نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۲۴
پلیس: ورزشکاران و بازیگرانی که برای «کوروش کمپانی» تبلیغ کردند، متهم هستند
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از ورود این پلیس به پرونده «کوروش کمپانی» خبر داد.

سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه در پی تبلیغات خارج از ضوابط و پایین تر از قیمت بازار شرکتی با عنوان «کوروش کمپانی» برای فروش گوشی تلفن همراه، مراتب در دستور کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار داده شد، افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که اعضای این شرکت با تبلیغات گسترده و سوءاستفاده از برخی چهره های شناخته شده (سلبریتی‌ها) با تبلیغ فروش گوشی تلفن همراه به قیمت پایین با دریافت مبالغی با وعده تحویل ۴۵ روزه اقدام به ثبت نام از شهروندان کرده اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه متهم اصلی این پرونده قبل از تشکیل پرونده متواری شده است، عنوان کرد: با اقدامات صورت گرفته یکی از اعضای اصلی این شرکت بازداشت و دو نفر دیگر تحت تعقیب می باشند و با هماهنگی دستگاه قضایی تمام اموال متهم اصلی پرونده توقیف شد.

رحیمی با اشاره به اینکه متاسفانه در جریان فعالیت این شرکت برخی افراد سرشناس و شناخته شده اقدام به تبلیغ برای این شرکت کرده اند که به اتهامات آنان هم رسیدگی خواهد شد، بیان داشت: افرادی که اقدام به ثبت نام گوشی از این شرکت کرده اند با به همراه داشتن مدارک و مستندات خود به منظور تشکیل پرونده و انجام اقدامات بعدی پلیس امنیت اقتصادی فراجا واقع در ابتدای مرزداران مراجعه کنند.

رحیمی افزود: راه اندازی پلیس امنیت اقتصاد دیجیتال به ما این امکان را می دهد که با رصدهای صورت گرفته مانع از فعالیت مجرمان در این حوزه شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • گودرزی US ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    افرادی که برای این کمپانی تبلیغ کرده اند ماشاءالله... هم ستاره گان!!!!ورزشی هستندوهم ستاره گان تابناک دنیای هنر !!!!! هستند باز هم ماشاءالله...همه در آمد خوب و جزء افراد پولدار رشته های خود می باشند.اخه چرا برا ی گول زدن مردم تمام حیثیت خودتان را به پول می فروشید؟ پهلوان !!!! هادی چوپان کم داری؟آقای!!!!! فوتبالیست کم داری؟آقای هنرمند!!!!!کم داری ؟ لعنت به این پول و لعنت به دوستداران پول که حاضرند برای آن هر کاری بکنند.
    • بیک سردارسرخ HU ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
      کی مجوزدار این شرکت کارکنه بنظرمن نه سینماگرا نه بازیکنا هیچ مقصر نیستن چون بهش مجوز دادن دولت بگیرین
    • عابد IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
      اصل کاری کسیه که مجوز داده ... اصل کاری کسیه که نظارتی نکرده که ببینه این برندی که داره تبلیغ میکنه اصلا مجوز داره ... اصل کاری ها رو بچسبیم نه فرعی ها رو ... یه زمانی خود صدا و سیما پدیده شاندیز رو تبلیغ می کرد مگه پاسخگو بود که الان هنرمندا پاسخگو باشن ...
  • خشایار NL ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    آدرس غلط به مردم ندین. اگه کوروش کمپانی مجوز نداشت حرفتون کاملا درست بود ولی وقتی مجوز اتحادیه داره، وقتی سایتش از ای نماد مجوز گرفته و ... چه خلافی انجام دادن؟ همون زمان که تو شبکه های مجازی و لندن نشین از کلاه بردار بودن کوروش کمپانی میگفتن خبرگزاری های داخلی چندتاشون از با مجوز بودنش حرف زدن و هنوز مطالبشون هست. تبلیغ جایی که مجوز و قانون داره کاملا طبیعی هست، اگه جرم هست که حکم صدا و سیما برای تبلیغ چای دبش و شاندیز مشهد کی صادر شده ما خبر نداریم؟
    • محمودرضا IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
      درود بر شما اینها میخوان برای فرار کردن از مسئولیت این کلاهبرداری، توپ را تو زمین یه سری از این ورزشکارها و هنرمندان بیندازند
  • کاربر جدید IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    پس وظیفه پلیس امنیت اقتصادی چیست ؟ این شرکت اگر مجوز فعالیت داشته پس اشکالی متوجه سلبریتی ها نیست و اگر مجوز اقتصادی نداشته که وای بر مسئولان امنیتی کشورمان !!
  • محمد IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    این حرفا واسه بستن دهن مردمه تبلیغات کالای مجاز،جرم محسوب نمیشه
  • سهراب IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    اگر صدا و سیما را هم برای تبلیغات پدیده شاندیز و شامپو های رویش مو ووووکه همشون کلاهبردار از آب در اومدن تحت پی گرد قرار دادن خوب می تونن اینجا هم ورود بکنن
  • ۰۰۰ IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    من دلم میخواد یکی از این آدمهایی که به هنرمندا اعتماد و گول تبلیغات رو میخورن رو ببینم چه شکلی هستن... واقعا ا....هرکسی به اینا اعتماد کنه
  • کامران IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    حالا صداوسیما که برای چای دبش تبلیغ کرده؛چی؟!!!
  • ایران IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    شبکه های تلویزیونی وشبکه های اجتماعی هم باید جواب پس بدهند.
  • بببببب IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    نوش جونش مقصر اصلی مردم طمع کار هستند و البته اون کسانی که تبلیغ کرده اند
  • سید جواد IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    همه رو بازداشت کنید
  • pj IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    دولت می خواهد به این طریق هنرمندان راتخریب کند والا دنبال خلاف کارنمی گرده ، اینهمه اختلاسگرهمه شان آزادمی گردند مردم توبورس آنهمه ضرر کردند وچه کسایی مردم راتشویق به سرمایه گذاری دربورس کرده بودند !
  • سینا US ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    اول باید خوده پلیس جوابگو باشه چطور اجازه دادند یه سرباز فراری فعالیت کنه.. دوم کساییکه مجوز دادند.. سوم مسولانی که پلمپ رو باز کردند.. ضمنا یکی بگه اینا و کلا اختلاس گران و.. و.. و.. چه جوری از گیت های فرودگاه خارج میشند؟؟؟ شنیده هاحاکی از اینه یکی از فرزندان روسا این آقا رو از فرودگاه خارج کرده.. برای شفافیت هم شده توضیح بدین.. در آخر تمام کسانیکه پول دادند دستگیر بشن.. بخاطر طمع.. اینها مملکت رو خراب کردند... هرجا می‌بینید هستند.. صف خرید خودرو.. دلار.. سکه.. سهام.. اینها باعث هرج و مرج و گرونی هستند..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی