نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
۴ |
۶
سرنوشتی تلخ برای ستاره دربی‌باز استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارسلان مطهری مهاجم استقلال که در لیست خروجی این تیم قرار گرفته حاضر به فسخ قراردادش نیست.

در حالی که استقلال حضور در بازار نقل و انتقالات زمستانی خود را چندان موفق عمل نکرد و همین مسأله باب تازه‌ای شد برای اختلاف مجدد نکونام و خطیر اما چند بازیکن هم در میان لیست خروج نکو قرار گرفتند که یکی از آنها ارسلان بود. این در حالی است که مطهری به دلیل نگرفتن حق و حقوقش حاضر نیست از استقلال برود و با اینکه در تمرینات شرکت نکرد اما با تیم جدیدی هم وارد مذاکره نشد تا در نهایت بتواند همچنان استقلالی باشد.

ارسلان که تجربه همکاری با فرهاد مجیدی، محمود فکری و ریکاردو ساپینتو را داشت، امسال نیز در هفته‌های ابتدایی، مهره ثابت خط حمله تیم نکونام بود و حتی در بازی هفته نخست برابر صنعت نفت ستاره تیمش بود و یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل نیز داد، از هفته چهارم و دیدار برابر استقلال خوزستان، نیمکت‌نشین و سپس سکونشین شد و هرگز نتوانست نظر نکونام را در مورد خودش تغییر دهد. آخرین باری که ارسلان برای استقلال به میدان رفت، به وقت‌های اضافه دیدار برابر شمس آذر برمی‌گردد که او تنها برای چند دقیقه حضور در زمین را تجربه کرد. از آن دیدار تاکنون، ۹۵ روز می‌گذرد و مطهری طی تمام این مدت، جایی در تفکرات نکونام نداشته است و در نهایت در لیست خروج قرار گرفت اما مطهری بر سر مسائل مالی با مدیران استقلال به توافق نرسیده است و ترجیح می‌دهد در سکوت خبری همچنان برای رسیدن به حقش منتظر بماند.

بیشتر بخوانید: میلاد فخرالدینی به استقلال برگشت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پیروزهیس IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    همان روزهایی که شفر واستراازاستقلال فراری شدن خیانت کاربودن خطیر کاملا روشن شد ولی قربانزاده بااسراربازهم این نالایق رابه داخل بدنه ی مدیریتی تیم برای خرابکاری فرستاد والحق که خوب داره تیمو نابود میکنه این گوجه لنگی#اخراج خطیر خائن😡🍅😡
  • ع ق QA ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    باند آبی فدراسیون ( خطیر و مظلومی و ماجدی) می خوان اونا به تیم نوجوانان و بسکتبال و پینگ پونگ هم اضافه کنند مثل جوانان
    • مافیای لنگ (رسانه ،رانت ،پول وقدرت) IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      من نمدونم شما لنگی ها به چه رویی دارید استقلال رو متهم به حمایت فدراسیون می کنید..آخه شلغم!!! خطیر استقلال رو نابود کرده چهل ساله تستقلال رو با تین بازیهای مدیریتی و تغییرات پی در پی بازیکن و مربی و مدیر و...داغون کردن و همیشه تو حاشیه است..بعد میگی فدراسیون آبی.؟؟ یعنی خدا نمی تونه شما لنگی ها رو شفا بده...لنگی ها همیشه نالان و بهونه گیر..!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی