذشته و در خواب گذشته هستید هستش که درجا می زنید.تو هم بازیکن با کیفیتی بودی.بودی.یعنی در گذشته.الان به درد نیمکت هم نمی خوری.
    • ع ق QA ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
      حامد آروم باش آخه این شوت را می خوان بعنوان یک متد فنی و معجزه آقای الهوئی و گروهبان معرفی کنند و سر فوتبال و مردم منت بگذارند اصلا شما همه شوط محصول زحمت کادر فنی را تو فوتبال و هندبال و اون چی چی بال دیدی ؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی