نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
ستاره چلسی شایعات را تکذیب کرد؛ نمی‌خواهم از اینجا بروم!
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انسو فرناندس شایعات مبنی بر تمایلش به انتقال به بارسلونا را تکذیب کرد و گفت که از حضور در چلسی و بازی برای این تیم خوشحال است.

هفته گذشته شایعه شد که انسو فرناندس، هافبک چلسی علاقه زیادی به انتقال به بارسلونا دارد، تا جایی که از ایجنت خود خواست تا احتمال انجام معامله را بررسی کند. این اتفاق پس از ۱۲ ماه نه چندان خوشایند در باشگاه لیگ برتری برای فرناندس رخ داد که پس از قهرمانی در جام جهانی با آرژانتین در دسامبر ۲۰۲۲ به این تیم پیوسته بود. اما انسو به سرعت این شایعات را تکذیب کرد و پس از گلزنی برای چلسی در پیروزی ۳-۱ مقابل کریستال پالاس تایید کرد که شایعات مربوط به بارسلونا دروغ است و فقط می‌خواهد در غرب لندن بماند.

«من نمی‌خواهم چلسی را ترک کنم. از روز اولی که به اینجا آمدم در کنار هم‌تیمی‌هایم و کادر مربیگری خیلی خوشحال بودم. افراد باشگاه با من خیلی خوب رفتار می‌کنند و من از این بابت سپاسگزارم. تا زمانی که بخواهند با من باشند اینجا می‌مانم. نمی‌دانم آن شایعات از کجا آمده و در شبکه‌های اجتماعی پر شده. من همه را کاملاً تکذیب می‌کنم.»

واقعیت این است که حتی اگر فرناندس بخواهد به بارسلونا بپیوندد، به دلیل خواسته‌های احتمالی چلسی و مشکلات مالی مداوم تیم کاتالانی، معامله تقریبا غیرممکن است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی