نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
۶۳ |
۱۲
دیدی آقای قلعه‌نویی؛ کلینزمن هم اخراج شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از ایرادات به امیر قلعه‌نویی در مسابقات جام ملت‌های آسیا در دوحه مصاحبه‌های او بود. حرف‌های غیرضرور که طرحش هیچ موضوعیتی نداشت و این نشان می‌داد که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خوشحال نیست.

یکی از مسایلی که امیر قلعه‌نویی در مصاحبه‌های خود در دوحه بدان اشاره کرد، تصمیمی بود که فدراسیون فوتبال ایران در پایان جام ملت‌های آسیای ۲۰۰۷ در مورد امیر قلعه‌نویی گرفت و رای به اخراج این مربی داد! سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم‌چنین گله‌مند بود که چرا بعد از حذف تیم ملی فوتبال ایران در ضربات پنالتی رسانه‌های ایران به او تاختند و او را به دادگاه بردند! و همیشه می‌گفت تیمم در جام ملت‌ها شکست نداشته و در این شرایط حذف شده است. به زعم امیر قلعه‌نویی شکست در ضربات پنالتی شکست محسوب نمی‌شده است!

فارغ از آن روزها و بدون هیچ اشاره‌ای به درستی یا نادرستی تصمیم وقت فدراسیون فوتبال در مورد امیر قلعه‌نویی، باید گفت این مسایل اصلا در جام ملت‌های آسیا موضوعیتی نداشت و نباید طرح می‌شد و موجب بر هم ریختن تمرکز سرمربی تیم ملی شد! و به نوعی نشان می‌داد گوشه‌ای از ذهن سرمربی را هنوز اتفاقات تلخ گذشته اشغال کرده و طبیعی است در چنین شرایطی ذهن تحت تاثیر اتفاقات ناگوار تصمیمات درستی نگیرد و شاید یکی از دلایلی که در برخی از بازی‌ها تعویض‌های تیم ملی فوتبال ایران جای نقد داشت، همین موضوع بود. از همه مهمتر نشان می‌داد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به جای این‌که از فرصت دوباره‌ای که در اختیار وی قرار گرفته خوشحال باشد، هم‌چنان به خاطر اتفاقات تلخ گذشته غمگین است.

آقای قلعه‌نویی حمله به مربی ناکام حتی اگر تیمش شایسته قهرمانی در جام ملت‌ها بوده باشد و حتی این‌که در ضربات پنالتی شکست خورده باشد، خاصیت تماشاگران و رسانه‌هاست.

آقای قلعه‌نویی دیدی که در همین جام ملت‌ها رسانه‌ها و مردم کره چگونه به یورگن کلینزمن و شاگردانش تاختند! تا جایی که سرمربی آلمانی در جریان بازی‌های جام ملت‌ها از شاگردانش خواست برای مدتی مردم و رسانه‌های کره را فراموش کنند.

آقای قلعه‌نویی دیدی که کمیته فنی فدراسیون فوتبال جدا از نقدهای مردم و رسانه‌های کره از یورگن کلینزمن انتقاد کردند و رای به برکناری او دادند.

در همین ارتباط: حمله خداداد عزیزی به دستیار قلعه‌نویی؛ باختید و حذف شدید، حالا برای ما انگلیسی حرف می‌زنید؟/ تیم ملی اصلا سبک نداشت؛ شانس بیاوریم سرمربی مثل الهویی فکر نکند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۸
  • فوتبال پاک با var IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    خوب که چی ؟ همین حرف شما نشان میده که همیشه برخی بدنبال زدن امیر قلعه نویی بودندو هستند آنهم فقط بخاطر اینکه استقلالی بوده ، قهرمانیهایی فراوانی داشته و در مقابل مافیای فوتبال و رسانه هاشون هرگز کم نیاورده و ایستاده !
    • امیرعلی IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
      داداش اصلا بحث استقلالی بودن ایشون نیست یه بار دیگه بازی قطرروببین اصلا برنامه نداشته چرا وقتی بازیکنی روزش نیست تعویض نمیکرد نشست تا یه بازیکن قطراکرم عفیف بازی رو براشون درآورد وما یکی بهترازاونو قائدی داشتیم بره همون قهرمانی بیاره البته تیمی ازدسته اول تیم ملی خیلی بزرگه لایق بهترین مربی هست قطریها با۲ماه مربیگری مرد اسپانیایی قهرمان شدن انوقت قلعه نوعی۱۱ماه هیچ مقصرم همه رومیدونن الا خودشون درآخر یه معذرت خواهی تموم
    • زهرا IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
      فوتبال کره صاحاب داره ، از الان به فکر جام جهانی هستن ، فوتبال ما که صاحاب نداره ، که اگه صاحاب داشت این وضعیتش نبود تو قطر - کسی که دانش فوتبالی ومدیریت نداشته باشه چه استقلالی باشه ،چه پرسپولیسی یا ... باید اخراج بشه .
  • امیر DE ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    اقا بسه تو رو قران، با کیروشی که ۸ سال تیم ملی دستش بود و تو جام ملتها کاری نتونست بکنه اینقدر حمله نشد، ۹ ماه تیم دست قلعه بود و اجازه بدین دو سال هم یک ایرانی سکاندار تیم ملی باشه حمایت کنید بابا، همه شدین یک خداداد عقده ای و حسود، یکروز الهویی عالیه یکروز بدترینه
    • سرباز وطن CA ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
      ببین دوست عزیز این که درسته کیروش سال 2015 وقتی تو یک چهارم ملت‌ها حذف شد ابقا شد ولی این که میگی در اون 8 سال به کیروش حمله نشد درست نیست. خود قلعه‌نویی عین اون هشت سال داشت به کیروش حمله می‌کرد. مایلی کهن شبانه روز داشت علیه کیروش مصاحبه می‌کرد. انجمن مربیان و مجید جلالی علیه کیروش بیانیه صادر کردند. وزیر ورزش وقت گودرزی رسماً علیه کیروش مصاحبه کرد. معاون وزیر ورزش ناظمی مرتب علیه کیروش توئیت میزد. تازه با همه‌ی این اوصاف در شرایط مشابه با قلعه‌نویی، کیروش وقتی در سال 2019 در نیمه نهایی آسیا حذف شد برکنار شد ولی آقای قلعه نویی سر جاش مونده. تازه فراموش نکنید که این تیم و بازیکنایی که قلعه نویی داره استفاده میکنه نود درصد محصول همون هشت سال مدیریت کیروش هستند. کدوم مربی ایرانی حاضر میشد رامین رضاییانو در حالی که تو نفت تهران بازی میکرد دعوت کنه تیم ملی؟ کیروش حاضر شد. نمیشه که شما از محصول کار طرف بهره‌برداری کنی بعد بخای خودتو از اون برتر بدونی که.
  • بابک IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    کلیزمن بخاطر مدیریت در رختکن اخراج مردن
  • امیر IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    گروهبان قندلی اخراج نمی شود چون تاج دلال پشتش ایستاده است.
    • مهدی پاشازاده حق الناس IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
      گروهبان قندی اسم اون اعصاب تعطیل کینه ای هست که با نهایت سنگدلی همه استقلالی ها ر خط زد و در نیمه نهایی آسیا حذف شد و با بازی های بسیار ضعیف در مقدمات جام جهانی ۱۹۹۸ عملا تیم را حذف کرد و در آخر از همه هم طلبکار شد!!!
  • امیر IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    قاطعانه عرض می کنم. به دور از هر تعصب و احساسی نگری. تیم ملی ما به دانش نداشته کادرش باخت. وگرنه بهترین نسل فوتبالی را داشتیم. ای کاش یکی مثل استراماچونی هدایت تیم ملی رو برعهده داشت؛ جوان، پرانگیزه و مجهز به علم روز.
    • یک ایرانی IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
      استرا در باشگاههای آسیا چند گل خورده داشت یادت هست
    • امیر خان IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
      جالب اینجاست خودش و کادرش گند زده اونوقت داره ستاره هارو از تیم ملی میندازه بیرون
  • سعدون IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    نمیدونم.چرا....قلعه نویی.تا وقت هست عوضش.نمیکنند.
  • علی IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    خب کارنامه ی قلعه نویی جای دفاع نداره انصافا..فقط یه نیمه خوب بازی کردن تو جام ملتها..وگرنه جلو هنگ کنگ سوریه و قطر افتضاح بودیم
  • محمد IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    قلعه نویی هم باید اخراج شه اگه وزیر ورزش خوب بود
  • فردریک US ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    نشون میده شماهم فقط چندین ساله گوشه ذهنتون تاختن به امیرقلعه نویی هست. و این نمیذاره تمرکز رسانه ای خودتون رو داشته باشید و یکی از ایرادات شما اینه بجای پرداختن به اتفاقات خوب و جام جهانی پیش رو هنوز تو صحبتهای امیر قلعه نویی موندید. دیدید که فدراسیون و رسانه های ژاپن چجور از مربی وطنی خودشون حمایت گردند؟ جریده خبر ورزشی
  • فرامرز IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    هفده سال است از زبان قلعه نویی مرثیه سرایی 2007 را می شنویم با یک سری حرف های تکراری که فلان آقا از من از طریق آقای آخوندی طلب حلالیت کرد یعنی چکیده سخنان او گریه زاری و مظلوم نمایی ست البته امسال زرنگ تر شده یک عذرخواهی هم به آن اضافه شده اما باز هم مرغش یک پا دارد اگر از او بپرسید کاملا معتقد است ایرادی ندارد حالا چه با لحن بابا شملی او باشد چه با ماتریس ماتریس کردن های الهویی باشد فوتبال به سبک بکش بکش را حتی اگر به انگلیسی هم بخواهید بیان کنید از اساس در ماهیت فرقی ندارد ..‌‌.همان است فقط.....عوض شده.در 2007 ناصر ابراهیمی بود امسال سعید الهویی
  • حمید IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    آقای قلعه نویی هم با این نتایج ضعیفی که بدست آورد باید اخراج شود ،درحد مربی گری تیم باشگاهی است
  • 496 IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    اتفاقاً سرمربی تیم ملی سبک و برنامه داشت! فرصتی برای عقده گشایی از 2007 تا الان در تمام کنفرانسهای مطبوعاتی! این اگر سبک نیست که یک نفر فرصت کنه خودشو خالی کنه پس چیه؟ اگر برنامه نیست چیه که حتی یک نشست رو هم بدون عقده گشایی به پایان نرسوند؟! تفرقه افکنی کرد کینه پخش کرد زاری کرد التماس کرد منم آدم حساب کنید!
  • مکث IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    با سبک و برنامه تر از سرمربی ایران هم مگه داریم؟ مگه داشتیم؟ یا جواب از 2007 به این طرف رو داد و تیکه انداخت و لغز پروند یا عقده های کافا رو باز کرد و باز تیکه انداخت و توهین کرد و طعنه زد و نیشخند کرد. خدا ازت نگذره آقای قلعه نویی چون ما مردم که ازت نخواهیم گذشت. نه بخاطر باخت یا نگرفتن جام! نه! فقط چون از جایگاهت نه برای تربیت و هدایت تیم ملی، بلکه برای عقده گشایی استفاده کردی! مرد کینه توز. یاد ممد مایلی کهن می افتم که وقتی آخرین بار، خیلی کوتاه پست سرمربی گری ایران رو گرفت، سعی کرد و اول از همه تمام کدورتهای گذشته رو پاک کرد، عذرخواهی کرد، بخشید و حلال کرد، به احترام جایگاهی! که گرفته بود. شما چی آقای قلعه نویی؟ او کهن بود شما نو! و شما از کمترین فرصتها (که میشد مهمترین استفاده ها رو کرد) سوءاستفاده کردی به جهت عقده گشایی!
  • اندیشه JP ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    من کارشناس فوتبال نیستم و در زمینه فوتبال یک فرد عامی ام اما در طول جام ملتهای 2023 هر وقت پیچ تلویزیون رو باز کردم که، آقای قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران در حال صحبت بودن، نه فوتبالی شنیدم نه بحث فنی!پ و عجیب اینکه هر بار دیدم کسی که مسئولیت فنی و تخصصی تیم ملی یک کشور رو داره در حال تیکه انداختن، طعنه زدن، و جواب جواب کردن با مردمه! مثل کودکانی که دائم غر میزنن و بهونه میگیرن! البته اونم نه بچه های امروزی! که به خداوندی خدا دیگه بچه نیستن و هرکدام با روح متعالی لیسانس و فوق لیسانس به دنیا میان بسکه درک و فهم بالایی دارن و در مقابل، آدم بزرگهایی که سمتهای حساس و مهم دارن اندازه اونها هم درک و فهم ندارن که الان وقت تمرکز است و تمرین و مراقبه نه نق زدن و عقده گشایی!
  • سامی کبیری US ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    این تحریریه داخلی انگار با استقلالی ها مشکل داره بگید چی هست مشکلتون حلش کنیم
    • مهدی IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
      الان چه ربطی به استقلال و پرسپولیس داشت،بحث حیثیت ملیه یه کوره که این آقا در قامت سرمربی تیم ملی یه کشور و کادر شلوغش همه رو به باد فنا داد،بخصوص توی مصاحبه های قبل و بعد بازیهاش،بخدا اگر فوتبال ما صاحب داشت باید این آقای پر مدعا و اون سعید الهویی پرمدعاتر که تابحال پاش به توپ نخورده و اینقدر ادعا داره تا آخر عمرشون از فوتبال محروم میکردن و حتی اجازه اومدن به ورزشگاه هم بهشون نمیدادن.
  • ع ق QA ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    خداوند عاقبت کار هر کسی را می داند خداوند باند های توطيه و جعل را نابود گند همانطور که جباران مردم ستیز را نابود می کند
  • حمید IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    با این شرایط قرمز و آبی که نمیشه تیم ملی موفق داشت . الان اگر یحیی مربی بود آبی ها ناراحت میشدن و برعکسش. یه مقدار اون تعصبات رنگی رو کنار بذارید تیم ملی جای دعوای رنگ ها نیست
  • مهرداد صالحی IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    این مرد هیچوقت دراندازه بچه خودش هم نیست چ برسه تیم ملی ک واسه نتیجه نگرفتن هم کشته میده.
  • ایران IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    به خدا نابودی فوتبال ایران،هم نزدیکه،،به دست قعله نویی دار،،،و دستش،،،ایران کشوربزرگیست،سرمربی باید بزرگ باشه،،تا بتواند،از پس مهار بیراندوند بربیان،،،نه اینها
  • ایران IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    به خدا نابودی فوتبال ایران،هم نزدیکه،،به دست قعله نویی دار،،،و دستش،،،ایران کشوربزرگیست،سرمربی باید بزرگ باشه،،تا بتواند،از پس مهار بیراندوند بربیان،،،نه اینها
  • ستار zz IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    تو جام ملت‌ها وقتی تیم دست کی روش بود نظم داشت، تا قبل از ده نفره شدن بخاطر فولادی تیم عراق شده بود براشون تیم لیگ دست اولی
  • ستار zz IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    ایران کره ژاپن تو جام ملت ها سرمربی و کادر فنی صفر
    • حیدر IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
      بازیکن ها پیر بودن
  • احسان IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    کره جنوبی از الان به فکر جام جهانی هست و سریع دست بکار شده ، ولی فدراسیون بدون برنامه ما یک ماه مونده به جام جهانی یادشون میافته که قلعه نویی توانایی نداره وباید عوض بشه ، اون موقع ست که کاسه چه کنم دست میگیریم - وقتی ۹۰ درصد مردم و کارشناسان قلعه نویی رو قبول ندارند به نظر مردم اهمیت بدید دیگه ، هر چند که همه میدونن که فوتبال ایران صاحاب نداره ، اگه صاحاب داشت ما هم مثل کره از همین الان به فکر جام جهانی بودیم .
  • فرهاد IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    بههههه میبینم که همه فرگوسن های وطنی نظرمیدن
  • حمید کلباسی IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    از کوزه همان برون تراود که در اوست . قلعه نوعی قبل از اینکه مربی فوتبال باشد یک ایرانی است . کار کدامیک از چهره های سرشناس ایران در حوزه های اقتصاد ؛ سیاست ؛ ورزش ؛ مذهب ، 100% یا حداقل 70% مورد تایید مردم است که عملکرد قلعه نوعی باشد؟!
  • محسن US ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    کادر فنی بی دانش عامل اصلی حذف از جام بود
  • دانش IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    چرا کسی به میانگین سنی بازیکن ها توجه نمی کند پیرترین تیم جام بودیم این تیم چهار سال دیگه میانگین سنی اش میشه ۳۴سال. آینده مال جوانان است این باید در فوتبال جا بیفتد. بخدا اگر تمام بازیکن های بالای ۲۷سال از آرد حدف می کردند و جوانان می آوردند جام بعدی ازما بود حالا چی با این بازیکن های پا به سن گداشته هیچ آینده ای نیست
  • Ali کهنارو IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    امیرمافیا معروف هست به این سادگی از تیم ملی کنار گذاشته نمیشه
  • حسین علیدادی IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    کره هم مثل ایران داخلی خواهد آورد فوتبال فعلا رو کا کل آسیا میچرخد
  • حمیدرضایی IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    فقط ژنرال فقط امیرخان بهترین و برترین سرمربی ایران و ایرانی 👍🌹
  • حمیدرضایی IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    فقط ژنرال فقط امیرخان بهترین و برترین سرمربی ایران و ایرانی 👍🌹
  • پرسپولیس IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    باید مربی سرشناس و بادانش بیارن..
  • ر IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    این تیم یحیی گل محمدی میخواست نه قندل
  • ناشناس IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    آدم بزرگ حرفای سنجیده و بزرگ‌میزنه.بحث آبی و قرمز و زرد و سوسنی ام نیست .هیچ آدمی هم بدون اشتباه نیست .فوتبال و ورزش ایران هم مثل آموزش و پرورش مثل محیط زیستش مثل. کشاورزی مثل اقتصادش مثل بانکداریش و...و...و..از ریشه خرابه ربطی ام به قلعه نویی و ایکس وایگرک نداره .شاید ی روزی که ابر و باد و ما و خورشید وفلک کمک‌کنند بتونیم ولز رک هم بزنیم اما اونا جرقه هستن مشکل سرجاشه .بقول دوستمون قلعه نویی و دانش فوتبالیش در حد لیگ ایرانه و جوابم داده چرا؟چون کیفیت لیگ ایران مثل بازی تیم فوتبالمونه سطح پایین بدون تحرک بدون برنامه بدون استفاده از علم روز دنیا در مباحث مختلف .پس دعوا و بحث نکنیم تا پایه و اساس درست نشه ما روی شادکامی رو نخواهیم دید
  • تاجی IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    ایران 2007 هم بد بازی میکرد، یه نیمه بد بود یه نیمه خوب، اون همه ستاره داشت، استراتژی نداشت، بعد این قلعه نوعی هم تو این دوره تو مسابقه 20 دیقه ایش ،10 دیقش روضه و ...ناله میکرد. مثلا مربیه حرفه اییه، تیم اگر مربی نداشت بهتر نتیجه میگرد، سیستم گواردیولا از کی شده اوت دستی یا بزن زیرش؟!! با این همه تجربه تو دوتا بازی از یه روش بازی کردن مسخرست در حالی که این همه بازیکن خوب داریم. به نظرم اگر مربی بخان بیارن باید یا استرا یا مورایس و یا مربیه تراکتور رو بیارن، چون بقیه ول معطلن
  • محمد حسین NL ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    به این نکته هم اشاره کنید که به دلیل تحریم ها و نپیوستن به FATF که خود تحریمی است و پیامدهای تحریم هایی که ارتباط مالی ایران و جهان را مختل کرده است امکان جذب مربی خارجی وجود ندارد. حتا از یک کشور همسایه هم مربی آورده شود باید با کیف به او مرد بدهند. هیچ برنامه ای هم برای بهره مندی از کلاسهای مربی گیری فیفا در کار نیست تا مربی های مستعد ایرانی فراتر از سمینارهای کوتاه چند روزه ای که هر ازگاهی برگزار می شود بتوانند از دست آوردهای آموزشی نوین فوتبال بهره مند شوند. مربی های کشورهایی با درآمدهای اندک و اقتصادهای کوچک فقط به یاری کلاسهای آموزشی مستمر به سطح بالاتری می رسند و نتیجه هایی چون کار مربی مراکش در جام جهانی را رقم می زنند. فوتبال هم چون همه چیز ایران جون تنش های، مداوم ایران و قدرت های بین المللی را می خورد.
  • نبی‌الله IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    بعد بازی با ژاپن کسی جلودارش نبود و خیلی یکه‌زیاد حرف می‌زد!!! اینکه نقطه عطف فوتبال ما اینجا شروع شده !!! مربیان ایرانی اگر روزی دانش‌هم داشته باشن در این سیستم مریض نتیجه‌گرا ، کاری از پیش نمی‌برند، همانطور که کی‌روش نبرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی