نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
۰ |
۰
لئون گورتسکا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لئون گورتسکا احساس می‌کند که بایرن مونیخ با نتایج فاجعه‌باری که کسب کرده در دام یک فیلم ترسناک بی‌پایان گرفتار شده است.

به نظر می‌رسد بایرن پس از سه باخت متوالی از رقابت‌های قهرمانی بوندس‌لیگا خارج شده و در خطر حذف از لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد، و هری کین خرید تابستانی از جمله بازیکنانی است که در هفته‌های اخیر افت نگران‌کننده‌ای در فرم داشته است. قهرمان آلمان روز یکشنبه ۳-۲ مقابل بوخوم شکست خورد و گورتسکا اعتراف کرد که تیمش اکنون باید همه چیز را زیر سوال ببرد.

او به DAZN گفت: «مانند یک فیلم ترسناک است که متوقف نمی‌شود. همه چیز در حال حاضر بر علیه ما پیش می‌رود. می‌توانیم دوباره بلند شویم و بگوییم که خوب وارد بازی شدیم. اما بعد احساس حماقت می‌کنیم از اینکه خودمان را به نیم ساعت محدود کرده‌ایم. آخر روز به اشتباهات فردی فکر می‌کنیم و اینطور چیزها. در حال حاضر فکر می‌کنم باید همه چیز را زیر سوال ببریم.»

گورتسکا در پاسخ به این سوال که آیا باور دارد که تیمش همچنان می‌تواند عنوان قهرمانی را کسب کند، گفت: «در حال حاضر نه. صادقانه بگویم.»

تیم باواریایی اکنون هشت امتیاز کمتر از بایرلورکوزن صدرنشین دارد، در حالی که بعد از بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی در لیگ قهرمانان اروپا ۱-۰ از لاتزیو عقب هستند. مربی توماس توخل اذعان کرده که اکنون جنگیدن برای قهرمانی در بوندس‌لیگا منطقی نیست، اما علیرغم فشارهای فزاینده روی سرمربی، یان کریستین دریسن مدیر اجرایی تاکید دارد که او این هفته اخراج نخواهد شد.

توخل در بازی هفته آینده مقابل لایپزیش در بوندس‌لیگا هدایت غول‌های آلمانی را بر عهده خواهد داشت و پس از آن در اول مارس به فرایبورگ می‌رود، و چهار روز بعد در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف لاتزیو خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی