نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
بختیاری‌زاده: صنعت نفت و استقلال شانس برابری برای پیروزی دارند/ نفت بهتری را خواهید دید
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت که مسابقه فردا هم برای آنها و هم برای استقلال دشوار خواهد بود.

 سهراب بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از مسابقه فردای تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: هر دو تیم بازی دشواری پیش رو دارند. این مسابقه اولین دیدار استقلال و صنعت نفت در دور برگشت لیگ برتر محسوب می‌شود و تیم‌ها اردوهایی را گذرانده‌اند. هر تیمی تغییراتی داشته و خودش را در برخی پُست‌ها تقویت کرده است. به همین خاطر شاید هماهنگی تیم‌ها همانند اواخر نیم‌فصل اول نباشد.

وی با بیان اینکه استقلال و نفت شناخت کافی نسبت به یکدیگر دارند، خاطرنشان کرد: این مسئله می‌تواند باعث جذابیت بازی شود. هر دو تیم به اندازه هم شانس پیروزی دارند. زمانی که به صنعت نفت آمدم، شرایط خوب نبود. زمانی که یک مربی در شرایطی به تیم اضافه می‌شود که تیم نیاز به تغییر دارد، کار سختی خواهد داشت. قبلاً عبدالله ویسی در صنعت نفت کار کرده و تیم به هر دلیلی شرایط خوبی نداشت.

سرمربی صنعت نفت با تمجید از سرمربی پیشین نفتی‌ها تصریح کرد: نتایج تیم در نیم‌فصل اول، چیزی از ارزش‌های ویسی کم نمی‌کند و هر تیم بزرگی ممکن است دچار بحران شود. یک مربی در چنین زمانی از خودش می‌پرسد چرا من در اینجا حضور دارم. پاسخ این است که باید تلاش کند ضعف‌های بازی‌های قبل و مشکلات تیم را شناسایی و برطرف کند که این بخشی از کار ماست. مربی نباید مدام نسبت به شرایط تیم معترض باشد و باید روی برطرف کردن ایرادها تمرکز کند.

بختیاری‌زاده با اشاره به لزوم ایجاد اتحاد در صنعت نفت آبادان عنوان کرد: مهم است که کل مجموعه باشگاه، دست به دست هم بدهند تا جلو برویم و شرایط صنعت نفت هفته به هفته بهتر شود. از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم. ایجاد تغییرات در نیم‌فصل سخت است، اما برای برطرف شدن ضعف‌هایی که دیدم، خواسته‌هایی داشتم. مهم‌ترین موارد هم نظم تمرین، فضای تمرینی مناسب و تقویت بازیکنان در پُست‌های مختلف بود.

وی گفت: تا جایی که بودجه اجازه می‌داد، بازیکن جذب کردیم و مدیران باشگاه در این بخش‌ها به ما کمک کردند. با این حال باید بیشتر تلاش کنیم و هنوز ضعف‌هایی داریم که باید برطرف شود. رقبا در دور برگشت از شرایط بسیار خوبی بهره می‌برند و امتیاز گرفتن از آنها سخت است. به همین دلیل باید همدل‌تر و منظم‌تر باشیم.

سرمربی صنعت نفت تصریح کرد: در فوتبال حرفه‌ای هیچ وقت کار راحت نیست و همیشه سختی‌های خودش را دارد. اگر احساس می‌کردم نمی‌توانستم به صنعت نفت کمک کنم، این مسئولیت را نمی‌پذیرفتم. با شناختی که از فوتبال آبادان و فوتبال خوزستان داشتم و پتانسیلی که در فوتبال آبادان است، می‌شود کارهای بزرگ کرد اما نه در این فضا.

بختیاری‌زاده افزود: با این وجود در ۱۰ روزی که آمدم واقعاً فضای باشگاه تغییر کرده است. این فقط تلاش بنده نبوده و همکاران من و مدیریت باشگاه که برنامه و خواسته‌های بنده را کمک و اجرا کردند هم نقش موثری داشتند. این قول را می‌دهم در شکل بازی، نوع نگاه و تفکر بازیکنان صنعت نفت بهتر از نیم فصل اول می‌شود.

بختیاری‌زاده در مورد حمله به او و خودرویش بعد از قبول مسئولیت هدایت صنعت نفت آبادان، گفت: هر اتفاقی که افتاده، گذشته و دیگر رفته است. دوست ندارم به گذشته برگردم. نیم فصل اول، نیم فصل خوبی برای صنعت نفت آبادان نبود. یادمان باشد هر تیمی در هر کشور و لیگی، ممکن است در فصلی دچار بحران شود و این طبیعت فوتبال است.

وی ادامه داد: مهمتر از این موارد آن است که آن باشگاه خیلی سریع بتواند به  شرایط عادی برگردد. احساس می‌کنم در این چند روز شرایط‌مان عادی است. با این فضایی که الان در باشگاه، بین بازیکنان و هواداران که عضوی از باشگاه هستند، به آینده امیدوارم.

سرمربی صنعت نفت آبادان تصریح کرد: به اتفاق دو روز پیش (حمله با سلاح سرد) اصلاً فکر نمی‌کنم. آن اتفاق ذره‌ای از عشق و علاقه‌ام نسبت به کارم و طرفدارانی که عاشقانه تیم‌شان را دوست دارند، کم نمی‌کند. ذره‌ای آن تعهدی که نسبت به کارم و باشگاه صنعت نفت آبادان دارم کم نمی‌شود و خیلی با انگیزه‌تر و با شور و شوق به کارم ادامه می‌دهم.

بختیاری‌زاده عنوان کرد: خدا می‌داند و خیلی صادقانه می‌گویم در این ۱۰ روز به جز محبت، احترام، عشق و علاقه‌، رفتار دیگری از مردم آبادان ندیدم. ممکن است هر  جای دنیا فردی باشد که شما را تأیید نکند و رفتار ناشایستی انجام دهد. این دلیل نمی‌شود که محبت، عشق و علاقه مردم آبادان را فراموش کنم. اتفاقاً  این موضوع بار مسئولیت من را بیشتر می‌کند که تلاش کنم آنها را به وسیله تیم ریشه‌دار صنعت نفت آبادان خوشحال کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پیروزهیس IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    اتوبوسی دفاع میچینه سهراب جلوی استقلال
  • نوستالوژی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    پرسپولیسیم ولی ماشالله استقلال به یاد دوران بچگیمون
  • قرمزته IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    ای وای ی مربی استقلالی دیگه اضافه شد، 3 امتیلز خورد ب حساب کیسه تهران
    • مافیا سرخ IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
      نثل طلایی دروازبانی از کهکشان راه شیری با موشک شهاب ۳ گل میخوره تقصیر استقلاله
    • هادی IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
      ۳ امتیاز مفت به کیسه هدیه میده و میره فقط برا بازی کیسه قبول کرده بشه سرمربی
  • شله زرد ریقویی وکییسه ی ام الجعل ششتاخورر IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    یه مربی خائن عابی دیگه به لیگ اصافه شد،،بیچاره شهرم آبادان،،😞

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی