پشت پرده جالب مذاکره پرسپولیس با گزینه استقلال/ فخرالدینی یاغی می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از نزیکان میلاد فخرالدینی به ما گفته است باشگاه پرسپولیس با این بازیکن برای عقد قرارداد صحبت کرده و پیشنهاد مالی خود را به این بازیکن داده است.

مذاکره باشگاه پرسپولیس با میلاد فخرالدینی در حالی صورت گرفته است که این بازیکن به این سبب که در گذشته در استقلال بازی می کرده قلبا دوست دارد دوباره آبی پوش شود و از سویی تیم پرسپولیس در جناح راست خط دفاعی دانیال اسماعیلی فر و وحدت هنانوف را دارد. 

در چنین شرایطی  مقصود تیم پرسپولیس از مذاکره با میلاد فخرالدینی چیست؟ آیا نیت پرسپولیس از های جک دوم جلوگیری از تقویت تیم استقلال است؟ 

استقلال پیش از این در پی جذب اوستون اورونوف بازیکن تیم ملی ازبکستان بود اما در آخرین لحظه باشگاه پرسپولیس این بازیکن را جذب کرد.

خبرهای رسیده از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که وحدت هنانوف مورد توجه یک باشگاه کره ای قرار گرفته و باشگاه کره ای برای جذب این بازیکن پیشنهاد مالی خوبی به باشگاه پرسپولیس داده است. به همین بهانه باشگاه پرسپولیس دوست دارد، وحدت هنانوف را برای حضور در تیم کره ای آزاد کند و در عوض میلاد فخرالدینی را بخدمت بگیرد تا با دانیال اسماعیلی فر در جناح راست خط دفاعی تیم پرسپولیس رقابت کند.

استقلال هم در تلاش است میلاد فخرالدینی را به عنوان جانشین کوین یامگا بخدمت بگیرد تا با صالح حردانی برای بازی در این پست رقابت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • تاجی اصیل IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    آقا بزاره بره پیروزی ما هوادارا نمیخوایم ایشونو.. دقت کنین نوشتم هوادارا چون هوادار استقلال اون چند نفری که سعید و مرتضی در به در جمع کردن و بردن دم باشگاه و از طرف هوادارا بنز زدن نیستن!! این دو نفر رفیق شیش های نکونام هستن که کار خیلی بدی کردن امروز و در راسش جواد نکونام!! وضع باشگاه دچار اشکال هست و جواد باید قبول کنه اداره باشگاهی با هزار میلیارد بدهی کار هر کسی نیست و انصافا خطیر توی این برهه عالی مدیریت کرده..جواد اگر قهرمانی میخواد باید بدونه با اتحاد به دست میاردش نه با شانتاژ این و اون! حسن روشن اگر پست میگرفت الان منتقد خطیر نمیشد والا هر کدوم از اینها باشن یک روز نمیتونن اداره کنن باشگاه رو! یا فخرالدینی کی هست که بخواد باشگاه رو با تیم رقیب تحت فشار بزاره! باید یه چیزی هم از جیبش بده بیاد توی تیم ما!! آقای خطیر هوادار واقعی پشت شماست و با همین فرمون مدیریت کن برادر! این دو سه نفر هم هوادار استقلال نبودن، مواجب بگیره جواد هستن که هممون میشناسیمشون! جواد امروز کار خیلی بدی کرد اونم به این تابلوعی...
  • محمد IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    باید وحدت رو بفروشه سود کنه
  • ناشناس IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    بازیکنی که با قلبش به استقلال نیاید همون بهتر که نیاید اگر درست باشه همزمان با پرسپولیس هم مذاکره می کند
  • حمید IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    چرا دروغ می نویسید اصلآ پرسپولیس با فخرالدینی مذاکره ای نداشت دوم پرسپولیس دیگه جا ندارد بخواد بازیکن بگیرد
  • علی IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    کند، مسن، پرحاشیه، مبارک. هر کدوم که میخوانش
  • الهه IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    داره بازارگرمی میکنه تا با پول بیشتر تیم کیسه بره
  • نه خوبه تیم لنگ بزه IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    نه خوبه تیم لنگ بره
  • محمدی IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    🔰ترفند موفقیت آمیز ایجنت فخرالدینی ! درحالی که قرار بود میلاد فخرالدینی با دریافت رضایتنامه خود با هزینه شخصی به استقلال بپیوندد ، اما دیروز این بازیکن به یکباره نظرش عوض شد و اعلام کرد باشگاه استقلال باید این مبلغ را به قرارداد این بازیکن اضافه کند که مخالفت این باشگاه را به دنبال داشت . پس از آن ایجنت این بازیکن از طریق واسطه هایی این بازیکن را به باشگاه رقیب لینک کرد تا استقلالی ها را به تکاپو بیندازد که گویا موفق هم بوده و مدیریت استقلال که فشار سرمربی تیم را احساس می کند تصمیم گرفته با گرفتن تخفیف یک میلیاردی قراردادی ۱۰ میلیاردی با فخرالدینی امضا کند ! 🆔 .
  • مهدی GB ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    جون مادرت برو باشگاه پیروزی ویاقی شو...🙏🙏😂😂😂
    • Kaveh IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
      یاقی چیه خخخخ
  • میثم IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    اصلا این یارو در حد پرسپولیس نیست
  • عنایت رسولی IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    دست از سر این دوتیم بردارید بزارید صد در صد خصوصی اداره بشن یا سرو سامان می‌گیرند یا نابود میشن میرن پی کارشون،اینقدر با هواداران بازی نکنید آقایون سیاسی،
  • علی حسین نظری IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    بروجوجه کیسه کش یه تارموی بازیکن پرسپولیس به صدتابازیکن وتیم کیسه ارزش داره الکی خودتو بزرگ نکن مال گند بیخ ریش صاحبش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی