نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
۱۴ |
۲
بازیکن شاکی تمرین استقلال را ترک کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن استقلال به دلیل عدم حل موضوع قراردادش محل تمرین تیم را ترک کرد.

امید حامدی فر بازیکن جوان استقلال روز گذشته در میکسدزون استادیوم آزادی خواستار اصلاح قراردادش شد، ولی از آنجایی که اتفاقی در این خصوص رخ نداده، او امروز محل تمرین تیم را ترک کرد.

ورزش سه مدعی شد حامدی‌فر صبح امروز در محل تمرین آبی‌ها حضور یافت و اعلام کرد که تا حل نشدن مشکلش دیگر در تمرینات حضور نخواهد یافت و پس از آن بدون انجام تمرین، کمپ ناصر حجازی را ترک کرد. باید دید بالاخره وضعیت این بازیکن چه خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • ناشناس IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    کاشکی قبل اینکه یامگا رو مصدوم کنی می رفتی
    • ع ق QA ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
      این چه منطقه ؟! مگه عمدا زده ؟! شما چه تفکراتی دارید عجبا
  • Azzurri IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    مصدومیت حین تمرینات تیمی ناگزیره،حتی باعث پارگی تاندون و دوری بلند مدت و خداحافظی دائمی هم شده!ولی به شخصه تا امروز مصدومیت به این شکل رو نشنیده بودم.مصدومیتی که از ناحیه چشم با جفت پا رفتن تو چشم بازیکن تمرینی با استوک!!!!!حامدی فر ،باید یه جریمه سنگین میشد با این بی احتیاطی شدیدی که باعث شد بازیکن ثابت و بهترین بازیکن این به این وضع دچار بشه و شاید زبانم لال کلا باعث پایان حرفه این بازیکن محبوب بشه!!قتل نکرده،ولی بی احتیاطی گرده با بی‌توجهی کامل!!!!!!حامدی فر تازه مدعی شده باید قراردادش اصلاح بشه و چه بسا شاید انتظار دستمزد بالا داره!!چند درصد باید از قرارداش رو هم کم کنن و تا پایان فصل هم خانه نشین بشه تا درس عبرتی بسه برا این پسر بد،و سایرین که دیگه حین تمرین باعث اتفاق وحشتناکی به این وسعت برا همتیمی خودشون نشن!!!!
  • عادل باشیم IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    هر چیزی رو در جای خودش و به درستی باید تحلیل و قضاوت کنیم بحث حق و حقوق و قرارداد حامدی فر جای خودشه بحث اتفاقات تمرین و ماجرای آسیب یامگا یه مسئله دیگریه ، اگر قرار به تنبیه باشه اونم در جای خودش باید صورت بگیره ، قرار نیست بخاطر رد شدن از چراغ قرمز یا دعوا مرافعه با همسایه و زدو خورد و صدمه زدن یا صدمه دیدن یک فرد به عمد یا سهو ، کارفرما برای خودش نسخه بپیچه و حکم صادر کند ، اینجاست که پای قانون وسط میاد و قانون راه رو نشان میده نه افراد .
    • Azzurri IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
      دوست عزیز، هیچ قانونی برا خطایی به این بزرگی که از سمت این پسر بد سر زده وجود نداره.خود باشگاه باید در این مورد تصمیم بگیره!و واضحه که یه بی احتیاطی بزرگ صورت گرفته،اونم دز تمرین تیمی!!!!!نه از چراغ قرمز رد شده ماشینی و نه دعوایی صورت گرفته!البته جفت پای این پسر بد از چراغ قرمز رد شده اونم تو چشم بازیکن ثابت و مهم تیم.پس هیچ قانونی وجود نداره در این مورد،قانون برا مسابقه رسمی هستش که کارت قرمز و محرومیت از چند تا بازی،به صلاحدید کمیته های انضباطی!الان هم این بازیکن باید از طرف کمیته انضباطی باشگاه به شدت برخورد میشد که نشده متاسفانه!!!!!و حالا ایشون درخواست اصلاح تو قراردادشان شده!!!!تو هر جای دنیا اگر خطایی از هر بازیکنی سر بزنه یا کلا اخراج میشه یا از قراردادش کم میشه و از تمرینات هم منع میشه برا یه مدت معین،این جریمه ها که از سمت باشگاه اصلا صورت نگرفت که حالا ایشان این انتظار رو دارن که بعد از اون اتفاق تلخ بیان تا قراردادش اصلاح و شاید رقمی به قرارداد ش اضافه بشه!!!!!بازیکنی مصدوم شده به اون وضع افتضاح که بازیکن اصلی و مهم تیم و حتی شاید بشه گفت بهترین بازیکن لیگ هم میتونه باشه!!!
  • ناشناس IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    آقای خطیر لطفا مشکل بازیکنان رو حل کن
    • تاج IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
      چه ربطی به خطیر داره
  • ن IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    امید حامدی فرد پسر خوب، لطفا هر جا باشی مواظب خوبی هاتون باشید و از این حادثه درس بگیرید. که اگر درس بگیرید پیشرفت شما بیشتر از پیشرفت هم تیمی هاتون می شه و این می شه اثر مثبت اتفاق ناخواسته ای که افتاد. با امید به روزهای بهتر برای شما پسر خوب فوتبال ایران. همونقدر که برای ارسلان و زبیر و مهری ناراحت هستیم باور کنید برای شما هم هستیم.پیروز و سربلندی را برای همه تون آرزو داریم.
  • ناشناس IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    امید جان برگرد بیا نفت
  • M....g IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    این بازیکن عقده ای ووحشی وبایدزودت ازاینکه خودش قهرکنه بیرون می انداختن،وقتی تنبیه نشه بایدهم قهرکنه،خاک توسرت خطیر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی