نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
آخر و عاقبت کارت‌های مفت در فوتبال ایران/ در آسیا به اسم طارمی کاری ندارند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خطاهایی که در لیگ برتر ایران بعضا با کارت زرد هم مواجه نمی‌شود در میادین بین المللی کارت قرمز دارد.

این فقط محمد دانشگر نبود که مفت اخراج شد. بازیکنان ایرانی کلاً راحت و بی‌دلیل کارت زرد و قرمز می‌گیرند و امروز هم چند بازیکن استقلال از جمله رضاوند اخطار گرفتند. دانشگر جایی خطا کرد (آن هم با شدت) که هیچ خطری دروازه سپاهان را تهدید نمی‌کرد اما او بی‌دلیل احساساتی شد و تیمش را ۱۰ نفره کرد. یک بخش از این خطاهای شدید واقعاً دلیل خاصی ندارد و در موارد بسیاری دیده شده که بازیکنان به دلیل اعتراض بی‌مورد به داور کارت می‌گیرند که این هم عجیب است و معمولاً از سوی باشگاه یا سرمربی تذکری به آنها داده نمی‌شود یا اگر داده می‌شود هیچ فایده‌ای ندارد. 

در لیگ قهرمانان آسیا که VAR هم داریم داوران سختگیری بیشتری دارند و البته مصلحت‌اندیشی کمتر. همین خطای دانشگر به احتمال بسیار زیاد در لیگ خودمان کارت قرمز نداشت (شاید زرد هم نداشت) اما در آسیا قضیه فرق می‌کند. در همین لیگ قهرمانان آسیا ۲ سال است که استقلال حذف می‌شود اما در ایران ۳۰ سال است که الکی می‌گویند اجازه نمی‌دهیم تیم‌های بدهکار در لیگ برتر شرکت کنند! این مصلحت‌اندیشی داخلی در خارج از مرزها دیده نمی‌شود یا کمتر دیده می‌شود و بارها و بارها ما چوب همین مسئله را خورده‌ایم. تصاویر آهسته صحنه اخراج دانشگر نشان می‌داد که او خطای بی‌مورد و البته خشنی انجام داده و مستحق اخراج است، اخراجی که مثل گل نزدن‌های فرشاد احمدزاده خیلی به سپاهان لطمه زد؛ حتی در جام ملت‌های آسیا طارمی مقابل سوریه اخراج شد که درست به نظر می‌رسید و اعتراض ما به کارت اول او فقط «نمایش‌» بود و هیچ فایده‌ای نداشت.

نکته مهم اینجاست که در آسیا به اسم بزرگ مهدی طارمی کاری ندارند و خطاهای سنگین را با کارت قرمز جریمه می کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • BOY IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    خدا را شکر
  • عدالت خواه IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    درست همین خیال پردازی ها رو تیم پیروزی تهران تو آسیا داره...
    • K.m.g DE ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
      وقتی در مورد یک موضوعی بحث کارشناسی میشه لطفا توهم و عقده رو کنار بذارید و اصل موضوع رو قضاوت کنید. اصلا این مطلب چه ارتباطی با پرسپولیس داره که شما اینجا عقده گشایی میکنی اسم این تیم پرسپولیس هست و با پیروزی گفتن شما هم هیچ چیزی تغییر پیدا نمیکنه فقط نشون میده که چقدر عقده در دل داری همین و بس.
  • ادریس IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    بازی کردن طارمی و بیرانوند و چندتا توی تیم ملی دیگه ظلم بزرگ به استعدادهای پشت خط تیم ملی است .
  • بهمن IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    واقعا وقتی در مسابقات. خارجی ور صورتی کهv a r هست چه لزومی دارد که بازیکنان آنقدر با داور بحث کنند وقتی رفتار بازیکنان ژاپنی و کره ای رو با داور میبینیم خجالت می‌کشیم که چرا ایرانی ها آنقدر باید معترض باشند
  • ناشناس IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    اسم بزرگ مهدی طارمی؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
  • Man IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    توهم ناداوری نه فقط در فوتبال که با کل ورزش ما عجین شده.شاید در ابتدا وسیله ای بوده برای فرار مربیان از هجمه های بعد از باخت که بعدها با حمایت نویسندگان ورزشی و مجریان برنامه های ورزشی و... تبدیل به فرهنگی شده در اذهان تک تک ما و حتی ورزشکاران حرفه ای ما.شاید جمله (به داور باختیم) خیلی برای همه ما آشنا باشد.ولی باید بدانیم که در درجه اول به ذهن منفی گرا و از پیش بازنده خود باختیم.چه بسا در جام ملت های اخیر قبل از بازی با قطر همه اعضای تیم ملی و بخصوص کادر فنی با اعتراض آماتورگونه به انتخاب داور کویتی خودشان به دست خودشان برای تیم حاشیه درست کردند.همچنین در مطلبی نوشته شده بود سناریوی باخت ایران به قطر از زمان اعتراض بازیکنان و کادر فنی به داور بخاطر خطای رو طارمی استارت خورد.و در پایان صحنه فریادهای بی مورد رامین رضاییان بر سر مهاجم سرنگون شده الهلال در دقایق پایانی بازی و در شرایط مساوی یک یک را یادآوری می کنم که سبب از بین رفتن تمرکز در تیم شد و نهایتا در وقت های تلف شده با دریافت دو گل دیگر بازی را واگذار کردیم.پس (چشم هایمان را بشوییم و جور دیگری ببینیم)
  • جاسم IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    کدام اسم بزرگ شما دارید بزرگش میکنید
  • محمد IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    خخخ. (اسم بزرگ فقط مولا علی) تمام
  • عامو IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    اسم چی ،گندش کردید این دله را

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی