نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
خلاصه صحبت‌های امیر قلعه‌نویی؛ چندبار عذرخواهی کرد اما هیچ انتقادی را نپذیرفت!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

امیر قلعه‌نوبی در برنامه فوتبال برتر چندین بار از مردم به خاطر حذف تیم ملی در نیمه نهایی جام ملت‌ها عذرخواهی کرد اما حاضر به پذیرش هیچ یک از اشتباهاتش نشد.

عذرخواهی شروع امیر قلعه‌نویی در برنامه فوتبال برتر بود. او در طول برنامه و پایان آن هم چندین بار عذرخواهی‌اش از مردم بابت حذف از جام ملت‌های آسیا را یادآوری کرد اما وقتی پای نقدها از سوی مجری برنامه و کارشناسان به میان آمد، حاضر به پذیرش هیچ‌یک از آن‌ها نشد و در مواجهه با تک‌تک سوالات دلیل آورد و موضع خود را توضیح داد.

نمونه‌اش جایی که میثاقی خطاب به سرمربی تیم ملی گفت: استراتژی ما در بازی با قطر باید نسبت به استراتژی در بازی با ژاپن متفاوت می‌بود و در این بازی بر خلاف بازی با ژاپن لازم بود آپ می‌کردیم یا به جای رضا اسدی یا شهریار مغانلو از مهدی قایدی استفاده می‌شد. امیر قلعه‌نویی اما در واکنش گفت: اگر به مهدی قایدی یا محمد محبی بازی می‌دادیم و تیم ملی می‌باخت، آیا آن‌هایی که اکنون از ما انتقاد می‌کنند نمی‌گفتند که تیم ملی به خاطر بازی دادن به مهدی قایدی و محمد محبی باخت؟ امیر قلعه‌نویی در پاسخ به این سوالات برخی از مسایل حاشیه‌ای را هم مطرح کرد.

در جای دیگری سرمربی تیم ملی سن مهدی قایدی را از میثاقی پرسید و تاکید کرد مگر کسی به مهدی قایدی تاکنون در تورنمنتی بازی داده بود! در بخش فنی هم سرمربی تیم ملی به آمارها اکتفا کرد و حتی از ساختار خوب خط دفاعی تیم ملی صحبت کرد. او اشاره کرد ما در بخش حمله هم جزء بهترین‌ها و دو تیم برتر بودیم. موضعی که این سوال را به‌وجود می‌آورد که اگر تیم ملی در بخش دفاعی بی‌عیب بوده و در بخش حمله از بهترین‌ها، پس چرا در جام ملت‌ها قهرمان نشده است!

تیم ملی در جام ملت‌ها عملکرد بدی نداشته؛ بازی خوب هم داشت و از همه مهم‌تر این‌که با شکست ژاپن به نیمه‌نهایی صعود کرد. تا به این جای کار قابل تحسین بود اما به‌طور حتم به تیم  ملی انتقادات بسیاری وارد است اما وقتی امیر قلعه‌نویی معترف به هیچ اشتباه مشخصی نیست، این‌که مدام عذرخواهی کند و بگوید ما اشتباه هم داشتیم، چه سودی دارد؟

و باز تکرار می‌کنیم امیر قلعه‌نویی بارها در برنامه فوتبال برتر از مردم به خاطر حذف تیم ملی عدرخواهی کرد و گفت حتما اشتباهاتی هم داشته‌ایم، اما در طول برنامه و در واکنش به انتقادها و پرسش‌های فنی حتی یک بار حاضر نشد بگوید بله این یک‌جا را اشتباه کردیم. به نظر می‌رسید امیر قلعه‌نویی بیش از آن‌که پاسخ‌گوی سوالات باشد، آمده بود تا ضعف‌های تیم ملی را بخشی از ذات فوتبال معرفی کند و با تاکیدهای چندباره که «فوتبال همین است دیگر»، سعی داشت نقش شانس را بیش از مسئولیت خود نشان دهد.

در پایان با تحسین امر پسندیده عذرخواهی، خوب است یادآوری کنیم لفظ عذرخواهی فایده‌ای برای تیم ملی و مردم ندارد مگر زمانی که اشتباهات با دقت شنیده، پذیرفته و جبران شوند. توصیه‌ای که البته مختص تیم ملی و فوتبال نیست!

در همین ارتباط: قلعه‌نویی: آقای میثاقی حرف منطقی بزنید/ از فرگوسن که بالاتر نیستیم، او هم می‌گوید شانس!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • ن IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    اگر انالیز نکردید پس کادر خوبی نیستید و علی اصغری بازی می کردید اگر انالیز کردید و این بلا را سر تیمتان اورد باز بی کفایت و بی علم فوتبالی هستید و باید زودتر خدا حافظی کنید مربی قطر دو ماه مانده به جام مربی شد و شما یک سال حاصل کارتان چه بود سوگند که میدان های بزرگ با مربیان بزرگ و اروپایی با لیگ برتر فرق دارد شما در لیگ بی در پیکر ایران و لشکری از نیرو در فضای مجازی و حمله به داور و دوران تضعیف تیم رقیب چند جام اوردی و دلیل نمی شود مربی خوبی باشید از فوتبال پپ گواردیولا و یا کلوپ کدام ده دقیقه را می تونی پیاده کنی هر بی سوادی می داند که بازیکن زیر 23سال با دوندگی زیاد و علاقه به پیشرفت چند برابر یک با تجربه کارایی دارد ولی شما ندیدید لطفا خداحافظی کن یا اگر مرد میدانی و برای پول نیستی اعلام کن که اگر ماندم و در جام جهانی جزء 16تیم برتر نبودیم یک ریال دستمزد نمی خواهم و از همین جا در قرارداد قید می کنم که به حساب کمیته امداد یا بهزیستی واریز شود
    • جان کلام .. IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
      لنگیا هزارتومنی شون و رسانه های دوزاریشون از دوازده سال پیش به اینطرف که کیروش سرمربیگری تیم ملی رو بعهده گرفت تا امروز مسبب تفرقه و اغتشاش و نابودی تیم ملی هستن یه روز با فردوسی پور شدن حامی سرسخت کیروش چون ازتیمشون بازیکن انتخاب میکرد و یه روز که مثلا سید جلال رو انتخاب نکرد شد دشمن فوتبال و ... و لنگیا هم شدن دشمن تیم ملی (همین جام جهانی قطر که بازیکنان رو مسخره میکردن ) اسکوچیچ که آمد یه عده شون گفتن با جادوگر و ساحر تیم رو بالا آورده و کاری کردن هم رئیس فدراسیون عوض شد هم اسکوچیچ ، تاج رو همین لنگیا حمایت کرده و می کنند منتها در ظاهر حرف دیگری می زنند الان هم نوبت لجن پراکنی علیه قلعه نویی شده و این همه مجری و خبرنگار علیه قلعه نویی فعالیت می کنن که یک آدم منطقی و متعادل نمیتونی توی اونا پیدا کنی که حرف حسابی بزنه و انتقاد دلسوزانه داشته باشه تا تیم رو پیش ببره ، این جماعت اصلا با جایگاه و شخصیت و عملکرد مربی تیم ملی کاری ندارن با اسمش کار دارن چون اسمش باید اسم کسی باشه که مهر لُنگی روی پیشانیش خورده باشه .
    • MD ES ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
      این فوتبال در کنار مشکلات بزرگ فراوانی که دارد، چند مشکل بسیار بزرگ دارد. ۱. تاج و دارودسته باید زودتر از این فوتبال بروند. اینهمه چاپیدند و پاداش گرفتند. بسه دیگه. ۲. هیچ گروهبانی قبول نمیکنه که ژنرال نیست؛ برعکس، توهم داره که ژنرال چند ستاره است. این قندلی نه گفتگو میفهمه، نه ادب داره و البته نه فوتبال روز میفهمه؛ به گمان بهترین راه یکسره نادیده گرفتنش هست. ۳. به گمان من، برای بیرون راندن سیاسیون و نشان دادن اعتراض مردم ( اگر واقعاً فوتبال برای همه است) بهتره که ملت ایران فرهنگی کلا رفتن به استادیوم رو برای مدتی تحریم کنند. اینطوری بازیکن هم یادمیگیره که اگر از مردم حمایت نمیکنه؛ حق نداره از اونها مایه بگذاره و حق نداره تبلیغ دروغ و کلاهبرداری کنه چون دیگه جایگاهی نداره. الغرض، این فوتبال فعلی و اهالی تقریبا یکسره فاسدغیرمردمی اش می بایست توسط مردم ادب شوند.
  • اکبرمعراجی IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    قلعه نویی فوتبال ایران را محو کرده وخواهد کرد...متاسفم برای کسانی که وی را سرمربی تیم کرده اند...
    • پرسپولیس ، آث میلان ، ایتالیا IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
      دقیقا همینی هست که شما میگید فقط داریم درجا میزنیم قلعه نویی هیچ نقدی رو نمیپذیرفت باید حتما فاجعه رخ بده تا استعفا بده - اما نکته مهمی که دیشب بهش توجه کردم این بود که صدا و تصویر روی هم سوار نبودند - انگار برنامه رو قبلا ضبط کرده بودند و الکی زده بودند زنده - چون صدا زودتر از گوینده ها ( میثاقی وقلعه نویی ) حرکت میکرد و با هم مچ نبودند ...
  • گروهبان گارسیا و شرکا IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    یه عکس قدیمی داره بستی دستش هست اونو میزاشتید😁
  • علی از تبریز IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    یعنی کاملا سطح سواد و مربیگری قلعه نوعی مشخص شد. اگه اگه اگه و شانس. اگر شانس ملاک هستش که سوریه را با شانس بردیم چون پنالتی شانسه. چطوور وقتی خودش در ضربات پنالتی به کره میبازد قبول نمیکند به کره باخته میگه پنالتی شانسه ولی در ضربات پنالتی خودش به سوریه را میبرد حرفی از شانس نیست. دقیقا همین توجیهات را در ۲۰۰۷ هم میاورد. قبول نمکند جلوی هنگ کنک سوریه فلسطین ضعیف بودیم. قبول نمیکند سیستم علی اصغری بازی کردن با قطر عامل شکستش شد. موقعیتهای قطر که چند تا تک به تک خراب کردن نمیبینه ولی هر موقیت گل برا خودش را گل به حساب میاره و میکه بدشانسیم. بعد جام جهانی هم بعد ناکامی میگه اگه اگه توپام تو گل نرفت. کلا هر توپی در تیمهای قلعه نوعی باید به گل تبدیل شه. عزیز شما نه کادر فنی قوی داری نه حوان گرایی کردی نه عرضه تعویض بازیکنان بزرگ را داری. اکر به جاش شما یک چوب خسک هم سرمربی تیم ملی بود بمیفهمید که توپهای هوایی جلوی قطر نتیجه نمیده و باید تغییر تاکتیک بده ولی حالیش نیست. عاقبت این فوتبال با این سرمربی و این وضعیت باشگاهها و فدراسیون فاسدی بهمثل تاج معلومه
  • داریوش IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    متاسفانه امیرقلعه نوئی انتقاد پذیر نیست .همیشه بین بد وبدتر بد انتخاب میشه .امیرقلعه نوئی بدتر را انتخاب کرد . اصلا حرفهایش قابل توجیه نبود.
  • اصغر US ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    به این بنده خدا چکار دارید خسته است عید هم نزدیک است بگذارید برود با اهل و عیال مشورت کند که در تعطیلات نوروز به چند کشور و کدام کشورها سفر کنند بهتر است چهل میلیارد تومان برای یک سال یعنی روزی صد و نه میلیون تومان دستمزد گرفته بگذارید برود عشق کند.حال کند.خنده کند.شاد شود.به جای آن مردمی که روزگار خود را با رنج می گذرانند تا گوشه ای از شکم خود را سیر کنند.
  • fhnhl IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    انگار موفقیت در فوتبال به تعداد کرنرهاست؟! هر چی گل ما زده بودیم کار تاکتیکی بود و گلهای حریفان اتفاقی و شانسی نشون داد که هنوز هیچکس رو قبول نداره
  • بابک IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    چه انتقادی همه تخریب بود آقای قلعه نوعی آدمی نیست فرق تخریب و. انتقاد رو نفهمه ، در مورد تقویت مربیان انتقاد رو قبول کرد
  • کاربر جدید IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    با یک خدا حافظ جانانه -که گفته اند جلوی ضرر را هر موقع بگیری منفعت است- و همچنین بدانند که سرنوشت مردمش با آزمون و خطای مکرر به ناامیدی رهنون نشوند . فقط کافیست شب باخت و رنج 80،000،000نفر مردم دوست داشتنی وبا وفا ی ایران را یک دقیقه تجسم کنند .فرصتی داده شد ونشد که بشه ، بس است لطفاً.
  • MIS قرمزته IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    وقاحت اگه دست و پا و البته یه شکم گنده داشت میشد قلعه نویی
  • رمضانی IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    آرامش ، منطقی بودن در رفتار و گفتار امیر ستودنی بود چکنیم که عده ای از سر بخل و حسد وعناد به هیچ صراطی مستقیم نیستند و بعد بازی علامه دهر شدند و میگن اگه چنین میشد چنان میشد انصافا اگه جای طارمی ، قایدی می اومد و تیم نتیجه نمی گرفت امیر متهم به رنگی بودن نمیشد ؟
    • ت IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
      مربی ک نباید فکر این حرفا باشه اگر تعویض موثر باشه باید انجام بدهد
  • شیذر IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    گروهبان قندلی بیسواد و بی کلاس ، کاش به ژاپن میباختیم تا دیگه نبینیمت. با این مربی به قهقرا میریم
    • حمید کلباسی IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
      بهتر بود اول معنای قهقرا را می پرسیدی! قهقرا به معنای بازگشت به عقب است ؛ اگر فوتبال ایران به عقب بر گردد که نور علی نور است .
  • سیسیلی ضد مافیا IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    1-ما عذرخواهی نمی خواهیم.ایشان و تاج بروند.چندبار باید با یک مربی و یک فدراسیون شکست بخوریم؟آن کارهای تاج اینهم نتایج قلعه نویی.ایشان دو دوره جام ملتها مربی تیم ملی بود ولی هیچ دست آوردی نداشت.بار سوم و چهارم نیز همین است2-از نظر ایشان بدشانسی دلیل شکست تیم بود.در حالی که ایران فقط مقابل فلسطین برد قاطعی بدست آورد و با هنگ کنگ و امارات باید مساوی میکرد و از سوریه میباخت.ژاپن شکست خورده از عراق ژاپن نبود و پنالتی روی کنعانی اتفاق بود و بالاخره به قطر2میلیون نفری دوزاری باخت3-اصلا از آبی و قرمز نباید مربی برای تیم ملی گذاشت.چون با این کار نصف مردم رسانه ها و مربیان با تیم ملی دشمن میشوند.کارایی هم ندارند.اینهمه مربی درجه یک جهانی.آنها را بیاورند4-برخی ها در کشورمان به تقلید از ژاپنیها و برخی کشورهای دیگر الان خیلی باکلاس شده اند و با هر ناکامی عذرخواهی میکنند و خیال میکنند با این عمل خیلی کار مهمی کرده اند.در حالی که اگر کسی بداند جایش محفوظ است و بعد لطف کند و عذرخواهی کند که چیز مهمی نیست.عذرخواهی جایی قابل قبول تر است که شخص بخاطر ضعفش برکنار گردد.
  • دادا IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    میثاقی باید ازش میپرسید پس خودت چند تا اشتباه از تیم را بگو
  • فرامرز IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    باز جای شکرش باقی است که درباره‌ی فاجعه مصیبت بار کنار گذاشته شدنش در سال 2007 مرثیه سرایی و خودش را قربانی دو جناح سیاسی معرفی نکرد و از آن آقا که از طریق آقای آخوندی از او حلالیت نخواست حرفی به میان نیاورد یعنی یک پیشرفت بزرگ در بیان قلعه‌نویی پس از هفده سال چون شده بود مانند خاطرات سربازی پیرمرد های بازنشسته پارک که همه از برند و واوش را جا نمی گذارند باری اگر فکر می کردید قلعه‌نویی زیربار هر گونه اشتباهی می رود او و فرهنگش را نشناختید بارها گوشه رینگ رفت و اعتراف کرد حتما ایراداتی داشتیم اما باز مانند ماهی لغزید و زیر بار نرفت.
  • ع ق QA ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    هیچوقت منطقی و فنی نبوده بهمین دلیل اصلا مردمی نیست نقاط ضعف تیم ملی واضح بود و همه دیدند و مقصر اصلی و بزرگ خود سرمربی بود و باند مشترک زرد آبی فدراسیون
  • mohammad IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    بعد از بست سال فقط عذرخواهی یاد گرفته، مربی که بیست سال پیش چیزی نداشت توقع داشتید شقل و القمر کنه؟ همین امروز تاج و دارو دسته اش از این فوتبال برن یه چند سالی رفتیم جلو. به خاطر اینکه فدراسیون وابسطه به دولت و سیاست است یه تعلیق بخوریم دیگه از پایه درست میشه. البته از پرسپولیس و استقلال فیفا شروع کرده
  • محمدرضا IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    ای کاش به جای قلعه‌نویی آقای تاج رو میاوردن برا پاسخگویی که بر اساس چه معیاری چه دانشی و خیلی از سوالات دیگه که ایشون شدن سرمربی و بدتر اون تیم کمکی که اندازه یه اتوبوس بودن که اونها هم هیچی کمکی به حال تیم نکرده با اون طرز صحبت کردن و جواب دادنش لعنت به اون باعث وبانیش لعنت
  • سیا IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    قبل مسابقات گفتم الانم تاکید میکنم با این سبک مربیان که فقط سیستم علی اصغری در مغزشان نهادینه شده و اینقدر مغرور و بی منطق هستند به هیچ جایی نمیرسیم.
  • محمدحسین IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    به هرحال باید بزارن کارشو بکنه خوب یا بد اگر کنار بزارنش فوتبال مملکت دوباره چند سال عقب میفته. ثبات داشتن خیلی بهتر از بی ثباتیه یه بار دوران ویلموتس و دوران 2007 به بعد تجربش کردیم و به شدت خطرناکه
  • داریوش HK ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    ماهواداران تیم ملی هیچ یک ازحرفهای قلعه مرغی راقبول نداریم تیم ملی درساختاردفاعی افتضاح بودودربازی باقر اصلا خوب بازی نکرد آرنج تیم هن اشتباه بود امیرخانی فنی وعلم روزفوتبال رونداره وبدردتیم ملی نمیخوره بردژاپن هم یک اتفاق بوداصلاژاپن توی این دوره خیلی بدبودواون ژاپن همیشگی نبود تاجایی ک ب عراق هم باخت مقصرحذف تیم ملی فقط امیرقلعه مرغی هست
  • ت IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    بخدا این کاره خودشو رو خواهد کرد نه خجوانگرایی میکنه نه تاکتیک تغییر میده تو این برنامه هم گفت به دفاع دس نمیزنم دفاع باید با تجربه باشه ای کیو
  • ااا IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    قلعه عذرخواهیت فایده نداشت چون نپذیرفتی اشتباهاتت را،کاش خودتم نمی آمدی و این عذرخواهی مسخره را نمیکردی،مسولین محترم چرا پولا رو برای این مربیان که سطح سواد مربی گری ندارند حرام میکنید؟
  • میلاد IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    اساسا از شخصی که کوچکترین انتقادی رو به خودش و مجموعه زیر دستش وارد ندونست چه انتظاری میره . چه طور باور کنیم که اگر یکی از دستیارانش در طول مسابقه نظری داشته بوده جرات عنوان داشته
  • ميلاد IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    تمام صحبت های قلعه نویی یک طرف اون قسمت که گفت سرمربی تیم ملی نفر سوم مملکت هستش
  • بهرام IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    درجواب جان کلام... بچه جون هرچی که لیاقت خودت وتیم جعلیته به سرورت نسبت نده...افتاد...؟
  • هومن US ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    من مفهوم معذرت خواهی را نفهمیدم. معذرت برای وقتی است که شما اشتباهی کرده اید . مثلا اگر شما یک خانه را مطابق اصول شهرسازی و معماری با رعایت همه قوانین ساختید و ناگهان زلزله ۹ ریشتری آمد و خانه خراب شد که مهندسی معذرت خواهی نمی کند. معذرت وقتی است که شما یک کاری را اشتباه انجام دادید ، بعد تبعاتش مشخص شد. جناب قلعه نوعی قاطعانه هر نوع اشتباهی را نفی کرد ، پس برای چه چیزی معذرت خواست. فکر نکنم کسی برای بدشانس بودن احتیاج به معذرت خواستن داشته باشد !!!
  • علی IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    قلعه نویی تقصیری نداره بیرانوند، شجاع و کنعانی تیم ملی رو جلوی قطر به خاک دادن
  • یه استقلالي IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    سلام واقعا حالم بهم خورد از بهونه آوردن های قلعه نویی،کل مردم ،کارشناس ها فهمیدن تعویض هاش اشتباه ،اگه ترابی،قائدی،یکیشون ومیفرستاد بازی کنن ۹۰درصد صعود میکردیم
  • محمد IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    از همه خنده دارتر دعوت از افشین قطبی بود که بیاد کنارش بشینه .. آقا چقدر آدم باید به قهقرا بره که فکر کنه. خودش فرگوسن. و الان بگه قطبی ساکش را میبنده میاد نفر دوم بشینه . افاضلیها و ساکت ها و ربیعی ها هم حاضر نیستن کنارت بشینند. از اولش با مافیای قدرت اومدی کخ را کنار گذاشتی. رودست به زرینچه زدی شدی امیرخان!! متاسفانه حافظه تارخی ملت خوب کار میکنه آقای قلعه نوعی!!! چهارتا مداح تو هیئت و اطرافت جمع کردی و آقااملم زمان خواست نا ب دیم ذه تاکتیک تو..هرگز یادم‌نمیره باشگاهی. همین آقای مجیدجلالی گفت مگر ما از سرزمین کفر می‌آییم که این آقا میگه امام زمان کمکمون کرد!!! امیرخان یک کلام.شاید بتونی میثاقی فلک زده را وادار به سکوت. خنده های هیستریک کنی اما مردم از ت ونوچه هات نمی ترسن. آقای علی ها را آماده میادین دیگر کن. که حالاحالاها باید جواب پس یدی !!!
  • پارسی IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    چون تو مکتب کیسه پرورش پیدا کرده ..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی