نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
انتقاد شدید رئیس اسبق سازمان ورزش از تاج/ جای اعزام مسئولان به قطر زیرساخت‌های حضور زنان را تکمیل کنید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس اسبق کمیته ملی المپیک گفت: ای کاش به جای صرف هزینه‌های هنگفت برای اعزام مسئولان فوتبالی به جام ملت‌ها زیرساخت‌های حضور بانوان در استادیوم را تکمیل می‌کردید.

مصطفی هاشمی‌طبا، معاون رؤسای اسبق جمهور در دوران زنده‌یاد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و همچنین سیّدمحمد خاتمی، در گفت‌وگویی که با خبرورزشی انجام داد، درباره راه‌های صرف هزینه در فوتبال به جای اعزام بیش از حد مسافران به جام ملت‌های آسیا خطاب ب مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: «وضعیت یک بام و دو هوای حضور بانوان در استادیوم ها نمونه دیگرش است. اینکه می‌گویند زیرساخت‌های لازم برای استقرار بانوان در ورزشگاه وجود ندارد که البته من با راست یا دروغ این حرف کاری ندارم.»

وی افزود: «اگر واقعاً این حرف درست است پس چرا هرچه زودتر زیرساخت‌های لازم برای حضور بانوان را ایجاد نمی‌کنید؟ خلاصه شخصاً با این قبیل هزینه‌ها موافق نیستم و راضی نیستم پول فدراسیون فوتبال در این مسیر هزینه شود.»

متن کامل این گفت‌وگو را می‌توانید اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دهاتی هستم IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    آقای هاشمی طبا فراموش نکنید که آنچه امروز بنام ورزش و فوتبال هست با کم و زیادش همانیست که شما و امثال شما بدست آیندگانشان سپردید ، چه کاشتید و کاشته اند که امروز توقع بار و محصول خوب دارید ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی