نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
خداداد عزیزی
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

خداداد عزیزی گفت: اگر قرار باشد آقای قلعه‌نویی هم مثل الهویی فکر کند ما قطعا پسرفت خواهیم کرد. قلعه‌نویی خیلی الهویی را قبول دارد و احتمالا تفکراتش هم نزدیک به سرمربی تیم ملی است.

خداداد عزیزی در مصاحبه ای جدید با همشهری، به شدت علیه سعید الهویی و کیفیت فنی فوتبال تیم ملی در جام ملت‌های آسیا، موضع‌گیری کرد. بخش‌هایی از حرف‌های خداداد را در ادامه می‌خوانید:

  • این جام چیزی نبود که مرا سورپرایز کند و چندان برایم هیجان‌انگیز نبود ولی هر کسی نظر خودش را دارد. قطر با یک اکرم عفیف قهرمان شد و اردن هم با ۲بازیکن به فینال آمد، بعد ما دنبال استفاده از کلمات انگلیسی در تلویزیون هستیم تا به نوعی اوت‌شدن خودمان را توجیه کنیم. بعد ما بنشینیم در مورد عملکرد فنی تیم ملی چه صحبتی کنیم؟ قطر با درخشش یک بازیکن خودش به فینال آمد و در نهایت قهرمان شد ولی ما چه کار کردیم؟
  • الهویی در مورد چه تاکتیک و سبکی حرف می‌زند که من در موردش نظر بدهم؟ ما به پاس بلند و پرتاب اوت رو آورده بودیم ولی قطر در طرف مقابل با اکرم عفیف هر کاری دلش خواست انجام داد. این بازیکن گل زد، از تیم ما اخراجی گرفت و بارها بازیکنان ما را اذیت کرد. عفیف بیش از ۱۰۰ دقیقه هر کاری خواست انجام داد، آیا روی نیمکت ما کسی به این فکر نبود که او چگونه مهار می‌شود؟ من خیلی ساده حرف می‌زنم، نمی‌گویم یک نفر با عفیف من‌تومن می‌کرد ولی آیا نمی‌توانستیم این کار را انجام دهیم که یک نفر نزدیک به او بازی کند و این‌قدر تیم ما را با حرکاتش آزار ندهد؟ من خیلی از صحبت‌های الهویی ناراحت شدم!
  • زندگی ما در فوتبال و زمین فوتبال سپری شده است. خب، ایشان بگوید سبک تیم ملی چه بود؟ شاید منظورشان بلند بازی کردن است، مثل زمان علی دایی و کریم باوی! دوستان می‌گویند با بدشانسی به قطر باختیم و آن‌ها خوش‌شانس بودند، پس من هم می‌گویم با شانس ژاپن را بردیم. هنگ‌کنگ را هم شانسی بردیم و اگر مقابل امارات بیرانوند پنالتی را نمی‌گرفت، در آن بازی هم نتیجه نمی‌گرفتیم و با شانس برنده شدیم. بازی با فلسطین هم خوش‌شانس بودیم که دقیقه یک گل زدیم و در بازی با سوریه هم خوش‌شانس بودیم که در ضربات پنالتی حذف نشدیم! این چه مدل صحبت کردن است، همه رقیبان شانس دارند و ما بدشانس هستیم؟

  • قطر در این جام قهرمان شد ولی ما چه کار کردیم؟ چرا فکر می‌کنیم مردم فوتبال نمی‌فهمند؟ اگر آقای قلعه‌نویی صحبت نمی‌کند، حداقل دیگر مربیان تیم ملی طوری صحبت کنند که مردم ناراحت نشوند و به شعور آن‌ها توهین نشود. این‌که ۴ جمله انگلیسی بیاوریم و تصور کنیم که مردم چیزی نمی‌دانند درست است؟ آیا این جملات انگلیسی معادل فارسی ندارد که از آن‌ها استفاده کنید؟ ما هیچ سبکی از تیم ملی ندیدیم.
  • اگر قرار باشد آقای قلعه‌نویی هم مثل الهویی فکر کند ما قطعا پسرفت خواهیم کرد. قلعه‌نویی خیلی الهویی را قبول دارد و احتمالا تفکراتش هم نزدیک به سرمربی تیم ملی است. اگر آقای قلعه‌نویی هم مثل الهویی فکر کند کارمان خیلی سخت خواهد شد. آقای الهویی، شما اوت شدید و باید در تلویزیون از مردم عذرخواهی کنید ولی به جای این کار، نگاه‌ از بالا به پایین دارید. خیلی‌ها در این فوتبال ۱۰۰ بازی ملی دارند، خیلی‌ها فوتبال را می‌فهمند. واقعا فکر می‌کنید این افراد حرف‌ها و استدلال‌های شما را قبول می‌کنند؟ مگر کره‌ای‌ها یا ژاپنی‌ها شکست نخوردند، چه ایرادی دارد شما هم بپذیرید که شکست خوردید و دنبال توجیه نباشید. ما باید همیشه حقیقت را بگوییم و این از هر چیزی بهتر است. چرا بعد از صحبت‌های الهویی، یک نفر حرف‌های او را تأیید نکرد؟
  • بابت جدایی از تیم ملی تصمیم درستی گرفتم و اشتباه نکردم. من واقعا متوجه نشدم آقای الهویی در مورد چه سبکی صحبت کرد. آیا پرتاب اوت و استفاده از توپ‌های بلند سبک است؟ آقای الهویی سبک شما سبک اکبر میثاقیان بود که در پرتاب اوت تبحر داشت!

بیشتر بخوانید: قلعه‌نویی تجدید نظر می‌کند/ چهره‌های جدید روی نیمکت تیم ملی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۰۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵۱
  • گروهبان قندلی مافیا IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    خداداد:گروهبان بلد نیست صحبت کندوامثال الهویی را به تلویزیون میفرستد.وفقط برای تقسیم مسئولیت شکستها یک مینی بوس کادر روی نیمکت مینشاند.واقعا این الهویی چه پیشینه ی مربیگری داشته ودارد که اینگونه گستاخانه حرف میزند.تیم ملی واقعا چه تاکتیکی داشت؟؟وازهمه مهمتر اگرعذرخواهی میکنند با بهانه های واهی وگردن کلفتی کارراخرابتر نکنند.با تمدیدار قلعه نوعی 4سال دیگراز عمرمان به باد رفت..........
    • بهداد IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      الهویی😂😂😂
    • پرسپولیس ، آث میلان ، ایتالیا FR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      خداداد عزیزی کجا امثال الهویی کجا - خداداد عزیزی مرد سال آسیا بوده - بهترین بازیکن جام ملتهای 96 بوده - سابقه بازی در لیگ آلمان رو داره - و اگر حرفی میزنه انتقادی میکنه روی دلیل و منطق فوتبالی هست - اگر خداداد عزیزی در برنامه جام آسیایی بود الهویی رو تارومار میکرد - متاسفانه کار دست افراد نابلد و ناشی چون الهویی افتاده و به قول خداداد فقط درجا میزنیم.
    • ایران آزاد IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      اولا که همه عذرخواهی کردند ثانیا یکی ندونه فکر می کنه خداداد بارها تیم را قهرمان کرده! تو خودت هم باختی و اوت شدی ثالثا خوب شد از تیم جدا شدی و الا از گروه صعود نمی‌کردیم
    • حسین IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      کاش این آقا خداد کوچک ترین افتخاری در رده مربیگری داشت وبعد این گونه نظر میداد آخه برادر شما که مهمترین افتخار مربیگری ت بدون تیم کردن استان خراسان هست چون هر دو را فرستادی دسته دو و بعد هم غیب شون کردی چگونه به یک مربی که ۵ قهرمانی و چندین نائب قهرمانی داره حتی تو جام ملت تیم ۳۰۰ میلیون یورویی ژاپن را برده انتقاد می کنی
    • عماد IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      متاسفانه مربی سطح اول در ایران نداریم نه قلعه‌نویی و نه عزیزی که این روزها منتقد آتشین مربی تیم ملی است و یا حتی اسطوره ای مثل دایی، بپذیریم باید مربی خارجی درجه یک و نه درجه چندم برای تیم استخدام کرد
    • علی IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      هه...خداداد هم شد کارشناس فوتبال ما وکوچه بازاری حرف زدنش رو چه تاییدی هم میکنن ...ای ای.. جیگر داره بیاد لز ساختارورزش فوتبال لز وزیرش بگیر بیا تا کوجکترین کس فدراسیون .. زخم کردی کادر فنی ودستیاراش رو... جالبه هی قلعه قلعه میکنی ,,,,,حسابت نمیاره😂
    • مایلی بی سواد IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      گروهبان قندلی اسم اون اعصاب تعطیلی بود که همه استقلالی ها راخط زد و حذف شد و از همه هم طلبکار شده بود
    • علی IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      عزیزی تو که به تیم ملی پشت کردی و بدون اجازه اردو را ترک کردی حالا اومدی درباره چی حرف میزنی ؟؟؟ پیش بینی هات هم همه اشتباه بود گفتی ژاپن و کره فینال هستن اما هیچ کدوم فینال نرفتن خودت زمان مربی گرینویج بسبار ضعیفی گرفتی که نشون میده سواد نداری و تحلیل هم بلد نیستی فقط توهین بلدی اصلا تو چکاره فوتبالی این مصاحبه هم توسط نويسنده پیام اول ترتیب داده شده اونهم در جهت تخریب امروز عزیزی فردا مایلی
    • شغال تیزپای زبان دراز IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      جناب عزیزی برای اینکه فکر نکنن تو فقط وراجی بلدی و از تاکتیک هیچی سر در نمیاری خودت به همراه مایلی کهن تبم ملی را تقبل کنید تا ببینیم چطوری شانسی می‌برید یا شانسي حتی به پاکستان هم می بازید!!
    • علی IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
      خداداد یکی از بهترین فوتبالیست های ایران بوده و نظراتش را رک وصریح بیان میکنه،قلعه‌نویی تو باشگاه‌های داخلی وقتی میباخت از بد شانسی و اما واگر توجیه می کرد احتمالا میخواد مربی ژاپن بشه اونا هم کم شانس بودن
    • مافیای رسانه ایه فرهاد مجیدی IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
      آقای خداداد مگه نمیگفتی اگه ایران حذف بشه من دیگه انتقاد نمیکنم این انتقادارو الان در کوران رقابتها برای کمک به قلعه نویی میکنم مگه نمیگفتی محبی نباید بازی کنه لی به ژاپن گل زد تیم ملی تاکتیک نداره؟ 4تا بازی بصورت بیلدآپ از عقب بازی کرد هجومیو مالکانه مقابل ژاپنم با تغییر تاکتیک و بازی مستقیم برای توپای سوم ژاپنو براحتی برد بازی مقابل قطرم دیگه تقصیر کادر فنی نیست توپ کمونه میکنه به دفاع میره کنج دروازه یا بیرانوند نه نمیگه به دوتا ضربه توهمون بازیم ایران عالی بود
  • محمد IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    تیم ملی سبک نداشت که برای ژاپن بدتره تیمی که المان رادر کشور خودش شکست میده به تیم بدون سبک ببازه!
    • یک ایرانی IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      درود بر شرفت،خداداد عزیزی با برانکو مشکل داشت با مایل کهن مشکل داشت با بلاژوویچ مشکل داشت الانم که با قلعه نویی مشکل داره و بدون اجازه اردو روترک می‌کنه آیا امشکل ازمربیان تیم ملیه یا عزیزی چرا زمان کی‌روش خانبان رو جرات نداشتی مسخره کنی
    • رسول IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      پيروزي بر ژاپن تو نيمه دوم شايد اتفاقي بوده يا شايد هم به خاطر نبودن طارمي بي خاصيت. ولي هرچي بوده بخاطر تفكرات كادر فني نبوده. به هيچ وجه پشت يك نيمه بازي با ژاپن قايم نشيد.
    • علی..... IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      این چه حرفیه!پس با این حرفتون یعنی آلمانم سبک نداشت که ژاپن راحت بردش!
    • فزند ایران IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      موضوع این است که ژاپن شکست را پدیرفت و گفت تیم برنده قویتر بوده که برده دیگر هزار تا آسمان ریسمان هم نکردند. گیرم که خداداد اصلا بازی کردن بلد نیست و هیچی از فوتبال هم نمی فهمد ولی حرفش که درست است. ایا دروغ می گوید که قطر تنها با یک اکرم عفیف قهرمان شد؟! آیا بد میگوید که از اتوبوس مربیان و دستیاران تیم ملی هیچ خروجی بدست نیامد؟! در صمن خداداد همیشه برای ما خداداد است، وی یکی از عاملهای اصلی حصور ما در جام جهانی ۹۸ رود. درست است که کمی زبانش تند است ولی حق میگوید.
    • رضا US ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      این که میگید قطر فقط با اکرم عفیف برد رو خودتان هم میتونید بپذیرید ؟!!!!!! پس نقش دفاع و هافبک توی یه تیم چیه ؟ در ضمن چهار سال پیش هم قطر قهرمان شد اون رو هم میگید ب خاطر اکرم عفیف بود ؟!!! قبول کنید که قطر یه تیم یکدست و شایسته بود 👌
  • رمضانی IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    ناسازگاری با سرمربی ها از بلازویچ فقید تا امیر خان. حمله به ارکان فوتبال در تمام دوران ها. این آقا دنبال چیست ,? بازی ژاپن را هم که دو بر صفر به سود ژاپن پیش بینی کرد و ضایع شد. اینقدر بهش بها ندید لطفاً. عددی نیستند
    • طلا بودن سکوت IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      برادر من نظرات آسیب زا نده
    • حسن IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      چرت نگو اتفاقا جزو بهترین هاست فقط رک صحبت می‌کنه و همیشه حرف حق زده حال اگر به شما برخورده آب یخ بزن میچسبه
    • سکوت طلاست TR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      رمضانی جان تمام کن
    • فرامرز IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      یه کارشناس بیار که واسه ایران شانس قائل بود جلو ژاپن ؟؟؟اگه ده بار دیگه جلو ژاپن بازی کنن با همین بازیکنا عمرن بتونن ببرن ،،، که دنیا ۸۰ به ۲۰ شانس داده بودن به ایران ،، حالا مجری نمیتونه بگه ژاپن میبره که ،ولی خداداد انقد وجودشو داشت که حقیقتی که فوتبالی بود رو گفت
    • حسین IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
      اینقدر که آقا خداد از باخت ایران به قطر خوشحال شد هیچ دشمنی خوشحال نشد ایشون حتی خوشحالی ش را نتونست پنهان کند با شعور مردم بازی نکن آقای حسود آخه شما کدام تیم را مربیگری کردی که موفق بوده باشه که حالا از تاکتیک حرف میزنی والا رو که نیست سنگ پا قزوین
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    خداداد راست میگه،ما با بهترینهامون باختیم،چون کسی نبود که به بهترین نحو از بچه ها استفاده کنه،تکنیک فردی داشتیم ولی تاکتیک جمعی نداشتیم،آخه کی میاد احمدنور و علی کریمی رو دعوت نکنه و در بازی حساس به قایدی و ترابی بازی نده؟سرمربی قطر با تعویض هاش ما را برد ولی سرمربی ما همش درحال حرص خوردن بود،لامصب میبینی که به تکنیک فردی نیاز داریم،پس قایدی ترابی قلی زاده رو از رو نیمکت بلند کن،بدبخت ابراهیمی و حاج صفی توبازی با ژاپن تخلیه شده بودن،مردحسابی بیچاره سامان که نمیتونه جور تیم رو بکشه که..احمدنور کو؟درکل ما به سرمربی باختیم و تمام🇮🇷⚘
    • روی CZ ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      از کرچدوم بهترین حرف میزنی یکیشون طارمی بود جز بی غیرت بازی و راه رفتن وسط مدافعان جکار کرد برا ایران یکی هم بیرانوند بود که شرط بندی شرکت کرده بود
  • سلمان IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    واقعا دمت گرم رفتن آبرومون بردن ریدن حتی مواقع صحنه ها اصلا اعتراضی نکردن که بازی نگه دارن همون یکی از صحنه برگشته گل شده بعد این اومده کلمه خارجی برامون ترشح میکنه بابا برو‌خجالت بکش بازی با سوریه حیصیت نموند برامون
    • فرهاد US ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      متاسفم برات حرفهای شغال تیز پای بی سواد قبول داری کسی که کل مربیگری اش بیست امتیاز نیاورده از کسی انتقاد میکنه بعد فرگوسن بزرگ بیشترین امتیاز در لیگ کسب کرده،
    • علی IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      نه که خداداد ده بار جام اورد
  • ع ق QA ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    کاملا درست می گه درسته با بازیکنان نمیشه حساب و کتاب کرد ولی در امور فنی و انتخاب سرمربی و ابقای او باید کسی سوال کننده باشد و کسی جواب بدهد لا اقلش یک معذرت خواهی می کردند مثل ژاپنی و لا اقلش این باند مردانه استعفا می دادند تا با نام نیک جاودانه شوند این دعاهای مردم بی اثر نخواهد بود
  • بلوچ IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    خداداد فقط یک گل به استرالیا زده سالها پیش.تا امروز فکر میکنه خدای فوتباله.. یکی نیست ازش بپرسه شما چند تیم سرشناس رو سرمربیگری کردی؟؟! سپیدرود سیاه جامگان؛ دست‌آورد شما با این تیم ها چه بوده؟؟؟ اصلأ رسانه ها چرا به این آقا اینقدر بال و پر میدن واقعا جای تعجب داره،،،،.
    • محمود IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      سلام بزرگوار خوب گفتی خیلی ازخودش میاید عزیزی
    • شمال IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      بلوچ خان، آقای عزیزی مرد سال فوتبال آسیا شده، الان چند ساله که هیچ بازیکن ایرانی به این مقام نرسیده، درسته رفتارش در دوره فوتبالش و مربی‌گری خوب نبوده ولی بازیکنی خوبی بوده، با یه گل یه بازیکن مرد سال آسیا نمی‌کنن، تازه راست میگه دیگه واقعا ایران هیچ سبکی نداشت ،لااقل مثل تیم ژاپن و کره جنوبی از مردمان کشورش معذرت خواهی می‌کرد .
    • یونس IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      واقعا، اون گلی هم که زد به برکت پاس تیزبینانه علی دایی بود، 😕
  • علی از شیراز IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    مشکل اصلی و اساسی قلعه نویی رفیق بازی هست مه هر تیمی که می‌رود بدون در نظر گرفتت مصلحت تیم به فکر منافع رفقایش هست البته علت این مشکل ضعف مدیریت باشگاه‌های عست که قلعه نویی انحا مسولیت داشته که نظرات وخواسته های خودش به انها تحمیل کرده وابن به تیم ملی نیز سرایت کرده در تیم ملی هم معمولا در انتخاب دستیاران یکی دونفر از نفرات پرسپولیس واستقلال انتخاب میکند تا حو۵ عیله اش نباشد مثلا پر برهه ای ناصر ابراهیمی یا افشین پیروانی الان هم رحمان رضایی به نفرات اضلفه کرد کدام تیم ها اینقدر نیکتشان شلوغ بود؟ فدراسیون به بهانه صرفه جویی سرنربی هارجی انتخاب نکرد ولی مشخص شد سومین تیم گران این تورنمنت ای ان بود
    • خدا‌وردی IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      باشه بابا بگو مایلی کهههههههن بیاد یزه اول گریه کنه بعد نرمش بعد بگه بچه برین شطررنج بزنید من بیام تو اطاق شماهارابپایم
  • هشتک# IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    آقای عزیزی دوره لمپن بازی تموم شده . شما سیکلت رو بگیر بعد درباره آدم باشخصیت مثل الگویی صحبت کن . یه گل ۹۸ زدی یه عمرا مردم بهت احترام میزارن . با کدام تیم قهرمان آسیا شدی که الان انتظار داری
    • Davood IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      شخصیت الهویی در فوتبال کجا بود که ما ازش خبر نداریم درست میگه مربیها و دیتیاراش با بی علمی گند زدن به بازی و تبم ملی حالا توجیح میکنن شما هم طرفداری
  • Ali US ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    مش خدادا برو کمک بابا اونجا سر زمین تحلیل بده. یادت رفته بازی با قطر سال ۹۸ م ازشون فحش و کتک خوردی.
    • سعید IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      اولا مش خداداد خودتی . خداداد همیشه جاودان هست ، تمامی تحلیل هایی که کرد تو برنامه تلویزیونی صداو سیما درست و منطقی بود . اگه چیزی از فوتبال بلد نیستی ساکت بمون . تمامی کارشناس های فوتبال و بازیکنان سابق این کشور بعد بازی قطر تحلیل شان بر این بود که ایران تاکتیکی یا نداشت یا معلوم نبود چه بازی می کنه ، که خداداد هم دقیقا این هارو تو برنامه تلویزیون گفت . تو امثال تو باعث آبرو ریزی شکست های پی در پی فوتبال این مملکت شدین!!!!
  • حسین IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    تا قلعه‌نویی و دارودستش تو تیم ملی هسنتد پسرفت میکنیم خیالتون راحت ما همه قبل جام ملتها هم گفتیم این مربی نتیجه نمیگیره تازه چند تا از مربی های لیگ برتر هم باخودش برد که کمکش کنن ولی بازم کم آورد پس خواهش میکنم من دلسوز این مملکت ومردمم تورو خدا برو بیرون تفکرات شما دیگه جواب نمیده بزارید گل محمدی و دیگران که دانششون بروزه بیان تا فرصت هست یک تیم خوب و جوان برا آینده درست کنن باتشکر حسین بختیاری
    • محمود IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      کیروش چرانتیجه نگرفتین گرانترین مربی بود
  • سیاوش مالمیر IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    جناب خداداد عزیزی اگر شما هم تیم ملی راترک نمی کردید که کار اشتباهی هم بود نتیجه ازاینی که هست بهتر نمیشد .یه سوال هم باید پرسید هرکسی که از فوتبال جدا شد میشه کارشناس فولاد یا اموزش یا دوره های خاصی را باید طی کنند
  • مارشال IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    اصلا الهویی وامیر خان به درد تیم ملی نمیخورن. مابااین کادر وبااین باور به هیچ جا نمیرسیم. حاضرم براتون قسم بخورم. این خط واینم نشون...
  • حسن ۳۱ US ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    حق عده ای تماشاگران و کارشناسان همیم قلعه نوعی ، نکونام ، تارتار ، ساکت الهامی و مجید جلالی هست چون همین تماشاگران و کارشناسان می گفتند که یک بار هم تیم ملی را به مربی ایرانی بدهید و جلوی فدراسیون صف تجمع می کردند و برای استقلال هم خود تماشاگران تجمع کرده بودند که نکونام بیایید و ما قهرمان آسیا میشیم با نکونام و حالا این وضعیت استقلال و تیم ملی .‌..
    • جلال IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      نمیدونم چرا انقد حرف بی پایه واساس میزنید،پنجاه ساله کدوم تیم ملی با مربی ایرانی یا خارجی تونسته به فینال برسه که انقد توقع الکی دارید،برا زیرساختا فوتبالمون چکار کردیم که حالا مثلا قلعه نوعی یا نکونام یا گلمحمدی ... بتونن برامون کاری کنن
  • نورالهی IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    این خداداد تا الان کجا رو آباد کرده که اینقدر دم از بلد بودن می زنه توی هر تیمی بوده گند زده و اصولا فقط کارش مسخره کردن دیگران و خیلی هم متوهم
  • بیژن IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    بابا این فوتبالیست جماعت منهای برخی اندک از اینها بوقلمون صفت هستند همیشه ساز مخالف دارند الان به علی دایی نگاه کنید تا دیروز که صدا وسیما بهش اهمیت میداد می‌گفتند بلد نیست دو تا رویایی بزنه اصلا فوتبال بلد نیست الکی آقای گل شده حالا که لگد زده به نظام از صغیر و کبیر بهش میگند شهریار فوتبال ایران قل قل قل قل. قل قل قل قل
    • جلال IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      اصلا اینجا هیچ بحثی از علی دایی نیست، مشخصه مردمی بودن بدجور باعث سوزش شماها میشه. علی داری خودش بزرگ نشده، خدا بزرگش کرده که مثل خار بره تو چشم بدخواهاش
    • ایرانزاد IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      علی دایی افتخار نه تتها فوتبال که ورزش ایرانه. چرا با بیخردی قهرمانان و الگوهای ملی را تخریب می کنید.
    • اهورا US ۰۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
      گستاخانه حرف زدن کاری نداره وقتی که نمی دانی علی کیست پس سکوت کن بهتر است علی دایی چندین سال آقای گل جهان بوده آقای دایی یک صندلی مخصوص به خودش داره در فیفا آقای دایی در تمام تورنمنت های آسیایی و جهانی دعوت میشه ا طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا جهانی
  • امین IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    خوب مشکل خداداد هم دقیقا همین بود قلعه نویی الهویی رو قبول داشت اما خداداد رو نه
  • امید IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    بعضی از کارشناسان فوتبال کارشناس بادی هستند به هر طرف که باد بورد میروند اگه تیم باخت میگن تیم اصلاخوب بازی نکرد و باختیم اگر تیم برد میگن به به چه بازی قشنگی کردیم شایسته برد بودیم حسابی کیف کردیم از بازی تیم ملی
  • Mohammad IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    بدا به حال مملکتی که سعید یهویی مربی تیم ملیش بشه هیچ دردی از این دردناکتر برای فوتبال یک کشور نیست
  • Zagros IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    صحبت های آقای عزیزی و امثال ایشان کمکی به فوتبال ما نمیکنه، آداب حرف زدند بایستی رعایت بشه در برنامه ها هم با حب و بغضهمیشه حرف میزنه. چرا از کمبودها و برنامه های تقویتی تیم چیزی نمی گن، باز هم اینکه ما در جمع ۴ تیم بودیم خوب بودیم قطر درصد زیادی از موفقیتش به خاطر شرایط میزبانی بود.. توی بازی امارت ایران ۵ گل زد که ۳ تا رو میلیمتری رد کردن چرادایشون این مطلب رو نمیگه
  • مهدی فکری IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    نمی‌دونم اصلا نظرات ما تاثیر داره من پرسپولیسم اما آقای قلعه نوعی مربی خوبی است ولی باید کادرشو قوی کنه باید مربیهای با تجربه کنار خودش بیاره این الهویی مگه چند سالشه که بیاد بشه کمک تیم ملی بابا بخدا برای تمام کمکهاش نیمکت تیم ملی زود بود اما کجا حرف مارو گوش میکنن
  • M.o IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    اصلا خداداد بیچاره کی سرمربی موفقی بوده که الان نظر میده تیم‌هایی که در دست داشته نابود کرده
    • رضا IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      مگه الهویی سرمربی موفقی بوده ؟ یه مدت سرمربی گل گهر شد بدترین نتیجه رو گرفت
  • ا IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    قلعه نزدیک به 20 بازی انجام داد نه تاکتیکش مشخص شد نه ترکیبش پس بدرد نمی خورد مربی خارجی بیارید جور اکادمی نداشتمونو بکشه
  • سیسیلی ضد مافیا US ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    1-آخی خدادادهنوزبابت رفتاری که بااودرتیم ملی شدناراحت است.قلعه نویی باآوردنش به تیم ونبردنش به قطرفقطیک دشمن شماره3برای خودش خرید.دشمنان شماره یک ودویش به ترتیب مایلی کهن وفریاد شیران هستند.قلعه!تو چجور مربی هستی بعدپنجاه سال بازی ومربیگری هنوزامثال خدادادرانمیشناسی؟2-دوشنبه قراره قلعه مهمان برنامه فوتبال برترباشه.پیشنهاد:قلعه نویی به عنوان سوال شونده ومجید جلالی به عنوان مدافع قلعه نویی ومایلی کهن به عنوان سوال کننده وجلال چراغپور هم به عنوان داور حضور یابند.میثاقی هم می تواند منشی باشد.آن وقت مایلی کهن از قلعه نویی سوال کند و او پاسخ بدهد.قلعه نویی از2007بمدت16سال شکایت کردبه اوزمان نداده اند.این هم فرصت دیگرچه کرد؟چه دست آوردی برای فوتبال ماداشت؟دیدیم فوتبال تهاجمی وی همان فوتبال علی اصغری دهه های پنجاه وشصت وهفتاد است.ماروخفه کرد که میخواهم تهاجمی بازی کنم میخواهم فوتبال ایران راازدفاع کیروش به حمله عوض کنم آخرش تیمش همان 12گل کیروش درجام ملتهای قبل رو زد و البته با هفت گل خورده.یه ژاپن باخته به عراق رو برده جلالی میگه قلعه نویی ازمورینیوبهتره امیرخانم میگه بایددراروپا مربیگری کنم
  • د IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    قلعه برو نیمچه ابروی خودتو از دست نده
    • رامین IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      واقعا‌عزیز‌ی‌درست‌میگه‌یک‌نفدنزدیگ‌عفیف‌بازی‌ میکرد‌نتیجه‌می‌گرفتیم‌قطع‌رجال‌است‌الهویی‌‌را‌آوردن
  • محمد IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    ژاپن وکره هم بالا وپایین داشتند ویکبارمیبردندویکبارهم میباختند . ایران هم هروقت میبردهمه تمجیدمیکردند ووقتی میباخت نقدمیکردند . بهترنیست کمی هم سکوت کنیم
  • حقیقت IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    این بنده خدا تو دوتا تیم رفت نابودشون کرد حالا از چی حرف میزنی. بذار دوتا مربی موفق نظر بدن آقای همه چیز دان
  • آرمان IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    اول اینکه مربیان تیم ملی از لحاظ روحی قادر به جمع کردن تیم نبودند ،آقای قلعه نوعی بشکلی کنار زمین می ایستاد که بشدت بارمنفی به تیم منتقل می‌کرد ، دوم ،این خیلی روشن است که تیم مشکل داشت اگر کادر فنی نمی تواند بپذیرد پس باید خیلی راحت کناره گیری کند چون کادری که نتواند اشتباه را بپذیرد ظرفیت رفع مشکل را هم نخواهد داشت سوم به نظر می‌رسد این صحبتهای منتسب به آقای عزیزی قبل از اینکه انتقاد باشد باز کردن اختلافات قدیمی است آقای عزیزی وکلی دیگر از کارشناسان به برنامه شبکه ورزش آمدند و هیچکدام با وجود اینکه خارج گود وخارج از محیط استرسزای مسابقات نتوانستند قهرمان وتیمهای برگزار کننده فینال را مشخص کنند !بعد چطور الان به عنوان قهرمان داستان وارد می شوند و شروع به انتقاد میکنند همه ما وقتی به این شکل برخورد کنیم به هیچ جائی نخواهیم رسید آقای قلعه نویی هم که خالی از اشتباه نیست انسان معمولیست مثل خودتان!! اگر خوب است چرا به این شکل برخورد می کنید واگر بداست چرا بعنوان مشاور قبول کردی کنارش کار کنی؟؟
  • Ali IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    آقا یکی مثل این خداداد برا جامعه ورزشی ما لازمه، شاید از بعضی حرفاش خوشمون نیاد ولی باور کنید این رک بودنش خیلی کمک میکنه به ورزش کشور👏👏👏
    • فولادیم. IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      کجاش رکه؟ بقران این حسود فقط داره میمیره که نبردنش قطر. بخدا خداداد درخلوتش آرزوی باخت ایران میکرد. حالم ازش بهم میخوره آخه تو کی هستی یکبار شانسی زمانی که کسی نبود مرد آسیا شدی وگرنه افتخارت چیه آخه
  • ناشناس IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    درود بر خدادادخان عزیز تعصبی وباغیرت
  • اشنا IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    باختیدیاباختیم؟مگه جنابعالی ازساکنین مریخ هستی؟
  • عدالت IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    با همون گل به استرالیا همیشه نزد ما قهرمانی غزال تیزپای جهان
  • علی IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    سوابق این الهویی واقعا چیه واقعا جای تاسف داره
  • مجید IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    خداداد گر چه مقداری تند هست ولی واقعا تو این قضیه داره حقیقت رو میگه فوتبال ما با این عده به هیچ جا نمیرسه مربیانی که هیچگونه تاکتیک تیمی و فن و دانش مربیگری ندارن بیشترین نتیجه ای که میگیرن همینه تازه این نتیجه هم به خاطر تکنیک فردی بازکنان بوده والا مربیان تیم ملی هیچ ایده و روش تازه ای به تیم تزریق نکردن مربیان ما هنوز روشهای منسوخ شده فوتبال را رها نکردن و همش دنبال سانترهای هوایی و اوت دستی هوایی و گلهای شانسی و دیمی هستن به جای شوق کردن ، دیدن هر بازی ملی ایقد حرص مان میدهد که دیگه هیم حس و شوقی برای دیدن ان را نداریم
  • محمد IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    سلام ما ۵۰ساله قهرمان نشدیم کره ۶۶سال ما می خواهیم بدون برنامه ریزی قهرمان شویم اگر ایران قهرمان میشد مدیریت تکنولوژی برنامه ریزی و علم فوتبال و ... زیر سوال می رفت به خداداد هم می گویم ژاپن و کره و عربستان و استرالیا هم قهرمان نشدند تو هم دهانت رو ببند
  • سهیل IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    اقای خداداد عزیزی درزمانی که خودت تو تیم ملی بازی میکردی چرا مثل اکرم عفیف نشدی تیمو بردی فینال.بازیکن ساده ای بودی لاقل انتقاد نکن ساکت باش.درحد یه مربی هم نیستی که بخوای انتقاد کنی
    • سارقلی خان IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      بازی خداداد درزمان خودش محشر بود اگر در تیم فعلی بازی کنی مثل خداداد داشتیم حتما" قهرمان بودیم ،اکرم عفیف در بازی فوتبال به گرد پای خداداد هم نمی رسید،باور نداری یک بارهم بازی استرالیا ایران را نگاه کن
  • محمد IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    نظرات کاربران پرشده ازحب وبغض شخصی عده ای به خداداد توهین کردن چون واقعیت میگه ماشانسی از سوریه بردیم بادرخشش بیرواز امارات و شانسی از ژاپن درمقابل قطر تیم ریده بودچهره بازیکنان مثل کچ سفیدشده بودانگاریکی بازیکنانو تحدیدکرده بودیا درشب قبلش کاری کرده بودن قطری ها که همه تخلیه شده بودن بجز جهانبخش وسردار.اگرتیم ملی مال ملت است قلعه اخراج شوداگر مال تاج است تمدیدگردد.وسلام
  • دامون IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    تنها کسایی که از تیم فشل ملی حمایت میکنند دار و دسته کیسه کشها هستند مع به طور سازماندهی شده و تابلو از قلعه نویی حمایت میکنند. این حمایت‌ها هدفمند و ساختارمند. هیچ انسان عاقلی از این تیم فشل و کادرش حمایت نخواهد کرد مگر منافعی داشته باشه. باید مشخص بشه قلعه نویی چقدر قدرت داره تو لیگ که این پاچه خاران برای این که شغلشون رو از دست ندن رفتن سراغ وطن فروشی. قطعا بحث مافیایی هستش.
  • علی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    لیاقت اقاگفتن هم نداری،تودرموردخودت حرف بزن ن تیم ملی خداداد ی گل ب استرالیازدی،همه روبیچاره کردی،،ازخودراضی
  • ع ق IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    سلام بنده به انتقادخدادادکاری ندارم ولی بازی بدون برنامه بودبازیکن قطرهرکاری توانست روی زمین انجام دادوگل دوم راازکجای زمین زدچراکسی برای مهاراوتعین نکردن بازی بااسترس بودالبته قلعه نوعی ذاتادوست دارددوربرش ازافرادگردن کلفت ومعروف زیادباشندکسیکه برایش هادی کرده وامین فرزانه جشن تولدمیگیرندودوروبرقلعه نوعی جمع هستندمربی تیم ملی اول بایددرتعین بازیکن برحسب اولویت هاباشدنه برحسب کینه وسفارش وغیره باشدتیم ملی دراین مسابقات بیشتربدون برنامه بازی میکردن این مربی دردتیم ملی نخواادخوردکسی که زمان بازی حال نداردکنارزمین بیستددوازبیرون به بازیکن گوشزدکندچه دردی رادوامیکند
  • حسین IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    به نظرم اگه از همون روز اول و بعد از کی‌روش آقای گل محمدی سرمربی تیم ملی ایران شده بود شک نکنید الآن تیم ایران با اقتدار قهرمان آسیا شده بود
    • امیر IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
      همانطور که پیروزی را قهرمان آسیا کرد
  • طرفدار IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    با سلام صحبت های عزیزی از روی دلسوزی نیست درسته قلعه نوعی یک سری ضعف هایی دارد ولی تیم ما در دیگر برهه ها هم حذف شده است با برانکو و کیروش لطفا مصاحبه با عزیزی را هم تمام کنید چون ایشان از قضیه قطع همکاری با قلعه نوعی بر علیه صحبت می کند جالبه جوری صحبت می کند انگار که خوشحال هست
  • حسینی IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    تیم ملی شده مثل مجلس خبرگان رهبری افرادش اصلا عوض نمی شن.درجامهای آینده هم همینا هستن.
    • علی اشکانی IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
      سلام بنده اغلب نظرات آقایون منتقدین رو مطالعه کردم بااحترام به نظرات داده شده بهتره که احترام بزاریم بهم وتخریب نکنیم همه چیزو بنده بانظر آقایی که فرمود تیم پیره موافقم جاه طلبی پارتی بازی گروهگرایی اگر حذف بشه وجوانان بدون پولو پارتی بیان تو دم ملی کشور درست میشه همه چیز زمانی امسال حسن روشنها علی دایی ها وغفور جهانی وقایقرانها توی تیم ملی کشورمان بودند وبی پول بازی می‌کردند الان یارو مواظب ساقشه که درتیم اروپایی مشکل پیدا نکنه مثل آزمون ایشون ظرف چند سال چه شغلقمری کرده که اینهمه رانت وپول وسرمایه ازکجا اومده که نفعی برای کشور ندارند برای مسئولان فوتبال باید گریه کرد که الان مجرم شده قلعه نوعی! روزگاری قلعه نوعی جان مایه میذاشت وقتی این تیم توان بیشتر ندارن ایشون چه کنه جوابو باید آقای تاج بده که تیم فچلو داره حفظ میکنه وبهره ای هم نسیب کشور نمیشه جز سرافکندگی کار بجایی رسیده که قطر هم نفتو گازمارو هاپولی داره میکنه وهم فوتبال ایران رو به چالش کشیده جای تأسف داره من یک وطن‌پرست باحسنو حسین کاری ندارم ولی مدیران باید جوابگوی ماملت باشند ومرد باشند عذر این تیم ملی رو بخوان کاش یه مرد
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    هرکس بویی از فوتبال برده بود اسم قلعه نویی آمد اعتراض کرد با استدلال همه گفتند فوتبال به بیراهه میره کسی با شخص قلعه نویی مشکل نداشت ظرفیت یک ظرف ۲۰ لیتری ۲۰ لیتره چرا باید بیشتر از ۲۰ لیتر در آن ریخت خوب این از روعقل است سالهاست ما ایشون را دیدیم واز میزان ظرفیتش باخبریم ببینید تیم امید را هم ایشون براش سر مربی انتخاب کرد معلوم بود به اعتراض جواب ندادند در مقابل هنگ کنگ باختیم پسرفته یا نه الهویی بسیار از قلعه نویی پائینتره باید به مدیران فدراسیون فوتبال گفت( هارا گیدی سن) وبه مدیریت ووزیر مملکت گفت ایره به ترکستان میرسد .
  • حامد IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    جناب خداداد اگه جام ملتها برات جذاب نبود پانمیشدی فینال بری بیبینی..شما اگه یک مقدار اخلاق داشتی و وصل نبودی الان باید بهترین مربی ایران باشی.نکه از این کانال تلوزیون بری اون کانال بشینی با خیابانی راجب فوتبال صحبت کنی.شما متاسفانه شاگرد و ادم مایلی کهن هستی.اون فقط منتظر تیم ملی و تیمهای باشگاهی نتیجه نگیرن فقط ایراد بگیره.قطعا شما با این شخصیت به هیچ جا فوتبال نمیرسی..البته شما و مایلی کهن ید طولانی تو تیم تو دسته پایین بردن دارین.ابوسلم..پیکان ....
  • Zagros IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    از مربی و کادر ایرانی بایستی حمایت بشه، نقاط ضعف فقط دیده نشه، آقای قلعه نویی، گل محمدی ، نکونام ، ربیعی ... خیلی بهتر از امثال ویلموس و کی‌روش هستند اونا برای ما چیکار کردند.. شک نکنید با جوانگرایی و حمایت های ملی و کارشناسان واقعی ایران در جام جهانی آینده نتیجه خوبی خواهد گرفت که پشتوانه خوبی برای تورنمنت های بعدی خواهد بود
  • عباس IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    گروهبان قندلی به درد‌ تیم ملی نمی خوره ترسو است و تاکتیک فوتبال عوض شده با بکش زیرش نتیجه حاصل نمی شه خداداد عزیزی شخص محترمی است این قدر بهش تهمت نزنید حرف حق می‌زنه کسی ازش خوشش نمی اد
  • کیان IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    خداداد خدای لوده گری و ادا در آوردن هست..خودت چی هستی و چه مربیگری کردی که حالا به ارکان تیم ملی حمله میکنی..قیافه ات به ایرانی نمیخوره و بعید میدونم ایرانی باشه..مراقب این افراد باشیم که چوب لفاظی هاشون رو نخوریم
  • ناشناس IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    علی دایی یا گل محمدی رو سرمربی می‌کردید نتیجه خیلی بهتری می گرفتین
  • ناشناس IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    آقای تارتار رابگذارید سرمربی بهتر است دومرتبه قلعه نوعی سرمربی شده جامی نگرفته میلیونها ایرانی حرص خوردند کاش فقط بلد بودند تیم قطر را مهار کنند وببرند آسانترین کار بود که با یک لشکر مربی وسرمربی باختند
  • اصغر US ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    دو سال مانده به جام ملت‌ها و یا جام جهانی ملت را سرگرم می کنید که آهای ما چنان خواهیم کرد و چنین خواهیم کرد و بعد از جام جهانی و جام ملت‌ها دو سال هم می گویید اگر چنین می کردیم چنین می شد و اگر بهمان می کردیم چنان می شد خیالتان راحت تا سالیان سال همچنین چنان نید و چنان خواهید بود.بروید زود بلیط پروازهای سفرهای خارجی را بگیرید نوروز نزدیک است بهترین مکان‌های زمین منتظر شما هستند برای خرج کردن پول‌های مردم نکونام بخت.از حالا به فکر نوبت گرفتن در سالن‌های زیبایی هم باشید
  • کوروش کبیر IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    قلعه نویی خودش چیه که دستیاران چی باشن
    • SKY IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
      چقد حق گفتی
  • علی IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    روی حرفهای خرداد خیلی نمیشه حساب باز کرد خدا فقط بازیکن خوبی بوده هیچگاه مربی کاربلد موفقی نبوده کار کارشناسی باید به مربیان موفق واگذار شود که نظر کارشناسی در مورد چگونگی حذف ایران ونام تیک تیم ملی صحبت کنند
  • همت چالاک IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    هرکسی به منافع خودش است تیم ملی مال مردم است هیچ کس دلش برای تیم ملی نمی سوزد فقط این مردم است که ازته دل ویه ریال پول نمی خواهند قلعه نویی زیاد خورده عزیزی کم خورده دارن فیلم بازی می کنند مردم همه چی را می دانند هرکسی باعث تیم ملی میشه جواب خواهند گرفت
  • رضا IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    خداداد فوتبالیست خوبی بود ولی در زمینه تفسیر فوتبال ابتدایی‌ترین موارد را هم اشتباه میگه و اصلا علم مربیگری در حد صفر هست،چند شال هست که یه گلی به استرالیا زده اون هم لقمه آماده که در اصطلاح امروز اوت کردن اون توپ مشکل‌تر تا گل کردنش داره فیگور میگیره و نون همنو در فوتبال میخوره،اگر خداداد مربی گیری و تفسیر و علم فوتبال بلد بود در تیم‌های که مربیگری نمره ۲ از ۱۰ میگرفت،اصلا تیم ملی خوب بازی نکردن و بچه از لحآظ روانی دچار مشکل بودند و بعد از برد سوریه صحبت‌های آقای رضاییان را گوش دهید و با شرایط روحی تیم نمی‌توانست قهرمان شود،و خداداد واقعا نبایست در باره فوتبال کارشناسی کنه چون خالی از علم کارشناسی و حتی مربیگری و تفسیر فوتبال هست
  • مجتبی IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    آقای الهویی فرمودن بیائید تخصصی و آماری صحبت کنیم. سوال: آیا وضعیت اقتصادی مردم خوب است یا بد؟ پاسخ قطعا منفی است. این در حالی است که تمام آمارهای اقتصادی ما مثبت است ولی سر سفره حس نمی‌شود. تمام آمارهای فوتبال هم باید خودش را در زمین فوتبال و تاکتیک تیم نشان دهد در غیر اینصورت یکجای کار می لنگد. آیا واقعا شما عزیزان از بازی‌های تیم ملی لذت بردید؟ سبک ما مقابل قطر چه بود؟ به شما قول می‌دهم آقای قلعه نوعی را در میانه مقدماتی جام جهانی برکنار کنند. در آن مسابقات با چه تیمهایی باید بازی کنیم؟ سوریه،اردن،عربستان،کره،ژاپن،تاجیکستان،قطر،عراقو.... کدام تیم را می توانیم با قطعیت ببریم؟ ما معنای حمایت را نفهمیدیم. ۱۰ سال از کی‌روش حمایت شد چه اتفاقی افتاد؟ اگر انتخاب اولیه شما درست نباشد،حمایت شما اشتباه بزرگتر خواهد بود. همانگونه که قطر فهمید نباید از کی‌روش حمایت کند و نتیجه آن را دید. بحث من سر مربی داخلی و خارجی نیست. سر انتخاب درست است. آقای الهویی گفتن مربیان رو در دنیا با جامهاشون نمیشناسم در حالیکه آقای قلعه نویی صرفا بخاطر جامها و افتخاراتش سرمربی شدن.
  • علی IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    افراد نادان با این فکر که چون ژاپن وعربستان باخت داشته با خودش فکر کنه ایرادی نداره ما هم بپازیم اینا بهتره اینجوری فکر کنن بعد ۵۲ سال هنوز اول شدن رو تجربه نکردیم اینا درده
  • ایران آزاد IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    اولا که همه عذرخواهی کردند ثانیا یکی ندونه فکر می کنه خداداد بارها تیم را قهرمان کرده! تو خودت هم باختی و اوت شدی ثالثا خوب شد از تیم جدا شدی و الا از گروه صعود نمی‌کردیم
  • سعید IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    اینم فقط عشق مصاحبه داره هیچ تیمی بهش نمیدن فقط عاشق مصاحبه هست
  • شیبانی IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    آقای خدا بس است خوش زبانی تو داری می ترکی چون قلعه‌نویی سر مربی تیم ملی فوتبال ایران هستش بنظر بنده هم شما و هم جواد خیابانی و هم میثاقی باید از سیما وکلا نباید هر سه نفرتان به محوطه صدا و سیما راه بدهند شما سه نفر سقه سیاه تیم ملی هستید
  • ایرانی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    اگه آقای خداداد عزیزی نظر میدن برای اینکه چندین سال برای این مملکت فوتبال بازی کردن ، حداقل احترام هموطنان پیش کسوت رو داشته باشیم.
  • احسان US ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    با باخت به لبنان در زمان کی‌روش اورا هشت سال در سمتش ابقا کردیم ! اما با باخت به قطر قهرمان جام ملت ها زیر یک سال به قلعه نویی حمله می کنید؟
  • سید IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    آقای الگویی خجالت نمی‌کشید با دو یا سه تا کلمه انگلیسی شکست خود را توجیح میکنید مردم عقل و شعور دارند فکر می‌کنید علامه دهر هستید بقیه نادان شما هیچ سبکی برای بازی نداشتید الهوی نادان سبک را از کره و ژاپن یاد بگیر با اینکه عقب بودند بازی از عقب می‌کردند برو خجالت بکش تیمهای هنگ کنک و هند از عقب بازی می‌کردند شما آمدید ۳۰ سال قبل سبک اکبر اوتی
  • ارش IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    درود تا طرز تفکر عوض نشه داخل فوتبال هیچی عوض نمیشه کشور ما درصورتی پیشرفت میکنه یه مربی بزرگ دنیا وصاحب سبک دعوت کنه چند دورهآموزشی برای بیست تا سی مربی پایه برگذار کنه و مربی ها داخل کشور استعداد یابی و مربی گری برای تیم های پایه انجام بدن بازیکنی که سنش ازبیست سال رد شد قطعا آموزش پذیر نخواهد شد ما باید علاوه براستعداد ذاتی وآموزش و تمرین درست پیشرفت کنیم
  • موسوی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    به نظرم کادر تیم ملی با ظرفیت های که داشتن خوب نتیجه گرفتن وامثال خداداد عزیزی اصلا در این جایگاه نیست سیاه نمایی کند ،بیشتر از سر حب وبغض حرف میزند چون از تیم ملی اخراجش کردن
  • محمد IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    برای خداد عزیزی خيلي جای تاسف داره بسیار حیله گر و تفرقه اندازه تادیروز میگفت من راجع به آقای الگویی اشتباه کردم مربی با دانشیه الان داره مسخرش میکنه این آدم از نظر روانشناسی مشکل داره و حتما باید به دکتر مراجعه کنه میخواد فقط مطرح بشه و از این بابت ناراحته که تو تیم ملی ایران تحویلش نگرفتن امیدوارم به راه راست هدایت بشه خیلی چندشه
  • حسن IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    آقای عزیزی هیچ موقع آدم مثبتی نیست همیشه دنبال حاشیه است پس اون حرفایی که تو برنامه تلویزیونی میزدی همش دروغ بود آقای خداد آرزوت این بود که تیم ملی ببازه که دهنت وا بشه واسه تخریب
  • محمد IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    خداداد عزیزی اگه عرضه ای غیرت داشت تیم ملی فوتبال ایران وسط تمرین ول نمیکردش ،اگه الان جام می‌گرفت خداداد چکار میکرد قول میدادم بازهم از موفقیت تیم ملی چون استقلالی بودش می‌سوخت چون مثل پروین منفی گراست
  • محرم IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    یک گل شانسی زده فکر میکنه چکارست
  • قوچانی IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    همین غرال تیزپا از کیروش حمایت کرد وقتی نتیجه نگرفت انتقاد می کرد عزیزی فقط حزب باداست و فقط هوچی گری بلدهست آخه یک بهش بگه توکه سرمربی درلیگ برتر بودی چه نتایجی گرفتی فقط تیم های باشگاهی خراسان را به حاشیه بردی و بس
  • محمد IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    لطفا سرمربی وکادرفنی ازتیم ملی کناره گیری کنند والسلام
  • محمد IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    واقعا حرف حق زده قلعه نوعی حتی مردم را لایق نمی دونه بهشون پاسخگو باشه
  • محمود IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    اگه دورووریهابزارن قطر که عددی نیست تیم ملی کل تیمهای جهان رومیبره نمیزارن بازی باقطر کلا ول کرده بودن طارمی هم گفت ملت خودشون داناهستن
  • دایی بچه ها IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    سلام آقای خدا داد در این مورد با شما موافقم بهترین حرف ها را گفتید حتما باید دستیار الهویی عوض بشه اگر قلعه نویی بماند بعد از دیگر دستیار ها استفاده بشه و بازی كنان موقع هر تورنمنت کاملا قرنطینه بشوند
  • نوید IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    سلام یه خبرنگار،فوتبالیست،کارشناس یاکسی که تریبن دستشه بیادازقلعه نوئی بپرسه چراوقتی نیمه دوم توپهای بلندجواب ندادقاعدی تکنیکی و ترابی شوتزن سرعتی به بازی نگرفت؟؟؟؟
  • احمد IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    ما باختیم خیلی ناراحت شدم ولی قبول کنیم که مستحق باخت بودیم ۰۳۷۸
  • حسین عسگری US ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    وقتی ازسبک حرفه.استقلالنکونام را درنظر گرفت تیمیکه قبل ازبازی کاملا حواسش جمع که گل مفت نخوره ودر فرصت مناسب گل پیروزی را بزنه اگر بتونه مالکیت توپ را داشته باشه وگرنه براساس نظر سرمربی توپ را بدهد وفضا را بطور کامل ببنددر مقابل گل محمدی باسبک مالکیت کامل توپ وپاسکارهای مداوم سعی در نزدیک شدن بدر وازه حریف نتیجه بگیرد البته اگر ابزار لازم را هردو داشته باشند اما در تیم ملی من هم نفمیدم با چه سبکی بازی کردیم با توجه به اینک دست سرمربی درانتخاب بازیکن خیلی باز بوده ازطرفی کمکهای سرمربی هیچکدام دارای سابقه قابل قبولی نبودندیا بعبارتی در اداره تیمهای تحت نظرشان یک مربی شکست خورده بحساب میایندبنابراین ازدوحال خارج نبوده یا تحمیلی بودند یا سرمربی توان انتخاب بهتری نداشته ویا ترس ازکودتا چون اقایان ربیعی .تاتاروحتی دقیقی نشان داده اند که توانایی دارند که درحدلیگ پایدار بمانند وکمک مربی خوبی باشند قلعه نوعیوهمکارانش نه تنهادارای سبک نبوده وبلکه فوتبال علی اصغری را ارایه دادندبنده با عذر خواهی از فدراسیون انتصابی انتظاری بیش از این نمیرفت کنارگذاشتن حزاوی وقایدی ونورال هی جگرشیر میخو
  • داوود حانی US ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    تیم ما خیلی از نظر بازیکن قوی بود ولی دو سه تا ایراد داشت مهدی طارمی اصلا تمرکز نداشت و فقط به فکر بستن قرارداد با اینتر بود میانگین سنی تیم خیلی بالا بود اینجا فرصت خوبی برای جوانگرایی بود تنوع تاکتیکی تیم خیلی پایین بود ما بازی آخر قطر رو دست کم گرفتیم قلعه نوعی انتقاد پذیر نبود به جای روحیه دادن به تیم اعتماد به نفس شون رو می گرفت الان هم به جای عذرخواهی ساده از همه طلبکاره
  • محمد IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    خداداد با اختلاف بی شخصیت ترین آدم تاریخ فوتبال ماست.
  • مهدی IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    دمت گرم خداداد خیلی مردی و با تعصب درود
  • علی IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    خداداد اگر اون پاس گل بهش نمیدادن خداداد نمیشد فقط نشسته از در و دیوار انتقاد میکنه قلعه نوعی تیم را تا یک چهارم آورد اگر تو بودی که زودتراز این حذف شده بودیم
  • ظفر CA ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    ما نیاز ب مربی خارجی داریم نه اسکوچیچ یا کیروش
  • ‌پارسا IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    الهویی ما خودمان زغالیم تو می خواهی ما را سیاه کنی همه اش می گفت ما به بدشانسی باختیم امار و اطلاعات بقول خودش دیتا نشان می ده خوب بودیم فقط نگفت داور با آنها بود بدتر همه اینکه جام افتخار نیست پس چرا رفته بودید فقط می خواستند بعضی تیم ها که سهمیه ای کمی در تیم ملی داشتند آنها را راضی کند و بگوید ما هنوز رنگی هستیم!!!
  • امیر IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    دیشب فردوسی به خوابم آمد و گفت من نیستم یک گل گل آباد می سرودم و افتخارات مربي گری خداداد را می سرودم ولی هر چه گشتم در عرصه مربیگری حتی کاپ اخلاقی را هم پیدا نکردم. قطعآ شما عزیز از افتخارات ایران زمين در امر بازیکن فوتبالی هستی ولی خواهشا از مربي بودن صحبت‌ نکنید. جوانگرایی در تیم ملی بايستی انجام‌ گیرد اگر قلعه نوعی وارد نشود آن وقت از ناحيه کرنر بزنید بیرون.
  • پرهام IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    الهویی بیا کفش خداداد و واکس بزن توروچه به فوتبال هیکلت معلومه فوتبالیه الهویی
  • یهویی بی ادب IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    با قلعه رسیدیم به 16سال پیش ک قافیه رو باختییم بعد گفتید از ارزش های ما چیزی کم نشده ایشالا جام بعدی قول میدم بااین مربی بازم چند سال دیگه حسرت مییخوریم تودور باطل . این الهویی بی ادب از مربی گری فقط قشنگ حرف زدن بلده . خداداد هم حرف حق میگه اینایی ک بهش بد میگن استقلالی تشریف دارند و با تعصب کورکورانه نمی‌خواند قبول کنند با ایشون وسبک علی اصغری به جایی نمیرسه
  • حسین IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    سخت نگیرید. برتی فوگس ، میشل پلاتینی و خیلی بازیکن های شایسته دیگر بودند که در عرصه مربیگری موفق نبودند؛ در ضمن، قابل تعمیم به جناب خداداد، پا طلایی ایران است. همچنین، خداداد ما می فرمودند ایران در جام جهانی از اسپانیا و پرتغال با اختلاف پنج- شش گل خواهد باخت، ولی چنین نشد.
  • جاوید IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    دوستان با احترام به تمام مربیان مربی قطر مربی بود بقیه مربا هم نیستن این حرفا که میزنن فقط توجیه کردن بعد از افتضاحی که در قطر داشتن هست ی اکرم عفیف داشتن یک تنه جام گرفت
  • رحیم مرتضوی IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    یک کلمه خداداد اگه مربی بود که تیم داشت حتی دسته دو هم قبولش نداره حتی کشورش افغان هم نمیخوادش
  • طرفدار فوتبال IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    دوستان من کاری به خداداد ندارم ولی قلعه نوعی درحداندازه تیم ملی نیست ونخواهدبود صدالبته مشکل اصلی فوتبال مارئیس آن تاج است ایشان تابحال بجزخیانت ماخدمتتی ازاو ندیدیم اول بایدایشان برکنارشوندبعد برای تیم ملی برنامه ریزی کنندویه مربی باعلم روز دنیا برای تیم ملی استخدام کنند.وگرنه مشکل ازدستیاران تیم ملی نیستند مشکل ازراس کادرفنی تیم ملی است.
  • حامد IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    این کادرفنی هیچ بدرد فوتبال ایران نمیخوره وقتی نتونی جلوی تیمایی مثل فلسطین و سوریه...که عددی نیستن بازی درست ومنطقی ارائه بدی وبا اماواگر کار دربیاد باید تا آخرش ببینی که با تیمای بزرگ آسیاچی میشه. این آقای الهویی فقط امار و اطلاعات بلده دیگه هیچی... فوتبال ما دیگه حرفی برای گفتن نداره....
  • بی طرف IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    کلا حرف زدن و اظهار نظر کردن خیلی راحته ، من بدون اینکه سابقه ی حتی دقیقه دقیقه فوتبال حرفه ای داشته باشم حاضرم یک شبانه روز در تلویزیون و رسانه ها در مورد فوتبال نظر بدم و کارشناسی کنم، بابا این گو ی و این میدون بیایین کار کنید اگر راست میگید
  • محمد IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    با سلام به تمام کسانی که دلشان برای فوتبال ایران می‌سوزد قضاوت زیاد است ولی آنچه مسلم است افرادی باید اظهارنظر کن که صاحب نظر باشند تیمی که ژاپن را ببرد قطر را هم می‌تواند ببرد اما بازی با قطر قبل از باخت همه چيز را آماده توجیح کردن کرده بودن مثلا داور عرب است بین دو نیمه وقتی تیم بیرون می‌آمد یکی از مربیان خطاب به بازیکنان گفت عیب نداره با همین داور میبریمشون این یعنی اگه باختید تقصیر داوری بوده فکر الهویی بود این حرف رو زد ما جنبه باخت نداریم فوتبال با کلاس رو ژاپن کره استرالیا حتی عراق نشون دادند عزیزیان خانه از پای بست ویران است
  • جواد IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    درود برشرفت حرف حقه هیچ تاکتیکی نداشت تیم چرا اکرم عفیف آزاد رها بود؟؟؟؟؟؟
  • هادی IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    الهویی میگه ما امید به گلمون توهمه بازی بیشتر از تیم حریف بوده خخخخخ مگه به امید گل هم جام میدنخخخ
  • علی اکبر IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    دوستان تنها چیزی که در این دوره مشخص شد ،نیمه دوم بازی با ژاپن بود که بانبود طارمی بدرد نخورد ،تیم هویت واقعیش رو نشان داد،به نظر من با نبود،طارمی،و حاج صفی ایران شانس اوپ قهرمانی بود،من تعجب کردم وقتی دیم مربی ایم ،ترکیب تیم برنده رو عوض کرد...‌
  • رسول IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    خداداد خيلي رك حرف حق زده. كاملا درست ميگه. اين كادر فني واقعا با لابي اومده و دانش لازم براي مربي گري تيم ملي رو نداره.
  • هیراد IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    دیگه کسی برای حرف‌های امثال خداداد عزیزی تره هم خرد نمیکنه.ایشان همش ساز مخالفت میزنه. متأسفانه همیشه هم تریبون در اختیارشه. ایشان یه گل زده دیگه ول نمیکنه.بله تیم ملی به راحتی قهرمانی رو تقدیم قطر کرد. ولی از1980تا 2023همین بوده.
    • علی IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      شاید امثال شما که یک طرفه به قاضی میرید و فکر می‌کنید همه باید مثل خودتون فکر کنند، برای حرفهای مرد سال فوتبال آسیا خداداد عزیزی تره خورد نکنید، ولی اینو بدونید که حرف حق تلخه، تیمی که بعد از بردهای ناپلئونی هنگ کنگ، سوریه و ... اوت میشه باید اشتباهاتشو قبول کنه، وگرنه یه عذر خواهی سوری و قبول نکردن اشتباهات گذشته که فایده نداره ضمنا دوستانی که مخالف حرفهای خداد عزیزی هستند بهتره تعصبات رنگی رو کنار بزارن و نظر بقیه پیشکسوتان فوتبال رو بخونن تا بفهمن حرفای اونها در راستای حرفهای آقای عزیزیه احسنت به خدادا عزیزی باعث حرفهای شجاعانه
  • امید IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    بازی استرالیا خدا پاس گل به عزیزی داد که شد خداداد!!!! خدا وفتی میخواد عزت میده وقتی نمیخواد ذلت میده !!!! گل زدن هم هنر میخواد در موقعیت حساس که خداداد ازش استفاده کرد
  • حسین IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    سلام: در ضمن جناب خداداد هیج شانسی برای قطر و اردن قائل نبود. برای مثال، معتقد بود، اردن در مقابل کره بازنده خواهد بود، مگر اینکه اتفاق خاصی بروز کند. به عبارت دیگر، ایشان می گفتند کره و ایران روی کاغذ برنده بازی به ترتیب در مقابل اردن و قطر هستند، مگر اینکه اتفاقات در فوتبال روند بازی را تغیر دهد، مثل گل مسخره اول قطر و یا گل سوم مسخره تر از اول قطر؛ وقتیکه، توپ با سر دفع شد، هر سه دفاع وسط روی یک خط سریعا جلو آمدند. بطوریکه، بازیکن قطر پشت دفاع و بیش از دو یا سه متر در آفساید. ولی بازیکن سمت راست که کند شده بود و سانت های آن عمدتا بی کیفیت بودند آفساید را پر کرد، و گل مفت را تقدیم کرد، برخلاف جریان بازی.
  • مجید IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    سلام بدانید که همچنین دستیاران که اشتباهات خودشان را قبول ندارند قهرمانی معنا ندارد
  • خلخالی IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    شاید نظر خیلی ها این باشد که اگر اکرم عفیف مهار می شد تیم ملی جام را گرفته بود بارها گفتم موفقیت های تیم های ایرانی به تکنیک فردی متکی است نه بر کار تیمی . این امر به فوتبال اختصاص ندارد در سایر رشته های ورزشی هم چنین است ما ایرانی شکستها را به عامل خارجی ربط میدیم و یا موفقیت ها رابه شانس ربط میدیم. در شکست ها همدیگر را متهم می کنیم . واقعیت این است که ما برنامه و برنامه ریزی نداریم. باباجان دنیا در تمامی حوزه ها بر نامه و برنامه ریزی دارد. تیم ملی نه شتاب در حین بازی داشت نه سرعت بازی داشت نه میدان داری در بازی نه قصد برد بازی . تکنیک فردی بازیکن نتیجه را به نفع ما تغییر می داد
  • قاسم IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    ممکن بگید بهترین مربی ها که عربستان و کره و عراق و غیره را بکار گرفتند با آن همه بازی های تدارکاتی و هزینه های هنگفت چرا اوت شدند
  • حمید IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    درود بر خداداد عزیزی همیشه صادقانه و با تعصب و کارشناسی شده نظر میدهد و یا انتقاد می‌کند ضمناً دوستان خداداد از افتخارات و نوابغ فوتبال ملی ایران می‌باشد این اقا الهویی کیه در کدام تیم محلات بازی کرده که با این آبروریزی طلبکار هم هستند مقایسه کردن ایشون با خداداد ظلم به فوتبال وبشریت می‌باشد
  • استقلالی تیر IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    این بابا خیلی خوش شانسه یعنی یه دونه از حرفاش تو برنامه آسیا ۲۰۲۳ درست از آب در نیومد ولی همچنان ازش به عنوان کارشناس استفاده میکنن بنده خدا خودشم باورش شده کارشناسه سر کاری داداش
  • حسین IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    اقای باشعوراقای خداداد اگر مربی خوبی نبوده ولی فوتبالیست با رزومه ودر اسیا عنوان داره و هر نظری میده کارشناسی شده به جاست در واقع ایران با شانس پنالتی سوریه را برده افتخار هم میکنیم که تیم خوبی داشتیم نه عزیزم در بازی با قطر هم داور بازی یک پنالتی به سود ما گرفته و با ابرو باختیم اکرم عفیف به تنهای تو زمین تیم ایران را رقص اورده اخه این شد تیم ملی
  • امیر IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    چند تا نکته بگم. اول اینکه ما از لحاظ امکانات و برنامه ریزی صفر هستیم.کدوم ورزشگاه ما var دارند.کدومشون دو سه تا چمن تمرینی با امکانات خوب و نه حتی عالی دارند.یعنی تیم‌های ژاپن کره عربستان و استرالیا با این همه امکانات زیرساختی نباید قهرمان می‌شدند و ما باید با این امکانات قهرمان می‌شدیم.درسته قطر فوتبالش از ما ضعیفتره ولی اونا امکانات و زیرساخت و برنامه ریزیشون از ما بهتر بود. دوم خداداد عزیزی تیم ملی عالی بودی درست گلهای خوبی هم زدی درست ولی آیا یه بازیکن خوب میتونه مربی خوب و کارشناس خوبی هم باشه.چنتا تیم رو با مربیگری خودت بد بخت کردی.خودت بشمار.تیم هایی که هر کدوم میتونستن تو لیگ باشند. سوم اگه بخایم با همین امکانات ۴ سال دیگه قهرمان بشیم باید برنامه ریزی کرد و از همین الان بازیکنان جوان رو آورد تو تیم ملی.بازیکنان ۲۲ و ۲۳ ساله همراه با بازیکنان ۲۶ و ۲۷ ساله فعلی که جام جهانی رو ببیند و برای جام ملتهای ۲۰۲۷ آماده بشند.
  • وحید IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    استقلالی ها آرزوی خان دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خان خانی گذشت. همه مردم ایران از خان بدشان می آید. اگر گروهبان قندلی ژنرال است علی دایی کریم باقری مهدی مهدوی کیا رضا شاهرودی سلطان‌های کهکشان راه شیری هستند
  • امیر IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    دوستان به نظر من فقط مربی خارجی میتونه تیم ملی را به جایی که خواسته ما باشه برسونه . این تیمی که آقای قلعه نویی هدایت کرد تیمی بود که چند سال قبل آقای کیروش چیده بوده شما حتی این تیم آماده کیروش را هم نمیتونی هدایت کنی با این نتیجه گرفتند . فقط مربی خارجی میخوایم که جسارت داشته باشه مربی بدن سازی و آمادگی جسمانی و.... را خارجی انتخاب کنه که اگر برد یا باخت بپذیرد و حرف چرت جواب ندهد .
  • بابک IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    آقای عزیزی شما نبودید میگفتید سخت ترین بازی تاریخ فوتبال ایران با ژاپن هست. ایران پر گل می بازه. آقای عزیزی مربیگری با بازیکن فرق میکنه برو ببین آقای گل محمدی چی میگه شما نبودید با سپیدرود ۷ تا از سپاهان خوردی تو رشت داشتن بیچاره ات میکردن ایشون پست شما آومد چرا یه تیم دسته سه به شما نمیدن , بیکار بودی امیرخان تو رو آورد داداش
  • ح IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    گند زدید به فوتبالی که کیروش به صورت بنیادی داشت درست می کرد و شخصیت تیمی را دچار تحول کرد و تاکتیکپذیر بودن تیم را جایگزین حرکات انفرادی و بازی کردن در ۱۸ قدم با دروازه بان کرد حالا یکی مثل اقای فوتبالی با تک گل استرالیا و یا مربا بی سواد فوتبالی یا شرکت خیابانی می خواهند در خصوص تیم فوتبال در رقابت های جهانی اظهار نظر کنند و بدنبال منافع فردی خود هستند.
  • ح IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    گند زدید به فوتبالی که کیروش به صورت بنیادی داشت درست می کرد و شخصیت تیمی را دچار تحول کرد و تاکتیکپذیر بودن تیم را جایگزین حرکات انفرادی و بازی کردن در ۱۸ قدم با دروازه بان کرد حالا یکی مثل اقای فوتبالی با تک گل استرالیا و یا مربا بی سواد فوتبالی یا شرکت خیابانی می خواهند در خصوص تیم فوتبال در رقابت های جهانی اظهار نظر کنند و بدنبال منافع فردی خود هستند.
  • ح IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    گند زدید به فوتبالی که کیروش به صورت بنیادی داشت درست می کرد و شخصیت تیمی را دچار تحول کرد و تاکتیکپذیر بودن تیم را جایگزین حرکات انفرادی و بازی کردن در ۱۸ قدم با دروازه بان کرد حالا یکی مثل اقای فوتبالی با تک گل استرالیا و یا مربا بی سواد فوتبالی یا شرکت خیابانی می خواهند در خصوص تیم فوتبال در رقابت های جهانی اظهار نظر کنند و بدنبال منافع فردی خود هستند.
  • محسن IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    سلام به نظرم من باید آقای خداداد عزیزی مربی تیم بشه دم گرم آقای عزیزی
  • بابک IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    شما که اومده بودی نیم ملی. میگفتی الهویی خیلی با سواد هست. من اشتباه کردم. شما خیلی به نرخ روز خور هستی آقای عزیزی
  • شصت سال حسرت US ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    اگر قراربود تیم میلی(تیم سرباز فراری های لنگی) ایران با الهویی چاله میدونی و لوران بلان مطهری دنبه لنگی قهرمان شود که قهرمانی های پاک قطر ،ژاپن استرالیا ،عراق ، کره در ادوار گذشته زیر سوال میرفت ،،
  • علی IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    خداداد. بچه ای پیش فعال هست که توازن فکری نداره.طرز حرف زدن وحرکت نشون میده. ازخود راضی. خوبه افتخاری .جامی .کاسه ای نیاورد وگرنه همه رو جلو آفتاب خشک می کرد.
  • دوگوز IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    حرفش درست ومنطقیه.ما هیچ سبکی نداشتیم.همه دور و بری های آقای قلعه نوئی را باید ریخت بیرون
  • جعفر IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    گروهبان اگه هانی را با خود برده بود می توانست تیم جمع کنه
  • سعید IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    البته ما خاطره بازی خرداد هرگز فراموش نمی‌کنیم از بهترینهای فوتبال ایران بود،لیکن مواضع اخیرش در برنامه های ورزشی،غالبا فوتبالی نبوده نسبت به تیم ملی و نتیجه خروج ایشان حالا بقول خودش خودم کنار کشیدم ،از تیم ملی و کادر امیر قلعه نویی ،لذا من از روز اول تا پایان بازی ایران و قطر مواضع خرداد رو فوتبالی و کارشناسی ندیدم وغالبا احساسی بوده
  • سعید IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    البته ما خاطره بازی خرداد هرگز فراموش نمی‌کنیم از بهترینهای فوتبال ایران بود،لیکن مواضع اخیرش در برنامه های ورزشی،غالبا فوتبالی نبوده نسبت به تیم ملی و نتیجه خروج ایشان حالا بقول خودش خودم کنار کشیدم ،از تیم ملی و کادر امیر قلعه نویی ،لذا من از روز اول تا پایان بازی ایران و قطر مواضع خرداد رو فوتبالی و کارشناسی ندیدم وغالبا احساسی بوده
  • لایق IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    اولا که باتریهای خداداکاملا موافقم ولواینکه ایشون نه مربی خوبی هست ونه انسان خوبی که بازم دلیل بر اشتباه بودن حرفهاش نمیشه. بنده بعنوان یک استقلالی قول میدم اگر قلعه نوعی ۱۰سال دیگه بابهترین امکانات وتدارکات ونظرات وهمه امکانات سرمربی باشه، بعد ۱۰سال بازم تیم ما فقط بزن زیرش واوت دستی تاکتیکش باشه والبته دنبال صاف کردن خصومت های شخصی باافرادمختلف باشه. ‌من چنین نظری روزمان انتخاب ایشان بعداز جام جهانی وکیروش دادم اما متاسفانه این خانه از پای بست سست هست.
  • محمود IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    درسته که آقای عزیزی جو خراب کنه ولی در مورد نحوه بازی تیم ملی کاملا درست گفته و در تیم ملی هیچ سبک و تاکتیکی دیده نمی شد و به عبارتی هافبک نداشتیم و توپها از دفاع به حمله پرتاب میشدند
  • علی IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    یکی از خداداد سوال کنه شما غیر از گل شانسی که به استرالیا زدی و هنوز هم داری نونش را میخوری چه کاری برای فوتبال کردی
  • سعید IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    آفرین خداداد عزیزی این درسته ‌‌باختید حذف شدید حالا انگلیسی نوشخوار میکنید این ‌ نشان میدهد از نژاد ‌ ترکمن های ‌غیور ایرانی هستی دمتگرم
  • محمد IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    خداد‌ افغانی هست . ؟
  • محمدی IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    اکرم عفیف موتور محرکه تیم قطر بود و در بازی های قبلی تیم قطر این نکته مشهود بود، ما برای برد بر قطر می بایست دچار غرور بازی قبلی خودمان نمی شدیم و یک بازیکن توانا را مامور مهار او می کردیم تا قدرت تیم قطر ضعیف شود ، همچنین بازیکنانی که روز خوب فوتبالی شان برای مان نبود تعویض می کردیم، آن وقت شاید از قطر سه گل نمی خوردیم و بازیکن اخراجی هم نداشتیم.
  • صادق CA ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    زمین باید دهان باز کند تا امثال تاج قلعه ‌نوعی والهویی اب بشوند وبروند زیر زمین ننگ برشما
  • غزال عقده ای US ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    والا وقتی اقای خیابانی کارشناس میشن به خودش اجازه میده درمورد تیم ملی نظر بده توقعی از هیچ کس دیگه نباید باشه اقای عزیزی خودت در رده مربیگری چه کار بزرگی انجام دادی که الان داری به مربی دیگه گیر میدی خیلی بازیهای دوستانه خوبی انجام دادن خیلی اردوبردنشون که توقع قهرمانی داری بااین همه سختی خیلی خوب هم بازی کردن خواهشا بشین از کارو کاسبی ازپولی که از همین فوتبال گیرت اومده بخور لذتشو ببر نظر دیگه نده توکه فوتبالی برات زشته همینجوری رفتار میکنید که مجریای پررو میشن دهنشون باز میکنن درباره اسطوره ها صحبت میکنن
  • سیامک - منفرد IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    زنده باد غزال تیر پا. رک ،بی ریا، نترس👌
  • محسن IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    آقای عزیزی،لطفا کمی ادبیاتت رو درست کن،بالاترین افتخار حضرتعالی درحوزه مربیگری چیست؟ شما به همه ایراد میگیرید،شما اندازه دست چپ قلعه نوعی هم ازفوتبال چیزی نمیدانی، زنده باد امیرخان
  • فرهادیان امان US ۰۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    خداداد دست بردار نیست.اصلا او برا تخریب به صدا وسیما می اومد .نذاشتنداقا تیم قلعه از اون مربیان خارجی مثل کی روش برانکو بهتر بازی کرد.تموم شد رفت
  • Mori IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    کلا بعد انقلاب ما فوتبال نداشتیم و نخواهیم داشت . یکی به این خداداد بگه تو بجز اون گل شانسی به استرالیا چه غلطی کردی . مگه شما برای ایران جام آوردید که همه جا ادعا داری . تو هم هیچ غلطی نکردی
  • رضادشتابی جهرمی IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    اولا جزو چهارتیم شدند..که مبلغ یک میلیون دلار به چهارتیم تعلق میگیرد.ثانیا شماباتمام بزرگان مدعی تیم ملی بامربیان خارجی هرگزدربرابرژاپن پیروز نشدیدوشکست خوردیددرودبرقلعه نویی این ابرمردبزرگ که این طلسم رابعدازسالیان دراز شکست ..نگذاشت .پیروزی برژاپن حسرت برای ایران وایرانی باشدسلام ودرودبرقلعه نویی مرد بزرگ.وتمامی باز یکنان تیم ملی که معجزه خلق کردندوبعدازسالها ی سال طلسم راشکستندوباا نسجام ووحدت تیمی برژاپن پیروزشدندشیر ینی پیروزی برژاپن کمترازقهرمانی نبود
  • هوادار IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    لطفأ از خداداد یکی بپرس بغیر از یک گلی که استرالیا زدی وتا الان چندین سال که داری فقط نون همون را می‌بری جان مادرتون به مردم بگید از کجا زندگی راه میبرییدبا چندتا تیم کار کردیویا چند تا را قهرمان کردید که در باره تیمهای مثل آرژانتین یا ژاپن راه کار میدید
  • ن IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    خداداد شما برای ایران عزیز هستید ولی دلیل نمی شه مفت حرف بزنید. برنامه تلویزیونی شما را قبل از جام دیدم. گفتید خود آقای قلعه نویی از من خواست برم تیم ملی وقتی من نرفتم نگفت چرا نمیایی؟ الان ما از شما سوال داریم: مگه تیم ملی جای قهر کردن بود؟ اون وقت که باید نظر درست می دادید ندادید بعد ازشون انتقاد می کنید؟ با این حرفها هم چیزی درست نمی شه دوستی با ارزش اونه که مفید باشی براشون نه مخرب.
  • محمد IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    به نظر ما ملت شهید پرور مشکل اصلی آمریکا ی جنایتکار و همدستانش می‌باشد🤔🤪😂😂😂
  • رامین DE ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    خداداد زیاد حرف میزنه بگو خودت چکار کردی چه مقامی به دست آوردی چه درموقع بازیکن بودی وچه زمانی که مربی بودی فقط حرف حرف سکوتت بهتر از حرف زدنت
  • حسن IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    کالا همه این کلمات که بکار می‌برید حرف مفته تیم باخته دیگه حالا نظر دادن بیخودی کی خوب بوده کی بد بی فایدس از پایه تیم ایرادداره
  • نعمت IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    فوتبال باختیم باختیم باختیم کسی به فکر فوتبال ایران نیست بریم فوتبال از عربها یاد بگیرم اقایون بزگ
  • محمدرضاارجمندی IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    سلام.بابا ما آنچه بدبختی داریم ازافاغنه.است.خدادادبرودافغانستان نظربدهد.آقای قلعه نوعی هم ایرانی هست
    • خسرو IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
      افغانی تو هستی که به افتخار فوتبال ایران میگی افغانی واونقدرهم نمیفهمی افغانی بودن هم عیب نیست
  • بهنام IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    هه.خداد فوتبالت صفر اخلاقت صفر شخصیتت صفر زندگیت صفر آورده خودت چیه گل که اینجوری فرار کردی الان داری خسادت نیکنی چون پولتو نمیدن
  • Sb IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    کلا این خداداد با همه مشکل داره حتی با خودش نیز مشکل داره
  • ناشناس IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    بگذارید حقوق میلیاردی بگیرند امثال قلعه و ....فوتبال کیلو چند.
  • ناشناس IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    این تیم ملی با این مربیان و کادر فنی نابود خواهد شد و حتی به تیمهای دست دومی اروپا هم خواهد باخت . حتی زورشان به باشگاههای عربی هم نخواهد رسید . بازی الهلال عربستان را در مقابل سپاهان اصفهان دیدم کیف کردم . چقدر حرفه ای و برنامه ریزی شده سه بر یک سپاهان را شکست دادند .
  • امپراتور IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    خداداد بهترین بازیکن آسیا.واسطوره است.قابل توجه کیسه کشها که کورکورانه از گروهبان قندلی حمایت میکنند.
  • استاد فوتبال IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    کارشناس خارجی بیارید نظر بده مجری های ما شدن کارشناس منم بلدم کارشناسی کنم😂😂خداداد علم نداره. اگه وارد بود توی تیم بزرگ مربی گری میگرد
  • یاسر IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    والله من موندم تمام تیم های جام بهترین مربی های دنیا را گرفتن سوریه هکتور کوپر گرفت یعنی مااز سوریه موندیم خدایش این بازیکنان اگه مربی خوبی داشتن بدون برو برگرد قهرمانی آسیا براشون مثل آب خوردن بود این تیم به من که از مربی گری هیچی نمی‌دونم میدادن تا این مرحله راحت می‌آمدم حتی با سوریه به پنالتی نمی‌کشید بازی
  • حجت JP ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    آخه خداداد خودش بیاد مربیگری کنه تا تیم را ببرد ته جدول
  • ح ح IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    ژاپن اون ژاپن همیشگی نبود، اصلا در بازی مقابل ایران گیج بودن و علتش هم معلوم نیست
  • ح ح IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    به نظر من نه خداداد مربی خوبی هست نه قلعه نوعی و کمک مربیاش، خداداد مربی تیم مشهد بود و دریغ از یک موفقیت ، تفکر فوتبالی نداره .قلعه نوعی هم اصلا کجاش به مربی میخوره، فقط دنبال اتفاقات هست. بنظر من علی دایی بهترین مربی ایران هست که اون هم متاسفانه نمیاد
  • محمد IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    ما به غرور و ادعای قلعه نویی باختیم به بی تاکتیک بودنش به نبود احمد نور و بازی ندادن قائدی و ترابی و ‌‌...
  • خان TR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    چقد بیکار نشستن اینجا کامنت گذاشتن
  • محمد IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    آخه یکی نیست ب خداداد بگه تو کدوم تیم مطرحی رو مربی گری کردی و کدوم تیمی رو ب جایگاهی رسوندی ک نظر بدی.ن خداداد بلکه همه اونایی ک اومدن و نظر دادن.من ن پرسپولیسی هستم ن استقلالی ن فوتبال ایران اصلا.۴ سال سنمه و انواع و اقسام اینارو دیدم.اینایی ک رفتن تو تبلیغات و برنامه های مزخرف اومدن دارن نظر میدن
  • محمد IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    بیا بریم به مزار ملا ممد جان صید گل لاله زار ملا ممد جان ...شعری از خداداد عزیزی
  • یحیی بقال لاله IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    سلام دوستان اگه تیم ملی شش تا با غیرت وطن پرست مثل. آقایان علی کریم خدادادعابدزاده فیروز کریمی. جهانبخش و است .......،،
  • مرضیه IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    👍👍👍👍👍علی دایی وخدادادعزیزی همیشه در♥️♥️ما جا دارن .. باید ب انتقادات هم بعضی وقتها احترام گذاشت 🙂💚💚
  • سیاوش IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    بعضیا گفتن عزیزی خودش کیه و در مربی‌گری چکار کرده! برای نقد کردن لزوما نباید بهتر بود. اما سرمربی وظیفه داره وقتی تعداد نقدهای مشابه زیاد میشه درموردش توضیح بده و البته بعد از باخت عذرخواهی کنه. ظاهراً قلعه‌نوعی هم نگاه متکبرانه و از بالا به پایین کیروش رو پیش گرفته.
  • مرتضی DE ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    کل افتخارات خدا داد زدن یک گل به آمریکا بوده و بنظر میرسد اظهارات چنین مغرضانه است و پوشش صحبت ایشان هم کمی جای سوال دارد!!
  • عبدی یلمه IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    سلام ب همه بدبختی مان همین جاست ک بخاطرطرفدارتیمی مثل پرسپولیس یااستقلال هستیم برعلیه مربیان که ازتیم رقیب انتخاب شدن موضع میگیریم درسته تیم ملی ب قطرباخت وحذف شدامادرست نیست ب بازیکنانی مثل قلعه نوعی وعلی دائی وعزیزی ازافتخارات فوتبال مان هستند توهین شوداینااسطوره های فوتبال کشورمان هستن درست است تیم بااشتباه کادرفنی باخت مثلا اکرم عفیف رایه بازیکن دونده راحت میتونست مهارکنه اماکادرفنی درکنارتیم فقط نظاره گرخلاقیت ایشون بودن تافکرچاره پس ب مردم هم حق بدین
  • علی IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    سلام داداش نه خداداد نه دایی نه قلعه نوعی نه هیچ کس دیگه چهل ساله دارم فوتبال میبینم همیشه فوتبال ما همین بوده یه زمانی فوتبال ما حداقل جز سه تیم بالا بود حالا داریم میریم اخر تو یه جام بازیکن خوب نداریم تو یه جام بازیکن خوب داریم مربی کار بلد نداریم تو جام هر دو را داریم پول نداریم تو یه جام هرسه را داریم عقل نداریم همیشه همین بودیم بهانه پشت بهانه
  • ۰۰۰ IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    خداداد خودت چه افتخاری داشتی که الان همه را مورد نقد قرارمیدهی،اسمت را گذاشتی کارشناس فوتبال،کارشناسیاتم که همش توش حسادتو عقده بود و هست.کمی خودت را اصلاح کن
  • رضا عالی پور IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    انصافی بخوایم صحبت کنیم من خودم مربی فوتبالم و تیم خوب بازی کرد، تهاجمی و با برنامه ولی گاهی اوقات توپا تو گل نمی ره و اسمش توی فوتبال شانسه ،آقایون شانسسسس . نوع و چیدمان قلعه‌نویی و سبکش بهتر از کی روشه. خداداد از حسادت داره می گه، از تیم رفت و هر لحظه خدا خدا می کرد که نتیجه ای نیارن و حملاتش رو شروع کنه. من در کل یه پاشنه آشیل دیدم اونم فقط بیرانوند بود. کلا هر توپی اومد بی تعارف پذیرفتش توی دروازه ما.
  • M IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    این تیم دست خداداد بود باخفت همون دوراول برمیگشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی