توصیه به پرهیز از اختلافات!/ راه حل عجیب مسئولان ورزش برای حل دعوای خطیر و نکونام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون وزیر ورزش از طرفین دعوا در استقلال خواست که از اختلافات پرهیز کنند و از پیگیری وزارت ورزش در این رابطه خبر داد.

اسبقیان معاون وزیر ورزش در مورد اختلاف جواد نکونام و علی خطیر گفته وزارت ورزش پیگیری می‌کند که از اختلافات پرهیز شود و افراد از اختلاف بپرهیزند چرا که به هر حال این موضوعات حل و فصل می‌شوند!

جالب بود نه؟ آفرین به این حجم از رسیدگی و مثبت‌اندیشی! آقای اسبقیان! آقای کیومرث هاشمی! در تمام سال‌هایی که شما کار می‌کنید کدام مشکل و کدام اختلاف با «توصیه به پرهیز از اختلافات» و مصاحبه حل شده که این دومی باشد؟ اگر قبول دارید که استقلال به‌واسطه پرطرفدار بودنش تیم مهمی است که اتفاقاتش مستقیم با اعصاب و روان میلیون‌ها جوان ارتباط پیدا می‌کند، محض رضای خدا دست از این مصاحبه‌های فرمالیته و کلیشه‌ای بردارید و یک کاری بکنید.

البته خیلیی جاها ثابت شده که اگر هیچ کاری نکنید بهتر است اما حداقل توصیه به پرهیز از اختلافات هم نکنید چون اگر قرار بود با توصیه و برگزاری مراسم آشتی‌کنان مشکل حل شود تا حالا شده بود. استقلال و پرسپولیس در حد تیم ملی برای مردم مهمند و در این شرایط اقتصادی فوتبال تنها دلخوشی بخش بزرگی از جامعه است، پس شما بزرگواران هم تلاش کنید که اگر کاری می‌کنید یک کار اساسی و ریشه‌ای باشد. اصلا تا حالا شده که برای یک‌بار خطیر و نکونام را به وزارت ورزش دعوت کنید و ببینید چه می‌گویند؟ تلاشی اگر برای حل مشکلات می‌شود باید عملی باشد نه با مصاحبه و توصیه. اگر به توصیه بود که بسیاری از بزرگان خودِ استقلال توصیه کردند طرفین دعوا به خاطر هواداران کوتاه بیایند اما ماجرا حل که نشد هیچ، بدتر هم شد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی