رونی به بوکس برمی‌گردد/ مهاجم سابق منچستریونایتد تغییر حرفه می‌دهد؟ +عکس
منبع: Mirror
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وین رونی قصد شرکت در Misfits Boxing را دارد و این اولین بار نیست که هواداران می‌توانند مهاجم سابق منچستریونایتد را با دستکش بوکس ببینند.

وین رونی به فکر بازگشت به رینگ بوکس است اما امیدوار است که این بار همه چیز بهتر از آن شب معروف در سال ۲۰۱۵ پیش برود. نشریه میرِر عنوان کرد که رونی ۳۸ ساله در حال مذاکره برای حضور در رویداد بعدی Misfits Boxing است و با چهره‌های کلیدی این رویداد مانند ستاره یوتیوب KSI در تماس بوده است. این اولین بار نیست و هواداران مطمئناً مبارزه کوتاه این اسطوره فوتبال با فیل بردزلی (۹ سال پیش) را به یاد دارند. رونی و بردزلی مدافع سابق لیگ برتر در آشپزخانه کاپیتان آن زمان انگلیس با یکدیگر به رقابت پرداختند. رونی خیلی زود زمین خورد و برای چند ثانیه به طرز نگران‌کننده‌ای بیهوش شد.

ویدیویی از این حادثه در صبح روز بازی خانگی یونایتد مقابل تاتنهام در مارس ۲۰۱۵ خبرساز شد، و رونی در آن بازی بعد از به ثمر رساندن گل حرکتی خنده‌دار انجام داد و چند مشت پرت کرد و خود را روی زمین انداخت. او می‌تواند یک بار دیگر دستکش بپوشد و وارد رینگ شود. اگرچه این رویداد در رده بوکس حرفه‌ای طبقه‌بندی نمی‌شود اما پلتفرم خوبی را در اختیار رونی که ماه گذشته بعد از ۱۵ بازی فاجعه‌بار از بیرمنگام اخراج شد، قرار می‌دهد.

تعدادی از ستارگان رسانه‌های اجتماعی مانند KSI و همچنین لوگان پل و برادرش جیک پل از پیشگامان رویداد Misfits بودند، در حالی که تامی فیوری برادر قهرمان سنگین وزن تایسون فیوری هم سال گذشته در این رویداد شرکت کرد. رونی با دنیای بوکس غریبه نیست و در سال ۲۰۱۹ به پادکست بی‌بی‌سی هرن گفت: «تماشای بوکس را بیشتر از سایر ورزش‌ها دوست دارم. پدرم بوکس کار می‌کرد و همچنین کل خانواده‌ام. من با بوکس بزرگ شدم. عموی من هنوز هم بعد از ۲۰ یا ۳۰ سال باشگاه بوکس کروکستت را اداره می‌کند. خوشبختانه در بوکس به اندازه فوتبال خوب نبودم، بنابراین فکر می‌کنم حرفه‌ام در مسیر درستی پیش رفت.»

بیشتر بخوانید:

رونی به بوکس برمی‌گردد/ مهاجم سابق منچستریونایتد تغییر حرفه می‌دهد؟

رونی به بوکس برمی‌گردد/ مهاجم سابق منچستریونایتد تغییر حرفه می‌دهد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی