نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پست مهم در استقلال به یکی از این ۳ نفر می‌رسد/ این انتخاب موقتی است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر در حالی برای استقلال از روز جمعه آغاز خواهد شد که این تیم هنوز تکلیف سرپرست خودش را روشن نکرده است.

پس از پایان نیم فصل اول، علی سامره ترجیح داد با استقلال دیگر تحت عنوان سرپرست همکاری نداشته باشد. در رابطه با دلیل این قطع همکاری بحث‌های زیادی مطرح است. از ناراحتی سامره به خاطر اینکه باشگاه جریمه نقدی در نظر گرفته شده توسط کمیته انضباطی برای او را نپرداخت تا شایعاتی که پیرامون اختلافاتش با جواد نکونام مطرح شده است.

در چنین شرایطی اما استقلال طبق قانون باید یک نفر را قبل از بازی به عنوان سرپرست معرفی کند. اینطور که شنیدیم اگر تا عصر پنجشنبه سرپرست جدید استقلال معرفی نشود و سامره هم برنگردد، از میان بهزاد غلامپور، مهدی هاشمی‌نسب و محمد نوازی یک نفر با حفظ سمت به عنوان اعضای کادر فنی تحت عنوان سرپرست موقت به نماینده سازمان لیگ معرفی شده و در جلسه هماهنگی حضور پیدا می‌کند.

البته همانطور که گفتیم حتی اگر چنین تصمیمی اتخاذ شود، تدبیری کاملاً موقتی خواهد بود و استقلال باید تصمیمی قطعی برای سرپرستی تیمش اتخاذ کند چون از نظر سازمان لیگ همه تیم‌ها باید فردی را به عنوان سرپرست و در واقع مدیر تیم داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • علیرضا IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    غلامپور ای خدا😂😂😂😂😂
  • پیروزهیس IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    استقلال یک ساله داره توسط یک لنگی مدیریت میشه وتاحالا هم بامدیریت ودرایت نکونام بالا مونده#اخراج خطیر وهژبری لنگی🍅🍅😡😡
    • نیلوفرآبی IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
      شعارهواداراستقلال درامروز ....خطیرخائن لنگیه هژبری هم بولینگیه
  • حاج ۳لسچ IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    انتخاب اصلح برای پست مدیریت فقط اسطوره😉ممد نوری که با توجه به مقبولیت جهانی و تجارب اینترنشنال ش و مقبول بودنش توسط بزرگان فوتبال جهان میتونه بهترین انتخاب باشه منتهی باید قبل از اون فدراسیون فوتبال جیبوتی بخاطر قراردادش رضایت بده🤣🤣
  • بهنام طارمی IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    به خدا خطیر مقصر نیست به والله مقصر جواد نکونام هستش آخه بابا جان استقلال ۹۰۰ میلیارد بدهی داره ، خطیر چه کاری بکنه الآنم افتاده تو لج و لجبازی و کاری نمیکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی