دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
۱ |
۲
کلوب| جنگ اول در استقلال که به صلح آخر نمی‌رسد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سکوت معنادار و عجیب مدیریت استقلال و مصاحبه‌های ادامه دار نکونام خبر از اوضاع ناگواری می‌دهد که دیر یا زود از پس نتایج خوب بیرون خواهد زد.

همیشه گفته‌اند که جنگ و دعوای اول به از صلح آخر است اما انگاری در استقلال قرار نیست هیچ صلحی انجام بگیرد، هیچ کدام از دو طرف علاقه ای به صلح ندارند و انگاری جنگ اول همچنان ادامه دار و معلوم نیست تا کی ادامه یابد و پایان آن چه خواهد شد.

وقتی وزارت ورزش تصمیمی بر تغییر مدیریت ندارد، وقتی مدیریت باشگاه در صدد تغییر کادرفنی است اما فعلا با این اوضاع که همگی به سود سرمربی است جایی برای تغییر وجود ندارد.

وقتی هواداران آبی در کنار نتایج درخشان تیم محبوبشان جایی برای خوشحالی نمی‌بینند چون از آینده تاریک و نامعلوم تیم استقلال بیمناکند و به همین خاطر اصلا به دنبال شادی کوتاه مدت و زودگذر نیستند و تنها با قهرمانی و جام آرام می‌گیرند.

رابطه جدا شده و نامعلوم و نامهربانانه مدیریت و کادرفنی استقلال باعث می‌شود هواداران به تکرار یک شادی قطعی شک کنند، وقتی به تاریخ تلخ یک دهه اخیر نگاه می‌کنند که هیچگاه رابطه هیچ یک از مدیران با کادرفنی تیمشان را صمیمی و خوب ندیده‌اند، جنگ این فصل خطیر و نکونام را تکرار تمامی آن فصل‌های ناکامی می‌بینند.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فارس وفرهیختگان IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    علت اینکه بااینهمه توهین وحمله باندنکونام به خطیروسکوتش جو به نفع این باند هست ۲تاعلت داره یکی خط دهی رفقای نکونام بعنوان پیشکسوت که دل خوشی ازخطیرندارندویکی دیگه ترس مخالفان نکونام ازلیدرهای جیره خواراین باندوبقول فکری ارتش .. توفضای مجازی،که نمونه ش انکارتوئیت اولیایی بنفع خطیرتوسط خودش وگفت آدمین این توئیت رازده امااین فصل علاوه باحمایت های همه جانبه پیداوپنهان مسئولان وزارت ورزش،فدراسیون، کمیته های ۳گانه وسیاسیون بالادستی تنها۷۰۰میلیارد آجرلو برای معیشتی راکم دارند،وعلت ناسازگاری مربی باخطیرولجاجت خطیر برمیگرده به دست پیش گرفتن برای ناکامی احتمالی از اول فصل والان ونداشتن ظرفیت بعداز بالای جدول بودن،،نه فقط نکونان بلکه مجیدی اوایل فصل باآجرلوناسازگاری داشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی