نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
بایرن به لاتزیو هم باخت؛ وضعیت بحرانی برای توخل/ کار پاریس برای صعود راحت شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لاتزیو در خانه موفق شد بایرن مونیخ را با نتیجه ۱-۰ شکست دهد و پاری‌سن‌ژرمن هم با نتیجه ۲-۰ مقابل رئال سوسیداد پیروز شد.

در دومین شب از بازی‌های دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا،  دو بازی همزمان برگزار شد که لاتزیو و پاری‌سن‌ژرمن برنده این دو نبرد بودند.

پس از شکست سنگین ۳-۰ مقابل بایر لورکوزن، شاگردان توماس توخل در استادیوم المپیکو مقابل لاتزیو قرار گرفتند تا شرایط‌شان را بهبود دهند. با این حال با ارائه یک عملکرد ضعیف دیگر، با تک‌گل چیرو ایموبیله از روی نقطه پنالتی مغلوب تیم ایتالیایی شدند.

در دقیقه ۶۷ ایموبیله در یک حرکت فوق‌العاده چند بازیکن بایرن را دریبل زد و مدافعان تیم را به هم ریخت. او با ورود به محوطه جریمه توپ را به ایساکسن پاس داد. شوت وینگر لاتزیو از کنار دروازه به بیرون رفت اما به دلیل خطای خطرناک دایو اوپامکانو نقش بر زمین شد. داور پس از این اتفاق نقطه پنالتی را نشان داد و مدافع بایرن را از زمین اخراج کرد. ایموبیله پشت توپ ایستاد و با فریب نویر و زدن ضربه‌اش به سمت راست، گل اول را به ثمر رساند.

بایرن به لاتزیو هم باخت؛ وضعیت بحرانی برای توخل/ کار پاریس برای صعود راحت شد

در دیگر بازی که در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس برگزار شد، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن میهمان اسپانیایی خود رئال سوسیه‌داد که شگفتی‌ساز مرحله گروهی مسابقات بود را با نتیجه ۲-۰ از پیش رو برداشت.

پس از ۴۵ دقیقه تلاش بی‌ثمر دو تیم برای شکست قفل دروازه‌ها در نیمه نخست، در دقیقه ۵۸ سرانجام این قفل به دست کیلیان امباپه شکسته شد. پس از او بردلی بارکولا در دقیقه ۷۱ اختلاف را به دو برابر افزایش داد تا نماینده فرانسه با اندوخته‌ای قابل توجه برای بازی برگشت که سه هفته دیگر در اسپانیا برگزار خواهد شد، آماده شود.

بایرن به لاتزیو هم باخت؛ وضعیت بحرانی برای توخل/ کار پاریس برای صعود راحت شد

بیشتر بخوانید: جزئیات درگیری هولناک بازیکنان کره‌جنوبی سر میز شام/ می‌خواستند با مشت تو صورت بازیکن محبوب بکوبند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی