نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
نکونام: این آدم بی‌سروپا بیخود می‌کند؛ اصلاً کی هست؟/ تکرار می‌کنم، قطعاً دوست ندارند من نتیجه بگیرم/ اطلاعات غلط در سایت می‌گذارید!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

جواد نکونام در نشست خبری پایان بازی با صنعت نفت به غیبت هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.

جواد نکونام پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل صنعت نفت گفت: اول از همه کسب ۳ امتیاز را به هواداران تبریک می‌گویم، جای آنها خالی بود. به خاطر اینکه نه سیخ بسوزد و نه کباب، تیم ما را هم از حضور هواداران محروم کردند.

وی ادامه داد: خوشحالیم که بازی را توانستیم ببریم و ۳ امتیاز را به هواداران تقدیم می‌کنیم. تمام تلاش‌مان را کردیم که بازی خوبی انجام دهیم. می‌دانستیم برای تیمی که شرایط خوبی در جدول ندارد در نیم‌فصل دوم هر ۱۵ بازی مرگ و زندگی است. در نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم و توانستیم موقعیت گل ایجاد کنیم. در نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم و گل زودهنگامی که در نیمه دوم زدیم باعث شد موقعیت‌های دیگری به دست بیاوریم و بازی را با اختلاف ۲-۳ گل ببریم.

نکونام یادآور شد: بازی را سخت کردیم و در اواخر بازی حریف ما را تحت فشار گذاشت ولی خداراشکر موقعیتی به آنها ندادیم. در نیمه اول طبیعی بود که خیلی خوب نبودیم ولی در نیمه دوم خوب بازی کردیم و توانستیم ببریم. باید ادامه دهیم و ببینیم در ادامه مسیر چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی استقلال در واکنش به این موضوع که تیمش در همه بازی‌های داخل خانه به پیروزی رسیده ولی این آمار را در بازی‌های خارج از خانه ندارد، گفت: من به آمار توجهی ندارم. در هر بازی تلاش می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم، هر اتفاقی بیفتد شرایط خاص فوتبال است.

نکونام در واکنش به این موضوع که اختلافات ابتدای فصل، در حال حاضر و در شروع نیم فصل دوم هم ادامه پیدا کرده و باعث نگرانی هواداران شده است، خاطرنشان کرد:  همه خسته شده‌اند و هیچ جانی برای ما نمانده است. به جای اینکه شمشیر به دست یاران خودمان بدهیم تا بروند بجنگند، شمشیر را از آنها می‌گیریم و خودمان را خلع سلاح می‌کنیم. نیم‌فصل اول همین داستان بود و الان هم همین داستان است.

وی افزود: باز هم می‌گویم و تکرار می‌کنم که قطعاً دوست ندارند من نتیجه بگیرم و اگر شهامت داشته باشند می‌توانند بگویند بله ما نمی‌خواهیم نکونام نتیجه بگیرد. من به پشتیبانی تیمی که دارم زحمت می‌کشم و کارمان را انجام می‌دهم و به برد و باخت نگاه نمی‌کنم. در فوتبال باید همه تیم‌ها لذت ببرند. ما آرامش نداریم و هر روز از قصد و عمد یک داستان برای ما درست می‌کنند. به یک بازیکن کمتر پول می‌دهند و به یکی دیگر بیشتر. قرارداد بازیکنان را درست نمی‌کنند و یک روز مانده به بازی‌ها قراردادها را امضا می‌کنند.

نکونام اظهار کرد: مشکلات ما مشخص است و هواداران می‌دانند اینها همه کار می‌کنند که تیم نتیجه نگیرد. من اول فصل گفتم و الان هم می‌گویم که هیچ چیزی فرق نکرده و همه جوره ما را اذیت می‌کنند و تحت فشار می‌گذارند. الان هم یک آدم بی‌سروپا می‌آید و درباره نظرات من می‌خواهد حرف بزند. متأسفانه آنقدر می‌خواهند فوتبال را کوچک کنند، که آدمی که معلوم نیست چه کسی است بیاید درباره صحبت‌های من حرف بزند. ایشان بیخود می‌کند که بخواهد جواب من را بدهد، اصلاً کی هست؟ همین که وجود نمی‌کند به کمپ و سمت رختکن بیاید معلوم است که چه کار می‌کند.

سرمربی استقلال گفت: اینها یکسری آدم هستند که دشمنی با من را به استقلال کشاندند. با من دشمنی دارید مشکلی ندارد و می‌توانیم از هم خوشمان نیاید ولی باید با هم کار کنیم و استقلال موفق باشد. تلاش‌مان را می‌کنیم ولی این کارها واقعاً خسته کننده شده و نمی‌دانیم چه کار کنیم. چرا کسی الان درباره بازیکنانی که به تیم‌های دیگر دادند صحبت نمی‌کند؟ چرا کسی درباره سعید مهری صحبت نمی‌کند که جدا شده است؟ بیایند توضیح بدهند. درباره هر چیزی که دلشان بخواهد توضیح می‌دهند.

نکونام در پاسخ به این پرسش که اخطارهایی که بازیکنان استقلال گرفتند درست بود؟ گفت: زمانی که در فولاد بودم، با نساجی بازی داشتیم، بازی ۲ بر صفر برده را ۳ بر ۲ باختیم و مشخص بود که من باید ببازم. در آن بازی هم حسن اکرمی داور بود. امروز ۵ کارت گرفتیم و در صورتی که صحنه‌هایی را برای حریف نمی‌دید. صحبت‌کردن درباره آن بی‌فایده است. اینقدر مشکلات داریم که نمی‌توانیم برویم جایی جواب پس بدهیم. با همه داریم می‌جنگیم و داور هم روی آن؛ مشکلی نیست.

وی در پاسخ به این سوال که او هم از داور اخطار گرفت؟ خاطرنشان کرد: من جواب شما را نمی‌دهم چون شما اطلاعات غلط در سایت می‌گذارید. شما چطور به دروغ می‌گویید که ما ۲۶ بازیکن داریم. شما الان ۲۷ بازیکن من را بشمارید اگر بودیم من همین جا خداحافظی می‌کنم و می‌روم. به مردم دروغ نگویید. وقتی به من می‌گویند بازیکنان لیست مازادت را نبر، امید و جوانان‌ات را هم نبر، ۲ بازیکن مصدوم داریم و ۲ بازیکن هم در تیم ملی داریم، چند نفر می‌شویم. آمار دروغ به مردم نگویید، اول فصل هم یک چیز اشتباه گفتید و مجبور به عذرخواهی شدید.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که دو هفته بعد تیمش باید با سپاهان بازی کند، آیا دوست دارد که این تیم بازی‌های معوقه‌اش را انجام دهد و بعد با استقلال بازی کند؟ تصریح کرد: ما اینقدر مشکل داریم که فکرمان به این چیزها نمی‌رسد. ما تمرکزمان روی کارمان است و اگر از اینجا بروم بیروم نمی‌دانم مشکل جدیدی برای ما درست می‌کنند یا نه، ولی چو فردا رسد فکر فردا کنیم.

نکونام در خصوص انتخاب سرپرست تیم یادآور شد: درباره سرپرست تیم صحبتی نکردیم و فعلاً آقای خواجه‌گیری کنار ما هستند و کار می‌کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که صحت دارد که او گفته اورونوف را نمی‌خواهد، عنوان کرد: شما یک مصاحبه از من پیدا کنید که گفته‌ام این بازیکن را نمی‌خواهم.

نکونام در واکنش به اینکه گفته می‌شود در این خصوص ویسی از او پخش شده است، گفت: ویس ضبط کردن که کار اینهاست و مشکلی ندارد ویس من را بیرون بدهند و ببینیم چه کسی را می‌خواستیم یا نمی‌خواستیم. من گفتم اورونوف و دو بازیکن ایرانی را می‌خواهم و اگر می‌خواهید فقط یک بازیکن خارجی برای من بگیرید، نمی‌خواهید بگیرید؛ بله این را گفتم. من گفتم اورونوف و ۲ بازیکن ایرانی می‌خواهم که به کارم بیاید. بعد از آن دیدیم که اورونوف تصمیم گرفت به پرسپولیس برود.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه بعد از پیوستن ماشاریپوف از جذب اورونوف منصرف شده است، تصریح کرد: ۶ ماه پیش و زمانی که اورونوف در بازی رفت نوبهار مقابل نساجی در لیگ قهرمانان بازی کرد، نامه زدم و گفتم این بازیکن را می‌خواهیم. پرس و جو کردیم که این بازیکن قرارداد ندارد و قراردادش هم ۲۰۰ هزار دلار در نوبهار بوده است، در صورتی که تا جام ملت‌ها این اتفاق نیفتاد. ماشاریپوف یک دفعه آزاد شد و ما این بازیکن را گرفتیم، اورونوف هم به درد ما می‌خورد در صورتی که ۲ بازیکن ایرانی هم می‌گرفتیم که بتوانیم با سیستمی که دوست داریم بازی کنیم. باید نسبت به بازیکنی که می‌گیرم سیستم‌ تیم را بچینم. ما معضلی داریم که نمی‌دانیم چه کار باید انجام دهیم.

نکونام، در خصوص اینکه گفته می‌شود در خصوص پرونده امیرحسین حسین‌زاده پنجره استقلال دوباره بسته شده است، گفت: در خصوص این موضوع هیچ اطلاعی ندارم و این موضوع مربوط به مدیریت باشگاه می‌شود و مدیر باشگاه باید پیگیر آن باشد.

وی در واکنش به اینکه صحبت‌هایی که مبنی بر جدایی رضا میرزایی از استقلال مطرح شده است، خاطرنشان کرد: این بازیکن هنوز شرایط بازی پیدا نکرده تا ما بتوانیم تصمیم‌گیری کنیم. اگر بتواند زود به تیم اضافه شود شاید از او استفاده کنیم و اگر این اتفاق نیفتد به صورت قرضی یا دائمی انتقال پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: دلیل عدم حضور نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال - صنعت نفت/ مشکلات سرمربی و مدیرعامل ادامه دارد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۳
  • تاجی اصیل IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    بابا خداوکیلی تموم کن دیگه جواد.. خسته شدیم بخدا دیگه از دست غر زدنهات! اینکه به باشگاهی که هزار میلیارد بدهی داره لیست بازیکنهایی رو بدی که هر کدومشون توی اروپا به دلار و یورو حقوق میگیرن و خودت هم میدونی بازیکن توی این شرایط اروپارو ول نمیکنه بیاد ایران بازی کنه! فقط و فقط بهونه گیری هستش ولاغیر! خطیر تا همین الانشم شاه کار کرده واقعا ولی از خودش گذشته و داره حرف میشنوه که باشگاه به یکباره اعلام ورشکستگی نکنه! اینکه تو دوست داری یه مدیرعامل باشه که فقط به تو چشم بگه رو درک میکنم! اینم درک میکنم که تیم خبریت با حجت کریمی ریختین روی هم تا خطیر رو بزنین ولی هوادار استقلال گناهی نکرده که داره حرص و جوش این باند بازیهای تورور میخوره.. آقا شرایط همینه میتونی بسم الله بمون هوادار هم پشتته تیمو قهرمان کن! نمیتونی لطفا برو بخدا خستمون کردی ثانیه ای پنجاه تا مصاحبه بر علیه خطیر میکنی و تیمو اعصاب هوادارو بهم میریزی.. بابا ما چه گناهی کردیم آخه...
    • من IR ۰۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
      خیلی هوچیگر هست و داد و هوار راه میندازه ، اصلا ازش خوشم نمیاد ، جان هر کی دوست داری قهر کن استعفا بده ولی اینقد پرحرفی بی دلیل نکن سرمون رفت
    • علیمحمد US ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
      تاجی اصیل را بنویس لنگی اصیل
    • حسین IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
      دوستان عزیز جوادنکونام لالیگایی سربلندی استقلال را می خواهد و دوست دارد قهرمان شود جواد وعلی خطیر با کنار گذاشتن اختلافات وهمدلی می توانند استقلال را به روزهای اوج بیاورند خدا خیر بدهد آقای دبیر که بزرگی کرد وجواد خان و علی خطیر را آشتی داد تکرار خطا ما را نسزد ما عاقبت تفرقه را می دانیم جوادجان وعلی خطیر شما را به مقدسات قسم اختلافات را کنار بگذارید البته جناب افضلی و علی آقا محمدی باید کمک کنند و وزیر محترم ورزش هم ورود کند جوادنکونام لالیگایی توانايي شما خیلی بالاست شما می توانی با همین بازیکنان استقلال را قهرمان کنی وفقط وفقط آرامش نیاز دارید آقای خطیر شما هم لطفا لطفا لطفا آرامش به تیم بدهید وبه خاطر استقلال وهواداران غرور را کنار بگذارید وبا نکونام همدل باشید ما هواداران دلسوخته استقلال هم دعای خیرمان پشت سرتان هست به امید سربلندی استقلال بزرگ
  • حسن ۳۱ IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    نکونام فقط کمی خجالت می‌کشد که بگوید مسی را می خواهم ، استقلال آنقدر بازیکن دارد که قرارداد مهری و مطهری را فسخ کرد ، مهاجم آرژانتینی دارد ، مدافع برزیلی هم خرید ، مگر سایر تیم ها مارادونا را دارند که استقلال ندارد ؟
  • رضا IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    ادب مرد به زدولت اوست
  • مجتبی IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    یا داره غر میزنه،یا داره بد بیراه میگه.حالا تو لیگ اسپانیا بازی کردی فکر کردی چه خبره آخه
  • محمد IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    جواد حالا درسته لالیگا بودی ولی کم غر بزن ما هوادارا رو خسته کردی مهاجم ارژانتینی مدافع برزیلی هافبک ازبک خوبم برات گرفتن با زیکنایی که داری بعد سپاهان بهترینن
  • آکی US ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    مشکل نکونام است، خودشیفته است و توهمات بزرگی دارد. او را از استقلال بیرون کنید
  • برره IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    بازی تیم بالا برره و پایین برره هم سه امتیازی بود!
  • اردشیر IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    وقتی نکونام با این ادبیات در مورد معاون باشگاه حرف میزنه فقط شأن و شخصیت خودشو زیر سئوال میبره .
  • اردشیر IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    مگه استقلال چاله میدونه که تهدید میکنی اگه جرات داره بیاد رختکن تیم یا اینکه به معاون باشگاه میگی بی سر و پا اینجوری فقط شخصیت خودت زیر سئوال میره کس دیگری طوریش نمیشه.
  • پرسپولیسیم باافتخار IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    امسال هم جام به صاحب اصلیش یعنی ارتش سرخ آسیا میرسه دبل قهرمانی میکنیم پرسپولیسی بودنم آرزوست
  • امید IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    دقیقا دست آوردت چیه بااین همه ستاره چلنگر هم نتیجه میگیره
  • محمودی IR ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    آقا والا ما هواداران خسه شدیم آقای نکونام علیرغم تموم احترامی که برات قائل هستیم ولی تورو خدا بس کن دیگه حتی اگه قهرمان هم بشیم ارزش ندارد خطیر هر کاری حتی بیش از توانش برا شما انجام داده کمک کن تمرکزش رو اهداف بزرگی که داره بزاره ما هواداران عاقل تر از اینکه شما هستید فکر میکنیم
  • دوستاره IR ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    آقاجواد تو درمکتب پاس بزرگ شدی.پاسی که اخلاق سرلوحه تمام مربیان این تیم بوده.باور کن مردم میفهمن کی واقعیتو میگه تااینجاکه خوب نتیجه گرفتی خواهشن بقیه راهم باهمین فرمان ادامه بده
  • رب گوجه پولیس IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    جواب به تاجی اصیل من مطمئنم تو خود خطیر یا نوچه هات هستن که این مطلب رو نوشتن
  • مزد بگیران خطیر CZ ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    منظور همین مزدبگیران رسانه ایش داخل خبر ورزشی هم هست
  • نقی بهجت IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    این نوع ادبیات و دیالوگ بیشتر از همه به خودت صدمه میزنه، لطفا از هوادارها هم مایه نزار...اگه برخلاف منافع باشگاه حرکت کنی شک نکن که بیرونت می کنیم.
  • حامد IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    پیشکسوتان باشگاه استقلال کجا هستند؟ هیات مدیره و در راس ان رئیس هیات مدیره دقیقا کجا هستند؟؟ چرا برای حل اختلافات عمیق بین مدیرعامل و سرمربی تیم اینقدر بی تفاوت هستند
  • پارساخان IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    بخاطر جنگ کیسه کشا با همدیگه و فحاشی تهمت و افترا و الفاظ رکیک و استدلال خارج از عرف و منطق دخالت در همه مسایل فوتبالی و درگیری با داوران و رسانه ها و دست اندرکاران لیگ با این رفتارها هیچ فوتبال ایران درست نخواهد شدو شاید هم به لجن کشیده شود و انتظار داریم که قهرمان آسیا شویم!!!!!
  • علی IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    نکونام حتی اگر تیم را قهرمان هم بکند ارزشی ندارد
  • مهدی IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    بخدا قسم آقای جواد نکونام وقت وقت داره شعار میده بهترین بازیکنان رو داره این از ترس این که قهرمان نشه از استقلال بیرون نندازن بیرون داره شیرین کاری میکنه
  • محمد DE ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    بابا بس کن دیگه یحیی امپراطور همتون یه انگشتش نمیشد از معرفت سنگینی
  • محمد DE ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    بس کن دیگه مثل یحیی علی دایی مهدوی‌کیا و علی کریمی نمیشی
  • هومن IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    متاسفانه این مشکل بسیاری از ستاره های ما دارند و مشکل خودبزرگ بینی دارند آخ برادر تو کی هستی که این همه دشمن داری آخه به چی تو دشمنی کنند و اصلا شما از فوتبال حرفه ای اروپا هیچ چیز یاد نگرفتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی