جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸
۲ |
۳
محرومیت یک استقلالی دیگر هم تکذیب شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم استقلال امروز در حالی بازی با صنعت نفت را یک بر صفر به سود خود به پایان برد که بازیکنانش با کارت‌های متعددی از سوی حسن اکرمی مواجه شدند.

تعداد کارت های زردی که داور مسابقه استقلال – صنعت نفت به آبی‌پوشان داد، صدای بازیکنان این تیم و کادر فنی را در آورد و جواد نکونام هم در کنفرانس خبری بعد از بازی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

بعد از این بازی اعلام شد، آرش رضاوند و مهدی مهدی‌پور ۴ اخطاره شده اند و بازی با ملوان را از دست دادند که به نظر می‌رسد در مورد مهدی مهدی‌پور اشتباه شده است. او هنوز ۴ اخطاره نشده است و می‌تواند در بازی با ملوان به میدان بیاید.

همچنین محرومیت جواد نکونام در بازی با ملوان مورد تایید نیست، به این خاطر که حسن اکرمی بعد از آمدن به کنار خط به حمید رضا رجبی کارت زرد نشان داد نه جواد نکونام.

مصاف ملوان – استقلال در هفته دوم لیگ برتر از دور برگشت پنج شنبه آینده در انزلی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: نکونام رفت و برگشت؛ اشتباه با تصاویر تلویزیونی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    اشتباه نشده با دستور وزارت ورزش یک کارت زرد رو پاک کردن فدراسیون کمیته داوران کمیته انضباطی زیر مجموعه وزارت ورزش هست
  • کیسه افکن IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    کارت زرد و نکونام گرفت مگه بخوان باز مثل همیشه طرف کیسه رو بگیرند داوری همیشه بنفع کیسه بوده تو بازی با آلومینیوم دوتا پنالتی پرسپولیس را داور نگرفت تا زمانی وی ای آر نیاد این طرفداری از تیم کیسه در بحث داوری وجود دارد ونتیجه طرفداری از کیسه در داوری را تو بازی با ملوان هم خواهید دید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی