نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
۲ |
۲
واکنش عضو جدید پرسپولیس به انتصابش
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد انتصاب وی و طباطبایی به عنوان اعضای هیات مدیره این باشگاه واکنش نشان داد.

ابراهیم شکوری در مورد دوره مربیگری دروازه‌بانی فوتبال درجه A آسیا، توضیح داد: این دوره بالاترین سطح دروازه‌بانی در آسیا است و چندین سال طول کشید تا این دوره در ایران برگزار شود و به دلایل مختلفی این دوره برگزار نشده بود.

وی ادامه داد: هارون به عنوان یکی از بزرگترین مدرسان AFC در این دوره حضور داشت و مدرسی دوره را بر عهده داشت و مربیانی که در لیگ‌ برتر و تیم‌های ملی فعالیت می‌کنند در این دوره حضور داشتند.

وی افزود: با توجه به الزامات AFC مبنی بر اینکه تیم‌هایی که قرار است در لیگ قهرمانان آسیا و جام ملت‌های آسیایی حضور پیدا کنند، نیاز است از مربی دروازه‌بان‌هایی استفاده کنند که این مدرک را به عنوان بالاترین مدرک داشته باشند، بنابراین اقدام به برگزاری دوره کردیم.

سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه سطح دوره بالا بود و امیدواریم دوره‌هایی که تاکنون برگزار نشده است را در کشور برگزار کنیم، اظهار کرد: دوره‌های AFC به چند بخش تقسیم می‌شود که مربوط به مربیگری است که در آن بسیار پیشرفته هستیم اما در دوره‌های بدنسازی، دروازه‌بانی و آنالیز عقب هستیم و باید به سمت برگزاری این دوره‌ها که در آن نقطه ضعف داریم حرکت کنیم.

شکوری ادامه داد: قرار است دوره سطح بالای بدنسازی را نیز طی هفته آینده با حضور یک مدرس بین‌المللی برگزار کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی