نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
مایلی‌کهن: پرسپولیس قطعا بهتر نتیجه می‌گیرد/ این اتفاق فقط در ایران می‌افتد/ گل‌محمدی اشتباه کرد اما...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد مایلی‌کهن بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی درباره انتخاب اوسمار ویرا گفت: انتخاب ویرا به عنوان سرمربی پرسپولیس از جمله کارهایی است که فقط ما در ایران انجام می‌دهیم.

محمد مایلی‌کهن بازیکن اسبق پرسپولیس درباره انتخاب اوسمار ویرا به عنوان سرمربی جدید سرخ‌پوشان تهرانی گفت: انتخاب ویرا به عنوان سرمربی پرسپولیس از جمله کارهایی است که فقط ما در ایران انجام می‌دهیم. البته فراموش نکنیم که پرسپولیس در مهلت نقل و انتقالات زمستانی چند بازیکن خوب هم خریده است. عیسی آل کثیر برگشت و دو بازیکن قطری و ازبکستانی هم اضافه شده‌اند. اگر تیم تقویت شود قطعا بهتر نتیجه می‌گیرد و این به نفع همه است. من اصلا کتمان نمی‌کنم که آقای گل‌محمدی هم در برخی مسائل اشتباه کرد؛ همه آدم‌ها اشتباه می‌کنند اما نتایج خوب ایشان در فصول گذشته و بدشانسی‌های این فصل را هم فراموش نکنیم.همین مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی به پرسپولیس ضربه زد. البته اگر بدنساز پرسپولیس یک ایرانی بود مطمئن باشید یک عده می‌گفتند بدنساز بد کار کرده و موجب آسیب‌دیدگی بازیکنان شده است. شک نکنید که می‌گفتند این بدنساز چون ایرانی است با علم روز فوتبال آشنا نیست و چون تیم خوب تمرین نمی‌کند بازیکنان ربات داده‌اند!

او درباره این‌که آیا پرسپولیس با ویرا موفق می‌شود یا خبر گفت: من گفتم این تیم برای نیم‌فصل دوم خوب یارگیری کرده ولی سرمربی جدید را نمی‌شناسم نمی‌توانم از حالا در مورد عملکردش نظر بدهم. یک وقت می‌بینید که یک سرمربی شناخته‌شده را می‌آورند و آدم می‌تواند با توجه به کارنامه قبلی او نظر بدهد ولی در مورد آقای ویرا قضیه این‌طور نیست.

مشروح این مصاحبه را اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی